Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

Suuttimet putsailin tänään. En tiä mistä ihmeestä suutintukkiin on paskaa päässyt, mutta siellä sitä on. Tiivistekauppaanki saa mennä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.15 - klo:00:28
Suuttimet putsailin tänään. En tiä mistä ihmeestä suutintukkiin on paskaa päässyt, mutta siellä sitä on. Tiivistekauppaanki saa mennä.
Älä sit käy niitä O-renkaita marmoritiskiltä. Ovat ihan tähtitieteellisen hintaset. Malli mukaan tiivistekeskuksesta tai vastaavasta saa n. kymmenesosa hintaan nuo.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.15 - klo:09:28
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.15 - klo:00:28
Suuttimet putsailin tänään. En tiä mistä ihmeestä suutintukkiin on paskaa päässyt, mutta siellä sitä on. Tiivistekauppaanki saa mennä.
Älä sit käy niitä O-renkaita marmoritiskiltä. Ovat ihan tähtitieteellisen hintaset. Malli mukaan tiivistekeskuksesta tai vastaavasta saa n. kymmenesosa hintaan nuo.
Joo siis näin oli tarkoitus tehdä. Viimeksi tarvin yhden, ostin tukun että sai tasaeuroon. Olisi pitänyt ostaa kaikki heti kerralla, noi jumii kiinni ja rikkoontuvat purkaessa tosi helposti.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.15 - klo:10:14
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.15 - klo:09:28
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.04.15 - klo:00:28
Suuttimet putsailin tänään. En tiä mistä ihmeestä suutintukkiin on paskaa päässyt, mutta siellä sitä on. Tiivistekauppaanki saa mennä.
Älä sit käy niitä O-renkaita marmoritiskiltä. Ovat ihan tähtitieteellisen hintaset. Malli mukaan tiivistekeskuksesta tai vastaavasta saa n. kymmenesosa hintaan nuo.
Joo siis näin oli tarkoitus tehdä. Viimeksi tarvin yhden, ostin tukun että sai tasaeuroon. Olisi pitänyt ostaa kaikki heti kerralla, noi jumii kiinni ja rikkoontuvat purkaessa tosi helposti.
Joo, se gixerin polttoainereilin rakenne ja mitotus on vähän hassu. Pikku sipasu moottoriöljyä tiivisteen pintaan helpottaa kasaamista oleellisesti. Ja nimenomaan sitten vain sen verran, että pinta kiiltää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Aamies

Tänään osasin siirtää omenasta kuvan nettiin. Jee.
Ja tällainen se 'mopon' lappu on. https://www.dropbox.com/s/dty8zq55u1713e5/2015-04-22%2020.39.30.jpg?dl=0
En vieläkään ymmärrä onko kyseessä rengas- vai koneteho kun en tajunnut kysyä mestarilta.
Palvelu ja tekeminen on kyllä hyvää ko. paikassa.
T: Antti R.

wbaum

Takapyöräteho tuo on, koska driveline efficiency 100% eli voimansiirron häviö 0%

Koneella vähän enemmän siis.

Aamies

Kiitos lohdutuksesta 'wbaum'.
Olin jo hiukan huolissani, että onko jopon ponit jo laitumella.
Mutta mikäli tuo on siis renkaalta, niin silloin valmistajan ilmoittama 94kw on about oikein.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Aamies - 22.04.15 - klo:22:01
Kiitos lohdutuksesta 'wbaum'.
Olin jo hiukan huolissani, että onko jopon ponit jo laitumella.
Mutta mikäli tuo on siis renkaalta, niin silloin valmistajan ilmoittama 94kw on about oikein.
Minkä ikänen toi sun mopo on? Uudehko 6R kawa antaa about sen 115 renkaalle Vittaniemen penkissä. Samassa penkissä esim. toi mun Honda tuuttas 105 takaselle, eli aika tarkkaan 115 koneelle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Aamies

Kwaakku on 2010 malli. Mielestäni kun on hopeat tekstit tankissa. 07/2011 rekisteröinti.
Mutta ei kai sen välii, sama uudempi versio kuitenkin.
T: Antti R.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Aamies - 23.04.15 - klo:18:27
Kwaakku on 2010 malli. Mielestäni kun on hopeat tekstit tankissa. 07/2011 rekisteröinti.
Mutta ei kai sen välii, sama uudempi versio kuitenkin.
T: Antti R.
Juu, ton ikäsen pitääkin työntää toi 115 takaselle aika pienillä modeilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Aamies

23.04.15 - klo:19:46 #4180 Viimeisin muokkaus: 23.04.15 - klo:19:48 käyttäjältä Aamies
Juu aika pienillä. Vällärit E -1, T+2. Talvi säilytys pihalla ja V-Poweria tankkiin n. 5 litraa ;)
Ja se on siinä! Ketjut oli aika kuivat kun perjantaina satoi niin kovin :(
Antti R.

wbaum

Kun sopivasti ratamopon kynsiminen alkaa olla myöhässä niin pitäähän aikaa käyttää kuljetuskaluston myllytykseen/kiillottamiseen. Voiton puolella, ainut vaan että nyt tullut kateltua tarkemmin jokaista ruostepisaraa ja meinaa alkaa se häiritä. Jokseenki antoisaa touhua kyl.


tamik87

Pitäis viedä pyörä ens viikolla penkkiin.. Eikös siinä ajeta aika pitkää matkaa? Mietin kandeeko joku jämärengas laittaa alle siks aikaa vai onko mitään väliä?
Sent from my Lumia 1020

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 28.04.15 - klo:06:57
Pitäis viedä pyörä ens viikolla penkkiin.. Eikös siinä ajeta aika pitkää matkaa? Mietin kandeeko joku jämärengas laittaa alle siks aikaa vai onko mitään väliä?
Sent from my Lumia 1020
Joku katurengas lienee paras, mutta eiköhän siinä vanha sliksikin kusiaisen tehoilla kestä ihan hyvin. Katurenkaalla saat tod. näk. vähän isompia lukemia, mutta muuten on tuskin mitään väliä. Isot pojat kyllä varotteli mua, ettei kannata sliksiä laittaa penkkiin alle, mutta penkittäjä oli sitä mieltä, ettei mitään väliä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

raukkis

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.04.15 - klo:23:52
Kun sopivasti ratamopon kynsiminen alkaa olla myöhässä niin pitäähän aikaa käyttää kuljetuskaluston myllytykseen/kiillottamiseen. Voiton puolella, ainut vaan että nyt tullut kateltua tarkemmin jokaista ruostepisaraa ja meinaa alkaa se häiritä. Jokseenki antoisaa touhua kyl.



Mä kyl näkisin että sulla on vähän liikaakin aikaa :D

Powered by EzPortal