Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

MikkoS

Jiipee soitteli tunti sitten, että onpaha mahoton homma löytää huomiseks hoopeenelosen jarrupaloja.
Mut eihän se ollu, tuollaha niitä oli tallilla yksi sarja lipatussa 2010 agustassa. Kaikkee siellä tallillaki lojuu!

wehna

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 20.08.15 - klo:22:11
Jiipee soitteli tunti sitten, että onpaha mahoton homma löytää huomiseks hoopeenelosen jarrupaloja.
Mut eihän se ollu, tuollaha niitä oli tallilla yksi sarja lipatussa 2010 agustassa. Kaikkee siellä tallillaki lojuu!

Meillä on varastossa jos tulee vielä tarvetta :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Rum

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 20.08.15 - klo:22:11
Jiipee soitteli tunti sitten, että onpaha mahoton homma löytää huomiseks hoopeenelosen jarrupaloja.
Mut eihän se ollu, tuollaha niitä oli tallilla yksi sarja lipatussa 2010 agustassa. Kaikkee siellä tallillaki lojuu!

Ihmekös jos lippaa, kun laittaa Agustaan HP4 jarrupalat...

wbaum

Löyty rengasläjästä 11-paistoinen sc0. Onko nää millasilla paineilla ajettu jos tuo jopa kestäis? Vai onko nää samanlaisia ku uudemmatki paineiden kannalta? En mä pääse ikinä tästäkään renkulasta eroon jos en raavi sitä nyt tonne motoparkkiin. :D

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 18.08.15 - klo:17:15
Löytyiskö kellään ylimääräistä jarrukahvaa aprilia rsv 02? Tai sitten jarrupääsylkkää lainaksi? Voi olla muustakin pyörästä. Pikapikaa tarttis motoparkkiin :/
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 21.08.15 - klo:13:44
Löyty rengasläjästä 11-paistoinen sc0. Onko nää millasilla paineilla ajettu jos tuo jopa kestäis? Vai onko nää samanlaisia ku uudemmatki paineiden kannalta? En mä pääse ikinä tästäkään renkulasta eroon jos en raavi sitä nyt tonne motoparkkiin. :D
Mulla oli viimevuonna Pärnussa SC0 vuodelta -10 ja minua 10 sekunttia siellä nopeampi kuski neuvoi laittamaan 1.80 bar kuumana. -13 vuosi taisi muuttua toi seos/runko tai molemmat ja siitä lähtien on voinut ajaa pienemmillä paineilla. Nyt Motoparkissa -15 vuoden SC1 ja 1.5 bar kuumana tuntuu toimivan hyvin.


wbaum

Oi kiitos. Hyvää matskua kattoa että mitä ja sitä. 

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.08.15 - klo:22:51
Oi kiitos. Hyvää matskua kattoa että mitä ja sitä. 
No se ainakin on jo saavutus sinänsä, ett pystyit ajaan lähes koko kierroksen keskemmällä rataa kuin Vuorela. Nimittäin se ei ole helppoo se.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.08.15 - klo:22:54
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.08.15 - klo:22:51
Oi kiitos. Hyvää matskua kattoa että mitä ja sitä. 
No se ainakin on jo saavutus sinänsä, ett pystyit ajaan lähes koko kierroksen keskemmällä rataa kuin Vuorela. Nimittäin se ei ole helppoo se.
No juu vähän se fiilis onki. Pitää ottaa pientä ylikovaa ja lopettaa turha jarruttelu.

santerik

24.08.15 - klo:13:17 #4404 Viimeisin muokkaus: 24.08.15 - klo:13:19 käyttäjältä santerik
Osaako joku heittää lonkalta mikä on halvin kaupallinen tiedonkeruupaketti antureineen piuhoineen jos haluan jarrupaineen ja kaasunasennon tietää? Dataa ei tarttis nähdä ajossa, riittäis jos sen sais tallennettua muistikortille josta purkaa pihalle tms.

Kui paljon hinta pomppaa jos haluis alustan liikkeet mukaan? Niin ikään potikkoineen ja piuhoineen.

Yritin vähä googlailla mut en äkkiseltään päässyt kärylle mitä noi paketit vaatii toimiakseen ni josko jollain ois heittää hihasta jotai faktaa tai valistuneita veikkauksia...

murmela

Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.15 - klo:13:17
Osaako joku heittää lonkalta mikä on halvin kaupallinen tiedonkeruupaketti antureineen piuhoineen jos haluan jarrupaineen ja kaasunasennon tietää? Dataa ei tarttis nähdä ajossa, riittäis jos sen sais tallennettua muistikortille josta purkaa pihalle tms.

Kui paljon hinta pomppaa jos haluis alustan liikkeet mukaan? Niin ikään potikkoineen ja piuhoineen.

Yritin vähä googlailla mut en äkkiseltään päässyt kärylle mitä noi paketit vaatii toimiakseen ni josko jollain ois heittää hihasta jotai faktaa tai valistuneita veikkauksia...
Eli siis kaikki pitää olla valmiina liittimineen päivineen / plug and play tyyppinen ratkasu?
Mihin mopoon?

Hihasta heittäisin että loggeri 1000e, tarvittaessa jarrupaineanturi 200e, alustapotikat 600e.

Esim bimmeriin:
loggeri 600e
lisämoduli jota kautta saa potikat kiinni 600e
piuhat potikoille 200e
piuha paineanturille etc 200e
alustapotikka eteen 500e
alustapotikka taakse 450e
jarrupaineanturi 500e
Ja nuo sisältävät kaikki tarpeelliset palikat, johdot liittimineen, kiinnikkeet ja ruuvit.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

24.08.15 - klo:14:06 #4406 Viimeisin muokkaus: 24.08.15 - klo:14:11 käyttäjältä wbaum
^racedac 200-300e riippuen jarrupaineanturista plus tietty alustasälät... on harrastajatasolle ihan fine, kaupallisia sitten käyttää ison budjetin kisatiimit. Ei se nyt edes ole vaikea, mitä tallilla kattonut moteccia yms niin melkosta touhua...

Motoparkissa tuli huomattua heti alkuunsa että thermal technologyn etulämppäristä ei toiminu reunimmainen kolmannes. Tämä selittää käsittämättömän helpon lipan ensikierroksen kemoran kolmosessa ja mulla oli muutenki siinä ohjelmaa varsinki ekoilla kierroksilla ja toki muutenki siellä. Etusen lipsumista ja muutenki tuntu ettei uskaltanu yhtää enempää mennä lintalleen. Tän takia laitoinki vertsun ajamaan sillä ja välittömästi lähti mopo alta. Vauhti ehkä semmosta mitä ite olisin tyrkänny toisella kierroksella. Tiedä taas kuinka kauan tuota on ollut kun ei luottoa oo meinannut löytää millään, v***u.  murmispalm

Parkissa ei ollut luoton kanssa niinkää ongelmaa kun oli toimiva etulämppäri, osais vaan ajaa. :D

santerik

No esmi toi mun gixeri, eli 03 tonnari. Ei nyt ihan jokaista kutistesukkaa tartte paketista löytyä, mutta semmottii ettei asentaminen vaadi ammattitutkintoa elektroniikasta tahi erotiikasta.

Millasessa muodossa tosta loggerista data tulee pihalle? Onko loggerilla muuta tehtävää kuin kasata anturien data samaan tiedostoon/formiin? Kuis noi alustapotikat, mihin niitten toimimta perustuu (siis onko ne jtn lasereita vai..)?

Ps. Mun luuri ei päästä korjaa noita härönäppäyksiä mut kaipa ton luetuks saa..

santerik

No toi racedacci olikin kokolailla riittävä vastaus! Dänks!

murmela

Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.15 - klo:14:12
No esmi toi mun gixeri, eli 03 tonnari. Ei nyt ihan jokaista kutistesukkaa tartte paketista löytyä, mutta semmottii ettei asentaminen vaadi ammattitutkintoa elektroniikasta tahi erotiikasta.

Millasessa muodossa tosta loggerista data tulee pihalle? Onko loggerilla muuta tehtävää kuin kasata anturien data samaan tiedostoon/formiin? Kuis noi alustapotikat, mihin niitten toimimta perustuu (siis onko ne jtn lasereita vai..)?
No sit racedacci sopii. ;)

Alustapoitikat on ihan "tavallisia" lineaarisia potentiometrejä. Eli sitä mukaa ku kun sen pituus muuttuu, niin sen vastuskin muuttuu. Loggeri sitten mittaa sitä vastusta/jännitettä ja sen perusteella tietää missä asennossa se potikka on.
Vedenpitävää alustapotikkaa ei alle 300e:n taida saada.
Halvalla jos haluaa tehdä, niin ainakin taakse on suht helppo tehdä/ mikä tahansa TPS-anturi kaasarista/ruiskurungosta kelpaa tarkotukseen. Sille vaan sit tuunaa sopivan pikku linkun/ vipuvarren, niin saa alustan logattua.
Eteen voinee olla pakko ostaa kunnon potikka.

Riippuu loggerista. Kaupallisilla on yleensä oma formaatti ja omat tietskaan asennettavat softat niitä varten. Se vähä mitä olen 2D:n ja Motec:in softia pällistelly, niin 2D:n softa on bueno, Motec:in ei niinkään. Mutta Motecci olleekin tarkoitettu sellasille jotka tarvii vaan raudan ja tekee ite softan. AIM:in softaa en muistaakseni ole käpistellyt. Muita ei just nyt tuu mieleen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal