Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

santerik

24.08.15 - klo:20:03 #4410 Viimeisin muokkaus: 24.08.15 - klo:20:05 käyttäjältä santerik
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.08.15 - klo:16:14
Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.15 - klo:14:12

.....


...

Tattis, tästä ol iloa! Vähän ollu kaverin kans puhetta josko se jonkun aiheeseen liittyvän suristimen kyhäis talven pimeinä hetkinä.

Olin tosin unohtanu ton racedacin olomassaolon kokonaan. Se taasen on niin halpa et säästömielessä ei välttis kauheesti kannata alkaa väkästelemään mut ans kattoo ny..

murmela

Lainaus käyttäjältä: santerik - 24.08.15 - klo:20:03
Tattis, tästä ol iloa! Vähän ollu kaverin kans puhetta josko se jonkun aiheeseen liittyvän suristimen kyhäis talven pimeinä hetkinä.

Olin tosin unohtanu ton racedacin olomassaolon kokonaan. Se taasen on niin halpa et säästömielessä ei välttis kauheesti kannata alkaa väkästelemään mut ans kattoo ny..
Veikkaisin ett jostain Arduino -laudasta tekemällä voi muutaman euron säästää. Etuna myös se että siitä voi tehä just sellasen ku haluaa, ja maailmalta löytynee esimerkkitapauksia ja puolivalmista ellei jopa valmista koodiakin. Vaatii tosiaan sen tekemisen vaivan. Tiedä sitten meneekö siihen 1 vai 10 vai 100 tuntia.
Toinen etu olisi Arduinon helppo laajennettavuus. Ett jos oikein innostuu niin sehän taipuu ihan mihin vaan.

Yks villi idea mikä on omassa päässä pyöriny on ett tekis ECU:n Arduinolla. Niitäkin projekteja löytyy maailmalta vaikka kuinka monta. Ja siin ois sit loggeri samassa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

24.08.15 - klo:20:37 #4412 Viimeisin muokkaus: 24.08.15 - klo:21:33 käyttäjältä Nitrous
@Vuorela oli saanu mut nauhalla hetkeks aikaa. Saa haukkua ajolinjoja ja asentoo ja kaikkee muutakin.
 https://www.youtube.com/watch?v=niOcE-DEEw8
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.08.15 - klo:20:37
@Vuorela oli saanu mut nauhalla hetkeks aikaa. Saa haukkua ajolinjoja ja asentoo ja kaikkee muutakin.

Ajat liian kovaa. :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.08.15 - klo:20:37
Saa haukkua ajolinjoja ja asentoo ja kaikkee muutakin.
Exporttaa pelkkä best lap vbo:na ja pistä jakoon.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Melko hyvin nitro jo käyttää rataa sen mitä tosta näkee.

wbaum

https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0

Kuski kyntää hiekkaa

mä vannon ja vannon ja vannon
keväällä sekoiluni päättyy
mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes etunen alta lipsuu
ja rengasvalli kutsuu
kuskille onnea matkaan
taidat syödä hiekkaa

hei älä ikinä enää lintassa jarrua anna
sekoilla niinkuin mä availin, kääntyilin ja kaatuilin
älä ruoski kaasua, joka voi olla niin julma
Mä tiedän että mä mokasin, hössötin ja konttasin niin.

mä tunnen mä tunnen mä tunnen
keulan katoavan alta
ja monttua syytän
se pomppii se pomppii se pomppii
ja mun on nostettava pystyyn
pumput pitäisi huoltaa

hei älä ikinä enää lintassa jarrua anna
puristaa kahvaa niinkuin minäkin, palmasin, apeksin
älä ruoski kaasua, joka voi olla niin julma
Mä tiedän että mä sekoilin, tonnarilla, linjaa paikkasin.

toivon että kuski pitää, paremmin kiulusta huolta
kuskille onnea matkaan
älä kynnä hiekkaa


Peksi

Kävin eilen koeajamassa aprilia 550 SXV supermoton, on muuten hauska laite, en ois malttanut lopettaa... mutta liikenteen seassa ei ollut järjeä ajaa, koko ajan teki mieli kikkailla. Kortti ois lähtenyt, jos vaan vähänkään oisin jatkanut ajelua. On vihainen peli :D

raukkis

Onko jenkkilässä jotain kamaa mitä sieltä kannattaisi tuoda, tartti tai ei? Joutuu siellä kohta käymään. Ei ny oo mikään shoppailu/turismi reissu mutta jos erehtyy johki motopuotiin niin vois kai sitä yrittää hyödyntää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 11.09.15 - klo:18:25
Onko jenkkilässä jotain kamaa mitä sieltä kannattaisi tuoda, tartti tai ei? Joutuu siellä kohta käymään. Ei ny oo mikään shoppailu/turismi reissu mutta jos erehtyy johki motopuotiin niin vois kai sitä yrittää hyödyntää.
Joku kulutuselektroniikkatuote voisi olla sellainen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

^dollarit semmosia ettei oikestaan mitään. About vuosi sitten vielä esim järkkärin runko ok, mut nyt oikein kannata mennä ku rättikauppaan.

host^

Ketään menossa  Alastaroon 14 tai 15.9? klo16-20 olis vapaata, kelikin lupaa hyvää.

Olisin halukas vuokraamaan etulämppärin, oma hajos tällä viikolla, enkä saanut vielä uutta.

host^

Lainaus käyttäjältä: host^ - 13.09.15 - klo:14:37
Ketään menossa  Alastaroon 14 tai 15.9? klo16-20 olis vapaata, kelikin lupaa hyvää.

Olisin halukas vuokraamaan etulämppärin, oma hajos tällä viikolla, enkä saanut vielä uutta.

Homma hoidossa!

jiknnn

maanantaina oli kemorassa 2 tuntia rata ihan privaattikäytössä. ei ollut ristinsielua edes kioskilla. Vaikutti kierrosaikaan kummasti. Lopuksi ajelin muutaman hitaan ja katselin pahimpia paikkoja radassa ja siinä paluusuoran jälkeisessä vasemmassa(onkos se nyt 6-mutka) ne railot näyttää aika pahalta. Asvaltti painuu vähän alas molemmilta puolilta ja sitten on semmonen 2-3 sentin railo. Ja kun se railo on siellä kuopassa niin sitä ei näe kauempaa ja pito kyllä häviää jos siihen tulee vähänkään kovemmalla vauhdilla.

Palvelu oli ihan jees, kun kaveri kävi harjaamassa driftaajien kumimujut pois ennen omaa settiä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 16.09.15 - klo:08:51
maanantaina oli kemorassa 2 tuntia rata ihan privaattikäytössä. ei ollut ristinsielua edes kioskilla. Vaikutti kierrosaikaan kummasti. Lopuksi ajelin muutaman hitaan ja katselin pahimpia paikkoja radassa ja siinä paluusuoran jälkeisessä vasemmassa(onkos se nyt 6-mutka) ne railot näyttää aika pahalta. Asvaltti painuu vähän alas molemmilta puolilta ja sitten on semmonen 2-3 sentin railo. Ja kun se railo on siellä kuopassa niin sitä ei näe kauempaa ja pito kyllä häviää jos siihen tulee vähänkään kovemmalla vauhdilla.

Palvelu oli ihan jees, kun kaveri kävi harjaamassa driftaajien kumimujut pois ennen omaa settiä.
Se paluusuoran vasurin railo aiheutti ohjelmaa kesällä -14 kun keula ei toiminu kunnolla ja pariin kertaan etunen luisteli ihan huolella. Tällä kaudella keula sitten jo toimikin, ja kyl siitä railosta pysty laskemaan jarrulla ihan reippaassa kallistuksessa yli ilman ohjelmaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal