Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santerik

http://youtu.be/3XVtUUtfjJE

Mulle tulee tää aina mieleen ko nään yleismittarin jossai..

raukkis

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 13.11.15 - klo:20:51
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 13.11.15 - klo:20:39
Käyköhän sun projektit referenssistä hakiessasi Olkiluotoon töihin...
Puolaksi tekis hakemuksen?

Niinhän se kuittailu napsahti omaan nilkkaan. Tuntee ittensä aika fiksuksi, kun hakkaa pyöränlaakeria hampaat irvessä irti, eikä huomaa, että siinä olis lukkorengas edessä. 

tamik87

Katteltiin tänään sipin kanssa Hitting the Apex.. Voin suositella kyllä lämpimästi! Älyttömän hyvä ja hyvin tehty motogp doku. Oikein raivostuttaa espanjalaisten buuaus Lorenzoa kohtaan kun tuossa dokussa hienosti kerrottu Lorenzon vaikeuksista loukkaantumisten kanssa ja kuinka ne voitetaan. Ja pedrosa... Voi voi, täytyy toivoa että 2016 olis 26 vuoro..

murmela

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 14.11.15 - klo:20:37
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 13.11.15 - klo:20:51
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 13.11.15 - klo:20:39
Käyköhän sun projektit referenssistä hakiessasi Olkiluotoon töihin...
Puolaksi tekis hakemuksen?

Niinhän se kuittailu napsahti omaan nilkkaan. Tuntee ittensä aika fiksuksi, kun hakkaa pyöränlaakeria hampaat irvessä irti, eikä huomaa, että siinä olis lukkorengas edessä.

Olisit hakannut kovempaa? Kyllä se sokka periks antaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Tänään oon ollu reilun viikon moottoripyörätön ihminen. Viimeksi vastaava on tapahtunut joskus n. 15 kesäisenä. Tältäköhän alkoholistista tuntuu ekan selvän viikon jälkeen? Mut jos kuitenkin vaan yhen pikku ratamopon ostas...ei se niin paha voi olla...eihän? :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

juice09

Onpa outoa, en omista yhtään motskaria, viime vuosina niitä on ollu kaks joskus kolmekin. yleensä tähän aikaan on kynnenaluset mustana ruuvattu ja maali on valunu pitkin tallin seiniä. Crossilla ois muutamat voltit tehty. Saapa nähdä jouluksi vievät hoitoon ku rupee hörhöileen

murmela

Ruotsissa keksitty uusi termi "Transit-pakolainen". Sopinee näihinkin ympyröihin. :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 14.11.15 - klo:20:37
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 13.11.15 - klo:20:51
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 13.11.15 - klo:20:39
Käyköhän sun projektit referenssistä hakiessasi Olkiluotoon töihin...
Puolaksi tekis hakemuksen?

Niinhän se kuittailu napsahti omaan nilkkaan. Tuntee ittensä aika fiksuksi, kun hakkaa pyöränlaakeria hampaat irvessä irti, eikä huomaa, että siinä olis lukkorengas edessä.

Pitäsköhän tehdä jäsenhakemus wunderin talliin. Olin sitten laittanu jumperiin yhden jarrupalan väärin päin. No leimalle meni vaikka palan peltipuolella jarrutteli. Täytyy varmaan tälle talvea antaa ammattilaisten tehdä hondaan huollot...

wbaum

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 13.11.15 - klo:20:39
Pitäsköhän tehdä jäsenhakemus wunderin talliin. Olin sitten laittanu jumperiin yhden jarrupalan väärin päin. No leimalle meni vaikka palan peltipuolella jarrutteli. Täytyy varmaan tälle talvea antaa ammattilaisten tehdä hondaan huollot...
Ei riitä millään.

Tuossa isäni kanssa juttelin niin kertoili kun oli early 70's painanut fiatttiin remppaa. Koska kone oli vähän päässyt horoksi, oli aika vaihtaa männänrenkaat. Oli kuulemma ihan tee-se-itse-hengessä hyvin mennyt siihen asti kun oli pitäny saada männät uusilla renkailla takaisin sylintereihin. Männänrenkaat oli vielä mennytkin hyvin, mutta öljyrenkaat eivät istuneet sitten millään. Oli sitten lyhentänyt renkaita että sai ne mahtumaan.

Lopputulos oli ollut ihan tiivis kone, vedot olivat löytyneet, mutta pannu oli syönyt litran öljyä kun kävi kerran kylällä.

Mä en ole adoptoitu aikoinaan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 20.11.15 - klo:16:07
Onpa outoa, en omista yhtään motskaria, viime vuosina niitä on ollu kaks joskus kolmekin. yleensä tähän aikaan on kynnenaluset mustana ruuvattu ja maali on valunu pitkin tallin seiniä. Crossilla ois muutamat voltit tehty. Saapa nähdä jouluksi vievät hoitoon ku rupee hörhöileen
Onhan sulla se vielä siellä kiilloteltavana pahimpiin vierotusoireisiin. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

23.11.15 - klo:18:16 #4555 Viimeisin muokkaus: 23.11.15 - klo:18:18 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.11.15 - klo:08:51
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 20.11.15 - klo:16:07
Onpa outoa, en omista yhtään motskaria, viime vuosina niitä on ollu kaks joskus kolmekin. yleensä tähän aikaan on kynnenaluset mustana ruuvattu ja maali on valunu pitkin tallin seiniä. Crossilla ois muutamat voltit tehty. Saapa nähdä jouluksi vievät hoitoon ku rupee hörhöileen
Onhan sulla se vielä siellä kiilloteltavana pahimpiin vierotusoireisiin. :D
Hyvä ettet mitään Pianoa hankkinut.  peukku_1

Mä ostin joku aika sitten tällaisen. Pari osaa on vielä hankintalistalla. :D

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 23.11.15 - klo:18:16
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.11.15 - klo:08:51
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 20.11.15 - klo:16:07
Onpa outoa, en omista yhtään motskaria, viime vuosina niitä on ollu kaks joskus kolmekin. yleensä tähän aikaan on kynnenaluset mustana ruuvattu ja maali on valunu pitkin tallin seiniä. Crossilla ois muutamat voltit tehty. Saapa nähdä jouluksi vievät hoitoon ku rupee hörhöileen
Onhan sulla se vielä siellä kiilloteltavana pahimpiin vierotusoireisiin. :D
Hyvä ettet mitään Pianoa hankkinut.  peukku_1

Mä ostin joku aika sitten tällaisen. Pari osaa on vielä hankintalistalla. :D


Oishan se piano ollu kai vähän helpompi säätää nopeeks, mutta hinta-laatu kohtas tässä paremmin. Mut eihän toi sunkaan projekti enää paljon vaadi. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider





Suttailuhommia

santerik

http://www.srra.fi/content/fi/26/6374/SML%20-%20RR-lajiryhm%E4%20tiedottaa%2027.11.2015.html

Jos linkin suunnitelmat pitää niin ens kesänä pelataan Suomessa neljä turnausta +Imatra. Näiden lisäksi selvitellään mahdollisuutta yhteen kisaan ruåtsissa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: santerik - 01.12.15 - klo:06:39
http://www.srra.fi/content/fi/26/6374/SML%20-%20RR-lajiryhm%E4%20tiedottaa%2027.11.2015.html

Jos linkin suunnitelmat pitää niin ens kesänä pelataan Suomessa neljä turnausta +Imatra. Näiden lisäksi selvitellään mahdollisuutta yhteen kisaan ruåtsissa.

Nuo kun järjestettäs vielä suomessa, niin olis riittävän kohtuuhintainen kausi tämmöselle köyhällekkin.
Pari eka kisaa vois vielä siirtää myöhemmälle ajankohdalle. Kerkeis kesä kunnolla alkaa. 
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal