Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Rum

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.05.16 - klo:15:29
Mahtuuko reilu 240cm korkea vanhanmallinen maxi jumper/Boxer/ducato 230cm kyltillä varustetusta aukosta? Ts kyse Botnian radanalitustunnelista kyse.

No mahtuko?

raukkis

03.05.16 - klo:14:49 #4726 Viimeisin muokkaus: 04.05.16 - klo:07:28 käyttäjältä tonibergholm
Lainaus käyttäjältä: Rum - 03.05.16 - klo:13:43
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 01.05.16 - klo:15:29
Mahtuuko reilu 240cm korkea vanhanmallinen maxi jumper/Boxer/ducato 230cm kyltillä varustetusta aukosta? Ts kyse Botnian radanalitustunnelista kyse.

No mahtuko?


En kokeillu. Kävi mielessä, kun näytti transitin joku tavallista korkeampi malli mahtuvan, mutta ajattelin kysyä ensin, jos joku on sen testannu ja jääny kiinni tai ei. Vähentäisi varikolta poistumisen tuskaa ja järjestävän tahon häirintää jos tuosta pääsis luikkimaan.

murmela

O M G !
Moottoriliiton
nettisivut uudistuneet.
:o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Goofy S

Tänään kokeilin ekan kerran viime kesänä .ORG! Kesäpäivillä ostamaani hienoa bensakanisteria.
Ei sovellu Kawan tankkaukseen. murmispalm
Kuka muistaa / tietää yrityksen joka näitä myy Suomessa?
Erilainen adapteri pitäis löytää...


Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Goofy S - 03.05.16 - klo:20:25
Tänään kokeilin ekan kerran viime kesänä .ORG! Kesäpäivillä ostamaani hienoa bensakanisteria.
Ei sovellu Kawan tankkaukseen. murmispalm
Kuka muistaa / tietää yrityksen joka näitä myy Suomessa?
Erilainen adapteri pitäis löytää...



http://www.24mx.fi/pikatankin-adapteri-1

kp

Itsellä tollanen käytössä, ei muuta huonoa kuin se että ajosetin jälkeen kannun ollessa täysi meinaa voimat loppua.
http://www.racingpalvelu.fi/shop/product/20l-bensakannu-vptankkausletku-vp

exhaust

Lainaus käyttäjältä: exhaust - 06.03.16 - klo:21:21
Ensi kesään tähdäten piikkiä pienempi eturatas vaihdettu ja ajamisen teoriaa opiskeltu sadan euron edestä lähteestä jota en viitsi mainostaa ennen kuin on tuloksia. Toivottavasti ensi kesänä tulee vähän enemmän niitä ratakierroksia niin pääsee kans harjoittelemaan.

Nyt on kahtena ratapäivänä lähtenyt yhteensä viisi sekuntia kierrosajasta, niin voin päästää teidät jännityksestä ja kertoa teoriakoulutuksen lähteen: http://trackridertraining.com/you-ready/

Näköjään kurssin hinta noussut, ennen joulua se oli vielä 97 USD.

Nyt on myös kahtena ratapäivänä tullut yhteensä enemmän ratakierroksia kuin koko viime kesänä, joka olikin melkoinen floppi kelien suhteen jotka osuivat meikäläisen harvoille ratapäiville.  murmispalm

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

28.05.16 - klo:19:26 #4733 Viimeisin muokkaus: 28.05.16 - klo:23:52 käyttäjältä murmela
jibii_gif jibii_gif Kone on irti!  jibii_gif jibii_gif

Edit: Nysvis nysvis.

https://www.youtube.com/watch?v=hGqzxwDJ-Ns
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

qazwsx

5 ratapäivää viikonaikana kauden alkuun ja kolme siirtymäpäivää. Hiukan tuntuu paikoissa ettei tässä enää ihan nuori olla... Pärnu ja Motopark.

Motoparkkiin joutui vaihtamaan jäykemmän takajousen että sai keulimisen aisoihin. Pohjasi kiihdytyksissä. Pohjaa se jäykemmälläkin vielä mutta sellaisessa paikassa ettei enää haittaa menoa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 30.05.16 - klo:10:18
Motoparkkiin joutui vaihtamaan jäykemmän takajousen että sai keulimisen aisoihin. Pohjasi kiihdytyksissä. Pohjaa se jäykemmälläkin vielä mutta sellaisessa paikassa ettei enää haittaa menoa.
Onks siinä perän geometria vakio/ takaiskari (&kiinnitys) saman pitunen ku vakio?
Mikä jousen vaihdoit?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.05.16 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 30.05.16 - klo:10:18
Motoparkkiin joutui vaihtamaan jäykemmän takajousen että sai keulimisen aisoihin. Pohjasi kiihdytyksissä. Pohjaa se jäykemmälläkin vielä mutta sellaisessa paikassa ettei enää haittaa menoa.
Onks siinä perän geometria vakio/ takaiskari (&kiinnitys) saman pitunen ku vakio?
Mikä jousen vaihdoit?
Iskari on K-tech ja geometria ei taida olla aivan vakio. Vaihdoin 100:sen tilalle 105:sen Parnussa ei tuon 100:sen kanssa ollut ongelmaa, mutta Motoparkissa ei tuon kanssa oikein luonnistanut. Auttoi kyllä tuo jousen vaihto ja sen jälkeen pystyi antamaan paremmin kaasua koneelle joka paikassa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 30.05.16 - klo:11:38
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.05.16 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 30.05.16 - klo:10:18
Motoparkkiin joutui vaihtamaan jäykemmän takajousen että sai keulimisen aisoihin. Pohjasi kiihdytyksissä. Pohjaa se jäykemmälläkin vielä mutta sellaisessa paikassa ettei enää haittaa menoa.
Onks siinä perän geometria vakio/ takaiskari (&kiinnitys) saman pitunen ku vakio?
Mikä jousen vaihdoit?
Iskari on K-tech ja geometria ei taida olla aivan vakio. Vaihdoin 100:sen tilalle 105:sen Parnussa ei tuon 100:sen kanssa ollut ongelmaa, mutta Motoparkissa ei tuon kanssa oikein luonnistanut. Auttoi kyllä tuo jousen vaihto ja sen jälkeen pystyi antamaan paremmin kaasua koneelle joka paikassa.
Vieläkö sulla kuluu renkaat ihan tolkutonta tahtia?

murmela

Kotihiiri ollu syksyllä ahkera...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal