Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:45
Ei kovin paljon kun kukaan ei suostu antamaan mulle omaa dataansa ihmeteltäväksi. Nyt näkee vaan, että ajaa paskasti, ei sitä kuinka paskasti muihin verrattuna. :D
Ei sun kannata verrata omia virheitä muiden virheisiin. Katso mielummin datasta kolme pahinta omaa virhettäsi, korjaa ne seuraavassa setissä, ja sit taas katsot kolme pahinta virhettä. Toista ja repeat.
Sun vauhdissa ne virheet on viel niin isoja, ett puusilmäsempikin näkee ne datasta. ;)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm.
Mutta joo vitsit vitsinä.

Jos jaksat niin kato joka mutkan avauksesta millon saat tupin nurin (100%), ja vastaava RPM?

1. Avauksessa ei aukee kokonaan.
2. Avauksessa 100% 10500rpm (kolmonen)
3. Avauksessa 100% 14500rpm (kakkonen ja joku ihme pilkkiminen kaasulla, varmaan korjannu käden asentoo)
4. Avauksessa 100% 12000rpm (nelonen)
5. Avauksessa 100% 12500rpm (kakkonen ja ehkä liian aikaisin kaasulle, joten pieni venailu, että mopo kääntyy)
6. Avauksessa 100% 13250rpm (nelonen ja jotain ihme pilkkimistä)
7. Avauksessa 100% 12250rpm (kolmonen)
Sit ei kaasu aukeekaan.
Kahvilanmutkasta 100% 11500rpm (kakkonen).

Ja nämä siis tän kauden ekalta päivää.
Eli karrikoituna esim sulla on alle 10500RPM ihan se ja sama onko koneen täyskaasu säädetty kohilleen vai ei, ku alle sen käytetään vaan osakaasuja.
Toki se aiheuttaa insinöörille paremman kutinan kiveksiin jos koko kierrosalueen vääntökäyrä täyskaasulla on tasainen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:14:18
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:12:41
Alastarossa mulla laskee kierrokset alle 10 000rpm seitsämässä mutkassa. Alimmillaan käy n. 6000rpm lukemassa ja korkeimmillaan kierrokset apexissa n. 11000rpm.
Mutta joo vitsit vitsinä.

Jos jaksat niin kato joka mutkan avauksesta millon saat tupin nurin (100%), ja vastaava RPM?

1. Avauksessa ei aukee kokonaan.
2. Avauksessa 100% 10500rpm (kolmonen)
3. Avauksessa 100% 14500rpm (kakkonen ja joku ihme pilkkiminen kaasulla, varmaan korjannu käden asentoo)
4. Avauksessa 100% 12000rpm (nelonen)
5. Avauksessa 100% 12500rpm (kakkonen ja ehkä liian aikaisin kaasulle, joten pieni venailu, että mopo kääntyy)
6. Avauksessa 100% 13250rpm (nelonen ja jotain ihme pilkkimistä)
7. Avauksessa 100% 12250rpm (kolmonen)
Sit ei kaasu aukeekaan.
Kahvilanmutkasta 100% 11500rpm (kakkonen).

Ja nämä siis tän kauden ekalta päivää.
Eli karrikoituna esim sulla on alle 10500RPM ihan se ja sama onko koneen täyskaasu säädetty kohilleen vai ei, ku alle sen käytetään vaan osakaasuja.
Teoriassa joo, mutta en nyt ala halkomaan hiuksia tuon kanssa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.05.15 - klo:14:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:45
Ei kovin paljon kun kukaan ei suostu antamaan mulle omaa dataansa ihmeteltäväksi. Nyt näkee vaan, että ajaa paskasti, ei sitä kuinka paskasti muihin verrattuna. :D
Ei sun kannata verrata omia virheitä muiden virheisiin. Katso mielummin datasta kolme pahinta omaa virhettäsi, korjaa ne seuraavassa setissä, ja sit taas katsot kolme pahinta virhettä. Toista ja repeat.
Sun vauhdissa ne virheet on viel niin isoja, ett puusilmäsempikin näkee ne datasta. ;)

Suurin haaste onkin valita sieltä kaikkien virheiden joukosta ne kolme isointa. :D Ja mulla ei riitä pää/keskittyminen siihen, että joka setin välissä ihmettelisin käppyrää. Paremmin onnistuu niin, että ajaa päivän, illalla ihmettelee ja yrittää korjata seuraavalle päivälle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:14:49
Suurin haaste onkin valita sieltä kaikkien virheiden joukosta ne kolme isointa. :D Ja mulla ei riitä pää/keskittyminen siihen, että joka setin välissä ihmettelisin käppyrää. Paremmin onnistuu niin, että ajaa päivän, illalla ihmettelee ja yrittää korjata seuraavalle päivälle.
No valitse isoista se kolme. Kyl ne isot virheet loppuu aika nopeesti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:45
Ei kovin paljon kun kukaan ei suostu antamaan mulle omaa dataansa ihmeteltäväksi. Nyt näkee vaan, että ajaa paskasti, ei sitä kuinka paskasti muihin verrattuna. :D

Eipä tuota dataa tunnu porukalta joko löytyvän tai saavan. Multa saat toki dataa, jos semmonen kiinnostaa. Noista nopeimmista kierroksista löytyy videotkin, niin voi ihmetellä mitä radalla on tupeksittu, kun ei ole kovempaa mennyt :)

slowrider

Ja sitä mun dataa huono laittaa ku se väärin ajettu :)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 06.05.15 - klo:16:03
Ja sitä mun dataa huono laittaa ku se väärin ajettu :)

Onkohan koskaan ollut esimerkkiä missä olis ajettu "oikein" :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 06.05.15 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 06.05.15 - klo:16:03
Ja sitä mun dataa huono laittaa ku se väärin ajettu :)

Onkohan koskaan ollut esimerkkiä missä olis ajettu "oikein" :D
Ei ainakaan mun mielestä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 06.05.15 - klo:15:43
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.15 - klo:13:45
Ei kovin paljon kun kukaan ei suostu antamaan mulle omaa dataansa ihmeteltäväksi. Nyt näkee vaan, että ajaa paskasti, ei sitä kuinka paskasti muihin verrattuna. :D

Eipä tuota dataa tunnu porukalta joko löytyvän tai saavan. Multa saat toki dataa, jos semmonen kiinnostaa. Noista nopeimmista kierroksista löytyy videotkin, niin voi ihmetellä mitä radalla on tupeksittu, kun ei ole kovempaa mennyt :)
Joo, voisin mä sultakin vilkasta. Catilt yritin saada, mutta sillä ei ollu tallessa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

07.05.15 - klo:11:00 #4210 Viimeisin muokkaus: 07.05.15 - klo:11:09 käyttäjältä pienisopoapina
Nyt nyppii. Ostin lehtiluukusta digilehtenä mpmaailman. Siinä piti olla rr-opas. Ei ollu.
Viittiskö joku skannata/valokuvata rr-oppaan ja laittaa sen mulle yv:nä?

MUOKKASU: löyty googlella "finnish superbike 2015 kausiopas"

Ei ollu mua haastateltu.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mane

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.05.15 - klo:11:00
Nyt nyppii. Ostin lehtiluukusta digilehtenä mpmaailman. Siinä piti olla rr-opas. Ei ollu.
Viittiskö joku skannata/valokuvata rr-oppaan ja laittaa sen mulle yv:nä?

MUOKKASU: löyty googlella "finnish superbike 2015 kausiopas"

Ei ollu mua haastateltu.
Aika suppea on kuskiesittely,jos tossa on kaikki?!
innocent_1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mane - 07.05.15 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 07.05.15 - klo:11:00
Nyt nyppii. Ostin lehtiluukusta digilehtenä mpmaailman. Siinä piti olla rr-opas. Ei ollu.
Viittiskö joku skannata/valokuvata rr-oppaan ja laittaa sen mulle yv:nä?

MUOKKASU: löyty googlella "finnish superbike 2015 kausiopas"

Ei ollu mua haastateltu.
Aika suppea on kuskiesittely,jos tossa on kaikki?!
Mun mielestä ihan hyvä perusesittely lajia tuntemattomalle. Ja enemmän tossa oli infoa kuin monella tuolla SRRA:n kuljettajaprofiilissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mane

Tarkoitin kuljettajien määrää,että olis kai tossa voinu olla toinenkin sivu!?!
innocent_1

pienisopoapina

Varmaan ohuus johtui siitä, kun tuo on tehty ensisijaisesti paperiversioksi, jolloin painokustannukset rajoittaa sivumäärää. Toivottavasti tulevaisuudessa mahdollinen nettiversio on laajempi. Tuosta saisi hyvän pohjan rrsm.fi sivustolle.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal