Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 02.07.15 - klo:22:11
Kyllähän se meni kivasti tänään tallilla. Sähköhommia, siinä mittailin ja vedin uusiksi. "virrat tulee, hyvä juttu ja starttiki pyörii"

No eikun ilmaboksit sun muut "kätevästi" kiinniteltävät kiinni ja tankki paikalleen. Muistetaan bensapumpun liitin. Eiku starttia, kone pyörii, CHECK-valo syttyy ja armoton mietintä mikä meininki. Piippailen läpi joka v**un johdon ja kytkimen ja mietin. Käyn läpi kaikki liittimet pyörästä ja mittailen jännitteitä, akku laturiin ja kaikkee. Ei vaan CHECK antaudu, ei sitten milään. Lopulta puran tyyliin kaikki mitä oon ikinä siihen nyt laittanu ja ei mitään apua.

KUKA hel***in URPO ON SUUNNITELLUT TUON NIIN ETTÄ BENSAPUMPUN SAA KYTKETTYÄ JOHONKI hel***in TAKAVALON WHATEVER LIITTIMEEN TANKIN ALTA????

huomenna jatkais, nyt ei enää pystyny, pyörä tosin starttas kivasti ku laitto vaan bensapumpun oikeeseen liittimeen. Paistais lettuja täs.





kuussatkussa onnistui pistää ristiin bensapumpun ja jonku tps/tms imusarjan läppien liittimen. Virrat kun pisti päälle niin alka imuläpät rokkaamaan aikasta showta :D

Nitrous

Mä oon sitä mieltä, että @wbaum ja @vernerik tallille pitäs asentaa nettikamera, joka lähettäs striimiä 24/7. Sen verta paljon siellä tuntuu tapahtuvan. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Ajelin eilen parin saunakarhun jälkeen muutaman kierroksen Forza4:sta ratin ja polkimien kanssa... Edellisestä kerrasta varmaan puol vuotta taukoa. Yllätys oli aika kova, kun ajelin muutaman kymmenyksen päähän omista enkoista, eikä ajo tuntunu ees hyvältä. Toimisko toi toisin päin, eli treenais loppukesän aurinkoiset kelit olohuoneen nurkassa ja säästäis nipun Pirellejä :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 03.07.15 - klo:09:54
Ajelin eilen parin saunakarhun jälkeen muutaman kierroksen Forza4:sta ratin ja polkimien kanssa... Edellisestä kerrasta varmaan puol vuotta taukoa. Yllätys oli aika kova, kun ajelin muutaman kymmenyksen päähän omista enkoista, eikä ajo tuntunu ees hyvältä. Toimisko toi toisin päin, eli treenais loppukesän aurinkoiset kelit olohuoneen nurkassa ja säästäis nipun Pirellejä :)
Mä oon huomannu sen, että jos talvella pelailee ahkerasti esim GT5:sta, niin keväällä on silmät ja kädet ihan eri tavalla (positiivisessa mielessä) hereillä rata-ajossa, kuin jos on vaan "nukkunut talviunta".
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Kävin eilen kokeilemassa crosskartia.. Täytyy sanoo että nyt on lajinvaihto lähellä :S

wbaum

Ratamuisteloita vuoden takaa. Oltiin pärnussa ja Vuorela oli painanut sinkki kireällä selkeesti porukan nopeimman ajan. Katselin majapaikassa jotain nettivideoo, missä oli tämä https://youtu.be/GXFSK0ogeg4?t=101 taustamusiikkina.

Kun musiikki pärähti soimaan, kuului kysymys viereisestä huoneesta, että jaa sielläkö Vuorela on jo uppinut videoo nettiin? :D

qazwsx

jos sitä vaikka Kemoralle lähtis sadetta pitelemään :)

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 07.07.15 - klo:14:15
jos sitä vaikka Kemoralle lähtis sadetta pitelemään :)

Olisit tullut eilen, oli mahtava keli ajaa.
Pilvetön taivas, +19 ilmanlämpötila ja vieno tuuli.
Radalla tilaa ajaa,koko päivän aikana 30 pyörää ja kolmijaolla nekin hajautettu.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

murmela

Ykköskoppasen C5:sen automaatti-ilmastoinnin tyyppivian pystyy korjaamaan fillarin kevytmetallisivujalalla.
Alkuperänen servon booritettu muovinen akseli on liian lyhkänen joten ymppäsin siihen toisen samanlaisen pään lisää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

11.07.15 - klo:00:44 #4284 Viimeisin muokkaus: 11.07.15 - klo:01:11 käyttäjältä wbaum
Hallittu rengaspinon korkeus on noin 1.70metriä. Lämpötilan muutokset ja seokset tekevät tähän noin plusmiinus 20cm marginaalin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.07.15 - klo:00:44
Hallittu rengaspinon korkeus on noin 1.70metriä. Lämpötilan muutokset ja seokset tekevät tähän noin plusmiinus 20cm marginaalin.
Karkasko se lapasesta? Ja onko korkeus sama etu- ja takarenkaille?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.07.15 - klo:09:59
Karkasko se lapasesta? Ja onko korkeus sama etu- ja takarenkaille?
Karkas joo, hetken pysyy pystyssä mut sit käy "pisat". Piti oikein käydä inventaario läpi renkaista, koodit kylkeen ja kunnon arvostelu asteikolla 1/5 - 5/5. Jotain hyvää niin montaa ei menny 3/5 alle arvostelussa, joten olisko noi roskisrenkaat jo ajeltu alkukaudesta pois.

Onko jollain miehenkorkuinen pino eturenkaita? Mä aina raakasti nyt heittäny menee semmosia, joita ennen olisin surutta käännellyt tai laittanu alle, nyt näemmä irrallaan vain 4 etusta oli.


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.07.15 - klo:12:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.07.15 - klo:09:59
Karkasko se lapasesta? Ja onko korkeus sama etu- ja takarenkaille?
Karkas joo, hetken pysyy pystyssä mut sit käy "pisat". Piti oikein käydä inventaario läpi renkaista, koodit kylkeen ja kunnon arvostelu asteikolla 1/5 - 5/5. Jotain hyvää niin montaa ei menny 3/5 alle arvostelussa, joten olisko noi roskisrenkaat jo ajeltu alkukaudesta pois.

Onko jollain miehenkorkuinen pino eturenkaita? Mä aina raakasti nyt heittäny menee semmosia, joita ennen olisin surutta käännellyt tai laittanu alle, nyt näemmä irrallaan vain 4 etusta oli.


Mä tein tuon saman arvostelun joskus reilu vuosi sitten. Kummallisesti vaan ne tallilla 3/5 saaneet renkaat näytti sitten varikolla 1/5 kuntosilta. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.07.15 - klo:12:33
Mä tein tuon saman arvostelun joskus reilu vuosi sitten. Kummallisesti vaan ne tallilla 3/5 saaneet renkaat näytti sitten varikolla 1/5 kuntosilta. :D
Niinhän siinä voi käydä. Mutta 1/5 oli tyyliin toisella puolella pintaa ok, toisella vähän profiili mennyt tai snadisti revennyt, pitäis mennä tyyliin kemorassa. Jotain hyvää niin juurikaan montaa repeämänalkuakaan ei ollut noissa. Vitutti kyllä kun taas ihan priima sc2 niin pintakumissa kyljessä tyyliin viilto/halkeama (?). Yhden tuollaisen survoin gotlannissa ja ei se viilto mihinkään siitä levinnyt, mutta on noita vähän ikävä lyödä alle. Dunlopeista vähän vaikee sanoa mitä niillä tekee kun merkkiä on jäljellä, mutta avauskohta alkaa olla vähän kuluneen näköinen, profiilihan siitä on sitten mennyt. Oikein roskikseenkaa viittis heittää, mutta allekaan ei kiinnostaisi noita 1/5 kumeja pistää. Vannetilanne kyl parantui nyt huomattavasti, joten ehkä niitä vois ruoskakaasulla käydä survomassa tonttiin.

wbaum

Takaiskari palautui huollosta. Ukon kommentit: "tää on vissii saanu ison tällin",  öljyn seassa kaasut vaikka tiivisteet ehjät.

No, saattaahan tuo olla ku kattoi tota takavanteesta.

Powered by EzPortal