Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

JiiPee66

Taidanpa hommata peräkärrin, renkaanlämmittimet, kasan renkaita ja helvetisti rata-aikaa.
Toiset ajosaappatkin pitäis hommata
Menkööt samaan konkurssiin.....

jarska

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 26.04.12 - klo:08:07
Taidanpa hommata peräkärrin, renkaanlämmittimet, kasan renkaita ja helvetisti rata-aikaa.
Toiset ajosaappatkin pitäis hommata
Menkööt samaan konkurssiin.....

Hahaa, kun pirulle antaa pikkusormen... reps_1 respekt_1

tonibergholm

Kyllä tuossa aamulenkillä (koirien ulkoilutus) avokki tuumas mun rata-aikomuksista, että pitää varmaan se peräkoukku laittaa autoon...

jarska

Just pesin pyörän ja nostin Sprintterin kyydille.
Tänään pitää vielä käyttää tonnin huollossa Oulun MotorMannella, uudet liemet ja pulttien kiristelyä.

Sitten takas, auton pakkausta ja aamulla ennen sian pieremää kohti Kemoraa. hesse_yahoo

Hiuksetkin on leikattu army tyyliin, painon säästöä nääs...kaikki alkas olla valmista, onko liikaa jos vetää pallitkin porsliiniksi ja teippaa reiteen. ;D :D

Birke

Pyörä käytetty lämpimäksi ja tsekattu, että kaikki ok. Seuraavaksi alkaa kärrynpakkaus ja illan päälle nokka kohti Kemoraa  03Biker

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:12:44
Hiuksetkin on leikattu army tyyliin, painon säästöä nääs...kaikki alkas olla valmista, onko liikaa jos vetää pallitkin porsliiniksi ja teippaa reiteen. ;D :D

Kyllähän nekin karvat kannattaa leikata ettei ne rehota reikänahkapuvusta läpi.

Ja lisäähän se ajoviiman viilentävä vaikutus myöskin fertiliteettiä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:12:44
Hiuksetkin on leikattu army tyyliin, painon säästöä nääs...kaikki alkas olla valmista, onko liikaa jos vetää pallitkin porsliiniksi ja teippaa reiteen. ;D :D

Meinasitko ne karvat teipata reiteen, kyllähän ne vähän lämmittää jos ajoviima ottaa  ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 26.04.12 - klo:13:11
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:12:44
Hiuksetkin on leikattu army tyyliin, painon säästöä nääs...kaikki alkas olla valmista, onko liikaa jos vetää pallitkin porsliiniksi ja teippaa reiteen. ;D :D

Meinasitko ne karvat teipata reiteen, kyllähän ne vähän lämmittää jos ajoviima ottaa  ;)

Eiku rintaan, saan lämpöö ja rispektiä samassa paketissa. :D

jarska

26.04.12 - klo:13:17 #188 Viimeisin muokkaus: 26.04.12 - klo:19:05 käyttäjältä jarska
En tiedä saako tätä sanoa, mut ei mulla oikeestaan noiden karvojen kanssa ole niin pahaa ongelmaa kuin meidän Carbon- sedällä samoilla alueilla...
hällä kun tuota ikää alkaa olemaan, niin saunassa saa varoa hänen wanhoja jojottavia pallejaan ettei astu päälle. reps_1

No menipä taas...sorry Carbon. :-[ :-*

carbon

26.04.12 - klo:18:26 #189 Viimeisin muokkaus: 26.04.12 - klo:19:06 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:13:17
En tiedä saako tätä sanoa, mut ei mulla oikeestaan noiden karvojen kanssa ole niin pahaa ongelmaa kuin meidän Carbon- sedällä samoilla alueilla...
hällä kun tuota ikää alkaa olemaan, niin saunassa saa varoa hänen wanhoja jojottavia pallejaan ettei astu päälle. reps_1

No menipä taas...sorry Carbon. :-[ :-*

Ei huono! Niitä on lypsetty siihen malliin notta venyyhän nuo.
Mulla kun on tuo keliakiakin, niin en muista että pitikö lähteä viikonlopuksi johonkin confused_thinking
Voin mää koittaa..

jarska

Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.04.12 - klo:18:26
Mulla kun on tuo keliakiakin, niin en muista että pitikö lähteä viikonlopuksi johonkin confused_thinking

Laita kello soimaan viideksi aamulla, pakkaat pyörän, lämppärit, pukit, ajokamat, paineilmamittarin, bensakanisterit, racechrono+ mokkulin, mun wanhat kengät ja oluet autoon...sitten vaan nokka kohti Alastaroa, siellä nähdään ja soitellaan matkalta.

pienisopoapina

Mullakin on keliakia. Auton katsastus unohtui. Varmaan ei mee huomenna läpi ja pitkänä sillä ei saa sitten ajella.

Varmaan sukuvika. Isälläkin oli. Äiti tykkäs kun se kesken ihoromantiikan unohti mitä mitä oli tekemässä ja aloitti uudelleen alusta.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

carbon

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:19:29
Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.04.12 - klo:18:26
Mulla kun on tuo keliakiakin, niin en muista että pitikö lähteä viikonlopuksi johonkin confused_thinking

Laita kello soimaan viideksi aamulla, pakkaat pyörän, lämppärit, pukit, ajokamat, paineilmamittarin, bensakanisterit, racechrono+ mokkulin, mun wanhat kengät ja oluet autoon...sitten vaan nokka kohti Alastaroa, siellä nähdään ja soitellaan matkalta.

Oluet meinas unohtua, josko matkalta. Kiva kun kauden päättäjäiset olikin Alastarolla...
Voin mää koittaa..

JTK

26.04.12 - klo:22:18 #193 Viimeisin muokkaus: 26.04.12 - klo:22:32 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.04.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.12 - klo:19:29
Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.04.12 - klo:18:26
Mulla kun on tuo keliakiakin, niin en muista että pitikö lähteä viikonlopuksi johonkin confused_thinking

Laita kello soimaan viideksi aamulla, pakkaat pyörän, lämppärit, pukit, ajokamat, paineilmamittarin, bensakanisterit, racechrono+ mokkulin, mun wanhat kengät ja oluet autoon...sitten vaan nokka kohti Alastaroa, siellä nähdään ja soitellaan matkalta.

Oluet meinas unohtua, josko matkalta. Kiva kun kauden päättäjäiset olikin Alastarolla...

Vai muisti pätkii, muka? Muistakaa kattoo vähän seniorin touhuja. Ettei ny yrittäs kikkailla omaan kiertosuuntaansa ajaen ja varmistella ettei takaanta kukaan tuu jarrussakaan ohi.
Oon nähny Big-C:n rataviteonkin jossa on ajaa auton tapaista "vastaan". :D

Juuei, oikeesti kumipuoli alaspäin ja asfaltilla. Toivottavasti sää suosii. peukku_1

Edit: Kait ne Racechronot on pakattu mukaan. popcorn_gif Veikkaan Big C:n ehtivän paalulle ennen tarroitettua vihreetä. Vaikka ettehän C & J kisailu mielessä aja, ettehän?
Quot homines, tot sententiae.

pienisopoapina

Tämä video ei liity moottoripyöriin, mutta ketjun alustuksessa kyseltiin onko kevättä rinnassa?
Näillä veijareilla on. Tapasin ne kun lanasin rantatietä.
Kevättä rinnassa
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal