Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 28.04.15 - klo:08:02
Mä kyl näkisin että sulla on vähän liikaakin aikaa :D
Valintoja. Kun ei oo muksuja ja jättää töllön katsomisen pois niin kummasti aikaa löytyy.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.04.15 - klo:23:52
Kun sopivasti ratamopon kynsiminen alkaa olla myöhässä niin pitäähän aikaa käyttää kuljetuskaluston myllytykseen/kiillottamiseen. Voiton puolella, ainut vaan että nyt tullut kateltua tarkemmin jokaista ruostepisaraa ja meinaa alkaa se häiritä. Jokseenki antoisaa touhua kyl.



Minä tein saman henkilöversiolle.
Tai ulkoistin, eikä maksanu mitään!
Tai no, ulkoistus hörppäs sitten illalla kasipäkin kalijaa, mun kalijoja.

Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

raukkis

kyllä mäkin sitten jynssään ku kerran tekin. Just huomasin, että viime vuotiset itikanraadot lähtee katteista parhaiten mirkan quicksilverillä :D

wbaum

Itellä kans pientä itikanpoistoa ratakatteisiin.

Grass

Kauden avaus Alastarossa tulevana viikonloppuna (3.5.) näyttää kelien puolesta perinteiseltä - Wappu sää parhaimmillaan. Kanootti mukaan ja melotaan ympäri rataa. Damn. Viimevuonna taisi olla lunta.
Avaukset - kuminauhaa
Jarrut - märkä rätti

Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)

Juha_K

Onko jollain jäänyt nurkkiin pyörimään Yoshimura Japan Tri-Oval vaimentimen pakosarjan puoleista laippaa (n. 55mm reikäputkeen sopiva)? Kai ton saa kuntoon hitsaamalla jne., mutta jos jollain on jemmassa ehjä.



K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.04.15 - klo:07:34
Lainaus käyttäjältä: Aamies - 22.04.15 - klo:22:01
Kiitos lohdutuksesta 'wbaum'.
Olin jo hiukan huolissani, että onko jopon ponit jo laitumella.
Mutta mikäli tuo on siis renkaalta, niin silloin valmistajan ilmoittama 94kw on about oikein.
Minkä ikänen toi sun mopo on? Uudehko 6R kawa antaa about sen 115 renkaalle Vittaniemen penkissä. Samassa penkissä esim. toi mun Honda tuuttas 105 takaselle, eli aika tarkkaan 115 koneelle.

Tässä meikäläisen 08 r6 dynolappunen. Kuulemma aika keskiarvoa mitä matalemmalla kansipahvilla yms saa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 06.05.15 - klo:11:22
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.04.15 - klo:07:34
Lainaus käyttäjältä: Aamies - 22.04.15 - klo:22:01
Kiitos lohdutuksesta 'wbaum'.
Olin jo hiukan huolissani, että onko jopon ponit jo laitumella.
Mutta mikäli tuo on siis renkaalta, niin silloin valmistajan ilmoittama 94kw on about oikein.
Minkä ikänen toi sun mopo on? Uudehko 6R kawa antaa about sen 115 renkaalle Vittaniemen penkissä. Samassa penkissä esim. toi mun Honda tuuttas 105 takaselle, eli aika tarkkaan 115 koneelle.

Tässä meikäläisen 08 r6 dynolappunen. Kuulemma aika keskiarvoa mitä matalemmalla kansipahvilla yms saa.
Onpas omituinen kuoppa tuossa 13500 kohdalla? Mitä AFR näyttää siinä? Ja jos ton 9000rpm kuopan sais pois niin olis aika hyvä käppyrä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:07
Ja jos ton 9000rpm kuopan sais pois niin olis aika hyvä käppyrä.
Ei sil oo väliä ku kusiaisella ei ajeta alle 10 000 RPM.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:12:26
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:07
Ja jos ton 9000rpm kuopan sais pois niin olis aika hyvä käppyrä.
Ei sil oo väliä ku kusiaisella ei ajeta alle 10 000 RPM.
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm. Ajan ilmeisesti ihan väärin. Tosin se nyt on nähtävissä kierrosajastakin. :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm. Ajan ilmeisesti ihan väärin. Tosin se nyt on nähtävissä kierrosajastakin. :P
Data lisää tuskaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:12:26
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:07
Ja jos ton 9000rpm kuopan sais pois niin olis aika hyvä käppyrä.
Ei sil oo väliä ku kusiaisella ei ajeta alle 10 000 RPM.

Mulla laskee alle 10000rpm ainoastaan kakkosella ajettavissa mutkissa. Mutta joo eipä tuo r6 moottori olekaan tunnettu tasaisesta vääntökäyrästä. AFR käppyrää en ole nähnytkään. Penkittäjä oli Naukkarisen Antti joten eiköhän se parhaimmasta päästä ole. Tietty voi olla että vähän vaikutti mun pakoputkiviritelmä. En saanut uutta sliparia sopimaan termignonin putkistoon kovin hyvin niin tein ite muhvin ja oli penkityksessä lentäny vaimennin helvettiin. Sit se oli vähän purkkapatenttivirityksellä ollu loppupenkityksen kiinni.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm.
Mutta joo vitsit vitsinä.

Jos jaksat niin kato joka mutkan avauksesta millon saat tupin nurin (100%), ja vastaava RPM?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:12:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm. Ajan ilmeisesti ihan väärin. Tosin se nyt on nähtävissä kierrosajastakin. :P
Data lisää tuskaa.
Ei kovin paljon kun kukaan ei suostu antamaan mulle omaa dataansa ihmeteltäväksi. Nyt näkee vaan, että ajaa paskasti, ei sitä kuinka paskasti muihin verrattuna. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm.
Mutta joo vitsit vitsinä.

Jos jaksat niin kato joka mutkan avauksesta millon saat tupin nurin (100%), ja vastaava RPM?

1. Avauksessa ei aukee kokonaan.
2. Avauksessa 100% 10500rpm (kolmonen)
3. Avauksessa 100% 14500rpm (kakkonen ja joku ihme pilkkiminen kaasulla, varmaan korjannu käden asentoo)
4. Avauksessa 100% 12000rpm (nelonen)
5. Avauksessa 100% 12500rpm (kakkonen ja ehkä liian aikaisin kaasulle, joten pieni venailu, että mopo kääntyy)
6. Avauksessa 100% 13250rpm (nelonen ja jotain ihme pilkkimistä)
7. Avauksessa 100% 12250rpm (kolmonen)
Sit ei kaasu aukeekaan.
Kahvilanmutkasta 100% 11500rpm (kakkonen).

Ja nämä siis tän kauden ekalta päivää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal