Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.02.16 - klo:15:16
Lainaus käyttäjältä: miolta - 06.02.16 - klo:14:59
Käytiin kans messuilla. Hienoja..ja kalliita pyöriä. Silti bemarin osastolla vähän hymähdeltiin. Normi nahkapuku melkein kaheksan tonnia! Tietty bemaristit on rahamiehiä, mutta silti..Ulkomailla sama puku n. 2300dollaria. Suomilisää oikein kunnolla peukku_1
No tunnetustihan kaikki bemarilla ajavat on aivovammasia. Ja ajamisen jälkeen usein fyysisestikkin vammaisia.

Suomalainen "messutarjous"  Ei mikään ihme että porukat tilailee suurimman osan ajokamoista ulkomailta.

tuhti

Lainaus käyttäjältä: miolta - 06.02.16 - klo:14:59
Käytiin kans messuilla. Hienoja..ja kalliita pyöriä. Silti bemarin osastolla vähän hymähdeltiin. Normi nahkapuku melkein kaheksan tonnia! Tietty bemaristit on rahamiehiä, mutta silti..Ulkomailla sama puku n. 2300dollaria. Suomilisää oikein kunnolla peukku_1

http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=120803

Mikäs muu noissa lämppäreissäki ton verran maksaa? Paitsi että niissä luki se HP?



pena1

http://www.moottoriurheilu.tv/

Tuoltahan ne Kallion ja Vehnän, ym jutut löytyy.

santerik

13.02.16 - klo:08:45 #4640 Viimeisin muokkaus: 13.02.16 - klo:08:47 käyttäjältä santerik
Parahin matkamotoristit ja muut karavaanarit,

Bill Gates - se vanha seniili - on pettäny mut nyt pari kertaa. Toisin sanoen windows phonen navi ei oo toiminu. Pikaisella nettiauton selaamisella totesin, että halvemmaksi tulee hommata autoon irtonavi kuin vaihtaa auto navilliseen.

Mimmottii navin pitäis olla? Lähtökohtaisesti vain halvin on kyllin hyvä mulle, mutta nyt funtsin et elinikäiset karttapäivitykset olis fine. Näillä spekseille se olis 120€ tomtom tai 150€ garmin. Tomtomissa olis tosin joku integroitu autoteline joka ei kuulosta hyvältä. Totahan vois käyttää tankotelineellä mopossakin (en tosin pariin vuoteen oo katumopolla eksyny niin kauas kotoa, että olis tarvinnu navia tai vaihtosukkia).

Eli summa summarum: onko noissa joku must have ominaisuus tahi jtn muuta huomioitavaa?

Ps. En tiedä kultaako aika muistot, mutta muistaakseni symbian s^3(vai mikä se loppuaikoina oli) navi toimi aina ko buickki ja oli kaikin puolin soiva peli. Kui seki saatiin pilattua?

ile90

tulipa tänää teippailtua kawaan numerot. eikös näistä ollu "vääntöä" että mikä on sääntöjen mukainen ja mikä ei.. kylläpä ne sitte katsastuksessa sanoo että kelpaako  ::) 

raukkis

Lopettakaa tuo saa****an touhuaminen. Tulee pian intoa tehdä itekin jotain.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.02.16 - klo:18:57
Lopettakaa tuo saa****an touhuaminen. Tulee pian intoa tehdä itekin jotain.
Mä kävin viime viikolla tallilla...raavin katteet pois pyörän päältä ja sit tuijotin sitä puol tuntia ja mietin, että pitäs tehä jotain. Sit jauhoin kaks tuntia paskaa tallikavereiden kans. Mikähän siinä muuten on, että katteet pitää aina ruuvata kiinni vähintään neljällätoista erillaisella ruuvilla/pikakiinnikkeellä ja ainakin johonkin paikkaan on ihan pakko ruuvata se nylpättykantanen ruuvi paikoilleen, vaikka tietää, että se on liki mahdoton avata seuraavalla kerralla?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

ile90

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.02.16 - klo:18:57
Lopettakaa tuo saa****an touhuaminen. Tulee pian intoa tehdä itekin jotain.
Kannattaa touhuta nii ei tarvi kesällä sitte selitellä ;)

raukkis

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.02.16 - klo:19:39
Mikähän siinä muuten on, että katteet pitää aina ruuvata kiinni vähintään neljällätoista erillaisella ruuvilla/pikakiinnikkeellä ja ainakin johonkin paikkaan on ihan pakko ruuvata se nylpättykantanen ruuvi paikoilleen, vaikka tietää, että se on liki mahdoton avata seuraavalla kerralla?

Koska vitutus on kuin velka. Ilman sitä on aika alaston olo :D

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.02.16 - klo:19:39
Mikähän siinä muuten on, että katteet pitää aina ruuvata kiinni vähintään neljällätoista erillaisella ruuvilla/pikakiinnikkeellä ja ainakin johonkin paikkaan on ihan pakko ruuvata se nylpättykantanen ruuvi paikoilleen, vaikka tietää, että se on liki mahdoton avata seuraavalla kerralla?
Mietin aikanaan ihan samaa asiaa. Ja kun en keksinyt syytä niin vaihtelin kaikki kaikki pultit semmosiksi, että aukeavat 5mm kuusiokoloavaimella. Kyllä niitä käännellessä sitten tuntee jossakin onnistuneensa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 16.02.16 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 16.02.16 - klo:19:39
Mikähän siinä muuten on, että katteet pitää aina ruuvata kiinni vähintään neljällätoista erillaisella ruuvilla/pikakiinnikkeellä ja ainakin johonkin paikkaan on ihan pakko ruuvata se nylpättykantanen ruuvi paikoilleen, vaikka tietää, että se on liki mahdoton avata seuraavalla kerralla?
Mietin aikanaan ihan samaa asiaa. Ja kun en keksinyt syytä niin vaihtelin kaikki kaikki pultit semmosiksi, että aukeavat 5mm kuusiokoloavaimella. Kyllä niitä käännellessä sitten tuntee jossakin onnistuneensa.
Kippasin noi katteista irronneet ruuvit suoraan miljoonalootaan, ettei tuu vahingossakaan laitettua niitä takas. Pitää kattoo jos sais pelkillä pikakiinnikkeillä noi kiinni.

Edit. Ja vielä niin, että on samanlaiset pikakiinnikkeet joka kohdassa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Tänään pitkästä aikaa pitempää siivua tallilla. Juurikin kiinnikkeet sai uutta M6-niittimutteria, pikakiinnikkeet ei kiinnosta. Aina irtoavat ja tippuvatkin vaikka olisi oikein asennettu. Kireyskin pitää olla just ja eikä melkein että pelaavat.

Änkkäri sai kuoren #3. Toivottavasti on pitkäikäisempi ku 1 ja 2. Hartsia pitäis pikkuhiljaa tällä viikolla alkaa haistella...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 17.02.16 - klo:00:02
Tänään pitkästä aikaa pitempää siivua tallilla. Juurikin kiinnikkeet sai uutta M6-niittimutteria, pikakiinnikkeet ei kiinnosta. Aina irtoavat ja tippuvatkin vaikka olisi oikein asennettu. Kireyskin pitää olla just ja eikä melkein että pelaavat.

Änkkäri sai kuoren #3. Toivottavasti on pitkäikäisempi ku 1 ja 2. Hartsia pitäis pikkuhiljaa tällä viikolla alkaa haistella...
Omituista jos nuo pikakiinnikkeet putoilee sulta. Mulla on kai hävinny yhteensä 3kpl noita viiden vuoden aikana. Ja niistäkin osa varmaan siksi, että on unohtunu makoilemaan johonkin katteen päälle kun on lähteny ajamaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal