Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.03.15 - klo:08:01
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 07.03.15 - klo:16:00ai niin pitäis vielä pyörä hommaa kun edellisen menin särkemään

---> KLAKS  airrev_1 innocent_1


On kyllä niin komea, ettei tuolla uskalla omilla taidoilla edes ajaa :D

Nitrous

Tänään sit moposta otettu ekat savut tälle kaudelle. Racedac ainakin vilkuttaa valoja perkeleesti, joten se ehkä toimii. Ei osannu kokeilla kun ei ollu mitään yhteensopivaa laitetta tallilla mukana. Penkkiin sit viikon päästä kattomaan, että missä ne hepat piileskelee. Jos siihen mennessä sais synkattua luurin tohon daciin niin vois katella tuleeko sieltä dataa vai ei.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 08.03.15 - klo:19:59
Tänään sit moposta otettu ekat savut tälle kaudelle. Racedac ainakin vilkuttaa valoja perkeleesti, joten se ehkä toimii. Ei osannu kokeilla kun ei ollu mitään yhteensopivaa laitetta tallilla mukana. Penkkiin sit viikon päästä kattomaan, että missä ne hepat piileskelee. Jos siihen mennessä sais synkattua luurin tohon daciin niin vois katella tuleeko sieltä dataa vai ei.
Ja vielä todiste, että kaikkiin bokseihin tulee virta vaikka ihan ite tein sähköt. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

09.03.15 - klo:10:48 #4038 Viimeisin muokkaus: 09.03.15 - klo:10:51 käyttäjältä tamik87
Ilmoitusliontoinen asia: Vanha pyöräni 06 R6R valmistuu kuukauden sisään myyntiin. Täysin kunnostettu. Osia uusittu kaadon jäljiltä n. 3000€ edestä. Pyörässä paljon kittiosia. Keula 08 R6:sta. Moottori rempattu 2500€ edestä pari talvea sitten. Pyynti tulee olemaan neljän tonnin pintaan. Eli loistava budjettipyörä. Hyvin vielä riittää vauhti esim alastarossa 1:22 alkuisiin...


Sent from my Lumia 1020

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.03.15 - klo:10:48
Ilmoitusliontoinen asia: Vanha pyöräni 06 R6R valmistuu kuukauden sisään myyntiin. Täysin kunnostettu. Osia uusittu kaadon jäljiltä n. 3000€ edestä. Pyörässä paljon kittiosia. Keula 08 R6:sta. Moottori rempattu 2500€ edestä pari talvea sitten. Pyynti tulee olemaan neljän tonnin pintaan. Eli loistava budjettipyörä. Hyvin vielä riittää vauhti esim alastarossa 1:22 alkuisiin...


Sent from my Lumia 1020

Odottele vaan rauhassa vuoroasi, koko Ratatori pidättää henkeä kunnes joku onnekas hakee ensin minun pyöräni(varusteita 8000€ edestä ja pyörä tulee kaupan päälle) pois.

JiiPee66

 
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.03.15 - klo:13:02
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 09.03.15 - klo:10:48
Ilmoitusliontoinen asia: Vanha pyöräni 06 R6R valmistuu kuukauden sisään myyntiin. Täysin kunnostettu. Osia uusittu kaadon jäljiltä n. 3000€ edestä. Pyörässä paljon kittiosia. Keula 08 R6:sta. Moottori rempattu 2500€ edestä pari talvea sitten. Pyynti tulee olemaan neljän tonnin pintaan. Eli loistava budjettipyörä. Hyvin vielä riittää vauhti esim alastarossa 1:22 alkuisiin...


Sent from my Lumia 1020

Odottele vaan rauhassa vuoroasi, koko Ratatori pidättää henkeä kunnes joku onnekas hakee ensin minun pyöräni(varusteita 8000€ edestä ja pyörä tulee kaupan päälle) pois.


Joo, jonon jatkoksi vain :)

MikkoS

Hakekaas ensnä tuo miun ärkutonen, lupaan sijoittaa siitä poikineet rahat johonkin ratatorin tarjokkaaseen!

jarska

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 10.03.15 - klo:20:17
Hakekaas ensnä tuo miun ärkutonen, lupaan sijoittaa siitä poikineet rahat johonkin ratatorin tarjokkaaseen!

Seuraava on sitten tuo minuminuminu...JiiPeen jammu joutaa odottaa, sillon rahaa ku mafiapäälliköllä.

pienisopoapina

Mulla on halvin. 1900e
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 10.03.15 - klo:21:30
Mulla on halvin. 1900e
Oisin pistäny paremmaks jos en ois jo ehtiny myymään tota 600€ hintasta aikansa kovinta supersporttia. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JiiPee66

Näyttäis taas olevan 24MX:n varikkoteltat tarjouksessa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.03.15 - klo:13:38
Näyttäis taas olevan 24MX:n varikkoteltat tarjouksessa.
Aika raju ovh semirimpulalle 3*3m teltalle. :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.15 - klo:13:43
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.03.15 - klo:13:38
Näyttäis taas olevan 24MX:n varikkoteltat tarjouksessa.
Aika raju ovh semirimpulalle 3*3m teltalle. :o

Mut alennus näyttää hyvältä kun laittaa riittävästi ovh:ta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.03.15 - klo:14:29
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.15 - klo:13:43
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.03.15 - klo:13:38
Näyttäis taas olevan 24MX:n varikkoteltat tarjouksessa.
Aika raju ovh semirimpulalle 3*3m teltalle. :o

Mut alennus näyttää hyvältä kun laittaa riittävästi ovh:ta.

Mikähän noilla on ollut korkein hinta pariin vuoteen? Eikö tuo tarjous ole ollu jo pari vuotta? Ainakin aina ollut satkun ku itse katsonut.

Asiaan liittyen. Onko jossain järkevään hintaan 6x3m telttaa myynnissä?

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.03.15 - klo:16:13
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.03.15 - klo:14:29
Lainaus käyttäjältä: murmela - 12.03.15 - klo:13:43
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.03.15 - klo:13:38
Näyttäis taas olevan 24MX:n varikkoteltat tarjouksessa.
Aika raju ovh semirimpulalle 3*3m teltalle. :o

Mut alennus näyttää hyvältä kun laittaa riittävästi ovh:ta.

Mikähän noilla on ollut korkein hinta pariin vuoteen? Eikö tuo tarjous ole ollu jo pari vuotta? Ainakin aina ollut satkun ku itse katsonut.

Asiaan liittyen. Onko jossain järkevään hintaan 6x3m telttaa myynnissä?

On... 2 x mx24 teltta.

Powered by EzPortal