Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Rum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.15 - klo:11:48
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.10.15 - klo:20:17
Kesäkisat ja täällä stressataan jostain hotellista? Kunnon alkon kiikarit silmille ja pakussa yötä, tai sit vielä kovempi ratkasu on ajaa tuolla.
...ja nukkua yöt munasillaan muurahaiskeossa.

Mimmoset hinnat muurahaisilla on nykyään?

wbaum

23.10.15 - klo:13:53 #4486 Viimeisin muokkaus: 23.10.15 - klo:13:56 käyttäjältä wbaum
Tuossa työkaverille puhelin tuosta leikanneesta enskan koneesta niin se hullu tarjos heti semmosen summan siitä rahaa moposta mistä en voi kieltäytyä. Tuollahan mä ryyppään isolla kädellä varmaan 2 päivää. Soiteltiin sitä tuos jo muualtakin, mutta olis saanu olla kilpi. Pikaisen selvityksen jälkeen totesin ettei se taidakkaa irrota niin helposti ku muistelin.

Näytin kuvia haljenneesta sylinteristä, murskana olevasta männästä ja todennäköisesti vaihdettavasta kiertokangesta puhumattakaan tähän mennessä huomaamattomista vaurioista, että kyllä siinä hommaa ja rahanmenoa on, mieti nyt vielä hetki. Niin se lupas vielä jaloviinapullon hinnan päälle.  murmispalm Tulee huomenna hakemaan. 

Kattelis nettimotoa täs.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 23.10.15 - klo:13:53

Näytin kuvia haljenneesta sylinteristä, murskana olevasta männästä ja todennäköisesti vaihdettavasta kiertokangesta puhumattakaan tähän mennessä huomaamattomista vaurioista, että kyllä siinä hommaa ja rahanmenoa on, mieti nyt vielä hetki. Niin se lupas vielä jaloviinapullon hinnan päälle.  murmispalm Tulee huomenna hakemaan.
No ohasse hienoa että tietää toisen tyhmän kärsimykset ja antaa jotain lohdutusta. beer_2
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.10.15 - klo:14:21
No ohasse hienoa että tietää toisen tyhmän kärsimykset ja antaa jotain lohdutusta. beer_2
Oli kyl paskin mopo-ostos ikinä tuo enska. Meni ihan kaikki päin hel****iä tuon kans, ja se on paljon mun tuntien se.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: santerik - 22.10.15 - klo:20:36
No mut (muistaakseni) Agostini sano jossain haastattelussa et valtionhotellilla oli aina parhaat kemmakat!
Tossa parviikkoo sitten käyneenä voin sanoa tilanteen muuttuneen melkosesti sitten agostiinin aikojen.
Tai sit sillon 70-luvulla oli kovimmatki bileet aika huonot verraten nykypäivään =)

slowrider

Katteisiin maalia. Onko vappu tosiaan jo ensi viikolla?

wbaum

Maanantai hyvä päivä taikinoida Bolan tappi takaisin pyöreäksi ja tehdä uusi grippi dremelillä. Köyhyyden ja turhamaisuuden maksimointi.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.10.15 - klo:20:05
Maanantai hyvä päivä taikinoida Bolan tappi takaisin pyöreäksi ja tehdä uusi grippi dremelillä. Köyhyyden ja turhamaisuuden maksimointi.
Mä aina viilaan noi gripit sileeks, ettei saappaan pohja kulu puhki.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.10.15 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.10.15 - klo:20:05
Maanantai hyvä päivä taikinoida Bolan tappi takaisin pyöreäksi ja tehdä uusi grippi dremelillä. Köyhyyden ja turhamaisuuden maksimointi.
Mä aina viilaan noi gripit sileeks, ettei saappaan pohja kulu puhki.
:D

Paremmat saappaat sit, sideillä saa kävellä vaikka aamukävelyt, kontata pari kertaa kesään ja ajettua bolan tapeilla 10vuotta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.10.15 - klo:22:59
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.10.15 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 26.10.15 - klo:20:05
Maanantai hyvä päivä taikinoida Bolan tappi takaisin pyöreäksi ja tehdä uusi grippi dremelillä. Köyhyyden ja turhamaisuuden maksimointi.
Mä aina viilaan noi gripit sileeks, ettei saappaan pohja kulu puhki.
:D

Paremmat saappaat sit, sideillä saa kävellä vaikka aamukävelyt, kontata pari kertaa kesään ja ajettua bolan tapeilla 10vuotta.
Mulla on Sidi Vertigo Corsa Airit. Kontattu moneen kertaan, ikävä kyllä. Mut tapit viilaan!

Ja jos hetki asiaakin, niin mulla on hyvä indikaattori se ett jos ulkojalka lipsahtaa tapilta (kuten se monesti tekee), niin teen jotain väärin, eli syytä korjata joku virhe, minkä yleensä kyl huomaa heti, kun lipsahuksen jälkeen miettii sekunnin pari. Yleensä virhe on lonkka/selkä/hartia-linjassa.
Ts se grippi vaan piilottais virheitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

No kyllä minusta jossain avauksessa highsiderin alussa tms ihan kiva ku ei jalat lähde tapeilta ihan herkällä. Ei sillä et niin ois koskaan käyny :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.10.15 - klo:00:38
No kyllä minusta jossain avauksessa highsiderin alussa tms ihan kiva ku ei jalat lähde tapeilta ihan herkällä. Ei sillä et niin ois koskaan käyny :)

Joo, ei kyllä sileillä tapeilla pysty ajamaan yhtään. Varsinkaan jos on yhtään kostee keli.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.10.15 - klo:07:47
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.10.15 - klo:00:38
No kyllä minusta jossain avauksessa highsiderin alussa tms ihan kiva ku ei jalat lähde tapeilta ihan herkällä. Ei sillä et niin ois koskaan käyny :)

Joo, ei kyllä sileillä tapeilla pysty ajamaan yhtään. Varsinkaan jos on yhtään kostee keli.

Tyyli näissä hommissa on ihan vapaa, mutta virheitä tulee sen verta paljon, että mahdollisimman karheilta tapeilta mennään. Yamaha meinaa heiluttaa välillä sen verran häntää, että ei ne jalat minkään jellydildon päällä pysy.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 27.10.15 - klo:09:17
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.10.15 - klo:07:47
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.10.15 - klo:00:38
No kyllä minusta jossain avauksessa highsiderin alussa tms ihan kiva ku ei jalat lähde tapeilta ihan herkällä. Ei sillä et niin ois koskaan käyny :)

Joo, ei kyllä sileillä tapeilla pysty ajamaan yhtään. Varsinkaan jos on yhtään kostee keli.

Tyyli näissä hommissa on ihan vapaa, mutta virheitä tulee sen verta paljon, että mahdollisimman karheilta tapeilta mennään. Yamaha meinaa heiluttaa välillä sen verran häntää, että ei ne jalat minkään jellydildon päällä pysy.
Bemmin kans vähän samaa ongelmaa joskus. Näkyy kiihdytyksessä ihan chronon nopeuskäyrässä toi eläminen :)

murmela

No eipä yhtään yllättäny että mä teen tänkin asian väärin. hihi1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal