Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikkoS

Em. Onnistuneiden porailuiden johdosta miulla olis nyt kaksi ehjää gillesin 50mm cliparin pidikettä ja yksi niihin käyvä putki. Jos jollakulla sattuu olemaan yhtä ylimääräistä putkea TAI tarviaa kaksi pidikettä ja yhden putken, tyrkkäähän viestillä.

santerik

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 15.08.15 - klo:22:19
Lainaus käyttäjältä: santerik - 15.08.15 - klo:16:08
Ai että kun osaa pienet jutut ottaa pientä poikaa päähän...
No ei hitto kylläpä se nyt vastustelee. Moinen pikkuasia.
Pitäsikö miun sit kuitenkin tulla orgin päiville. Ei nyt suinkaa ajamaan mutta jos otan makitan matkaan niin sais tuonkin ongelman hoitanee pois päiväjärjestyksestä?

Olen tässä parin päivän sisään porannut ihan käsikoneella pari jumittunutta jalkatappisarjan pulttia ja yhden jumittuneen kliparin pultin pois tujoamatta yhtään kierrettä. Tai poranterää. Jos moinen meininki jatkuu niin saatta iskeä ylpeys päälle.

Tuu ihmeellä ajamaan jos saat lipun, mä aattelin leiriytyä Virtasalmelle viikonlopuks (jos ei tartte mennä vaimon kans syömään jyynöy).

Mut mä meinasin pitää jo perjantaina reisinkipäivän jos kelit sattuu ja työt ei vastusta liikaa, 11 hypyt töistä ni olisin yhdeltä kumit kuumana pelipaikoilla. Mä oon henkisesti varautunu et oot perjantaina paikalla ni voisin käpistellä niitä sun ylimääräsiä lämppäreitä.

Raukkiksen pyynnöstä (vai oliko lie vaatimus) lisätty pari diaa siihen alkuperäiseen vuodatukseen. Tuomionpäiväpultti on siis tuo ylempi noista kahdesta palautinjousen takana majailevasta.

Juha_K

Poraa koko kanta pois. Niin mä tein Gillesin tappisarjan kanssa. Ostin varaosiksi yhden setin ja vastaava pultti ei lähtenyt kuin poraamalla.

Sen jälkeen itse kierreosa lähti sormilla auki.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

raukkis

16.08.15 - klo:12:35 #4383 Viimeisin muokkaus: 16.08.15 - klo:19:40 käyttäjältä raukkis
Koska hyvät neuvot on kalliit annetaan vaan huonoja. Lyöt aavistuksen ylisuuren hylsyllisen torx-palan siihen kantaan ja kuumailmapuhaltimella lämpöä. Iskumeisselin vääntiö kiinni torxiin ja siihen kunnon hujautus niin avot. Joko pultti aukee tai kirosanat lentää. Lisäuskottavuutta tälle tulee vielä siitä turbon irroituksesta. Nylppääntyhän se liekityksestä huolimati.

santerik

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.15 - klo:12:35
Koska hyvät neuvot on kalliit annetaan vaan huonoja. Lyöt aavistuksen ylisuuren hyödyllisin torx-palan siihen kantaan ja kuumailmapuhaltimella lämpöä. Iskumeisselin vääntiö kiinni torxiin ja siihen kunnon hujautus niin avot. Joko pultti aukee tai kirosanat lentää. Lisäuskottavuutta tälle tulee vielä siitä turbon irroituksesta. Nylppääntyhän se liekityksessä huolimati.

Juu kato tää ois voiny olla ihan rokrok ennen kuin katkaisin vastakierretapin sinne mulkkaantuneeseen reikään jonka jälkeen koitin houkutella katkennutta tapin pätkää erilaisilla lyömäsoittimilla ja poralla siinä kuitenkaan onnistumatta :)

raukkis

No eihän tuo vinkki voinu toimia ku osaa edes kirjottaa. Ts puhelimella oma mielipide kirjainten järjestyksestä. <- hyvä tekosyy sille että ideat loppu :D

Nitrous

Hehee...uus enkka Kemoralla tänään. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Hehee 1:12,5 jäi itellä haaviin jee :D ja vielä 5 kertaa saman setin aikana. Confirmed!

Mikko K.

Kovaa mennään! Ens vuonna kilpaa? Raha ei oo aikuisilla miehillä selitys... se on vaan valintoja. Nimim. Alastaron eka lähtö pärnun käytetyillä ja 25p

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 16.08.15 - klo:21:25
Kovaa mennään! Ens vuonna kilpaa? Raha ei oo aikuisilla miehillä selitys... se on vaan valintoja. Nimim. Alastaron eka lähtö pärnun käytetyillä ja 25p

Nyt on kyllä niin hyvät fiilikset kauden jälkipuoliskosta että vois melkein kisatakin jos selviän ehjänä tän kauden loppuun :) viime kauden päätteeks vähän masensi kun kaks romua tallissa korjattavana :D

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.08.15 - klo:19:45
Hehee...uus enkka Kemoralla tänään. :D

Mulla kans. :) Mulla on videota siltä yheltä kiekalta ku mulla raapi asfalttia oikeella katteet ja vasemmalla vaihdekeppi, ku waille silloin ajeli mun edellä ja kuvas taaksepäin mun kameralla. Ajoasento on jotenkuten hyväksyttävä, mutta mopo ei kyllä ole edes kovin paljon kallellaan ja silti raapii mopo maata. Niiaakohan toi vakioalusta mutkissa sitten niin paljon, että sen takia tollein käy? confused_thinking

Waille jotain höpis jousivakioista ja mun lihaksikkaasta ruhosta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 16.08.15 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.08.15 - klo:19:45
Hehee...uus enkka Kemoralla tänään. :D

Mulla kans. :) Mulla on videota siltä yheltä kiekalta ku mulla raapi asfalttia oikeella katteet ja vasemmalla vaihdekeppi, ku waille silloin ajeli mun edellä ja kuvas taaksepäin mun kameralla. Ajoasento on jotenkuten hyväksyttävä, mutta mopo ei kyllä ole edes kovin paljon kallellaan ja silti raapii mopo maata. Niiaakohan toi vakioalusta mutkissa sitten niin paljon, että sen takia tollein käy? confused_thinking

Waille jotain höpis jousivakioista ja mun lihaksikkaasta ruhosta.

Kyllähän noi katteet raapii munkin Hondassa. Vasemmalta puolelta puuttuu katteen kulma jo melkein kokonaan ja oikeellekin tulossa reikä pikkuhiljaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 16.08.15 - klo:21:25
Kovaa mennään! Ens vuonna kilpaa? Raha ei oo aikuisilla miehillä selitys... se on vaan valintoja. Nimim. Alastaron eka lähtö pärnun käytetyillä ja 25p
Hyvää skabaa kyllä tulis ainakin Tamin kans. Kolmella kympällä ajoin tänään paremmaks, mutta Tamilla ehkä vähän tasasempia aikoja kuin mulla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

m1kk0

Löytyiskö kellään ylimääräistä jarrukahvaa aprilia rsv 02? Tai sitten jarrupääsylkkää lainaksi? Voi olla muustakin pyörästä. Pikapikaa tarttis motoparkkiin :/

Bobo

Loistofiilis, kun erinäisten aikataulujärjestelyjen kautta sain hoidettua niin, että sunnuntai on vapaapäivä töistä. Sitten sain ostettua lipun Motoparkkiin. Säätiedotus kun lupaa vielä huippukeliä, niin eihän asiat paremmin voisi olla jumpie_1  Jos ensimmäisen kerran pääsisi ajamaan tuolla kuivalla radalla ja auringonpaisteessa.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Powered by EzPortal