Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Vastapainoa tuolle toiselle triidille.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

santerik

Ittellä o ollu paljon kovempi polte tänä talvena radalle ko männä talvena, olettaen siis että tätä voi jo talveksi sanoa.

Visiiri särky syssyllä ja pitäis hommata uus. Onko kukaan huomannu mustalla/dark smoke visiirillä ja peilivisiirillä kuskin silmin mitään eroo vai meneekö valinta ulkonäön perusteella? Mulla HJC kyseessä mikäli tolla väliä on.

murmela

Lainaus käyttäjältä: santerik - 31.12.16 - klo:15:53
Ittellä o ollu paljon kovempi polte tänä talvena radalle ko männä talvena, olettaen siis että tätä voi jo talveksi sanoa.

Visiiri särky syssyllä ja pitäis hommata uus. Onko kukaan huomannu mustalla/dark smoke visiirillä ja peilivisiirillä kuskin silmin mitään eroo vai meneekö valinta ulkonäön perusteella? Mulla HJC kyseessä mikäli tolla väliä on.
Mulla on kirkas, harmaa ja tummapeili visiiri. Ja kirkas, tumma, keltanen ja oranssi pinlokki. Ja niistä sit kelin ja fiiliksen mukaan setin combo. Eniten käytän tummapeili+oranssi, ja kirkas+keltanen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: santerik - 31.12.16 - klo:15:53
Ittellä o ollu paljon kovempi polte tänä talvena radalle ko männä talvena, olettaen siis että tätä voi jo talveksi sanoa.

Visiiri särky syssyllä ja pitäis hommata uus. Onko kukaan huomannu mustalla/dark smoke visiirillä ja peilivisiirillä kuskin silmin mitään eroo vai meneekö valinta ulkonäön perusteella? Mulla HJC kyseessä mikäli tolla väliä on.
Xliten peili tais olla naksun tummaa tummempi. Peilillä ajanut käytännössä aina, paitsi sadekikkailuilla tais olla orkkis.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: santerik - 31.12.16 - klo:15:53
Ittellä o ollu paljon kovempi polte tänä talvena radalle ko männä talvena, olettaen siis että tätä voi jo talveksi sanoa.

Visiiri särky syssyllä ja pitäis hommata uus. Onko kukaan huomannu mustalla/dark smoke visiirillä ja peilivisiirillä kuskin silmin mitään eroo vai meneekö valinta ulkonäön perusteella? Mulla HJC kyseessä mikäli tolla väliä on.

Tarviitko taas uuden? Voin kahtoa nuo omat kukkaruukut läpi, mikäli kyseessä on wanhan mallin rpha10. Hienona päivänä oon ajellu kirkkaalla. Jos ei kulje niin tummalla, ettei naama näy.

santerik

Juu jos löytyy mustaa tai peiliä ni pistä tulemaan! Läväytin katupyörällä ******tä tiiraillessa liian vauhikkaasti visiirin alas ni se lukitushärdelli visiirin keskeltä lens huitpoismäkeen.

murmela

Pitäiskös illalla vetästä pikku kalsarit, ja viettää aikaa nettikaupoissa, ja ostella Kaikki Tarpeellinen kesän ajeluita ajatellen...?
Ni pääsee sunnuntaina sit todellisiin motorsport-tunnelmiin heti näin tammikuussa; kun kaikki rahat on menny ja vi***taa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Erehdyin selaamaan viimekesän ratakuvia. 
Vaikka aurinko pilkistää hennon pilviverhon takaa, ei -2c lämpötila paljoa lämmitä. Taitaa tulla pitkä talvi, vaikkakin enskalla pääsee hyvin ajointoa tyynnyttämään.
On tässä rr:ssä jotain, mitä ei mistään muualta saa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

48 kpl GPFAX paloja, kai näil vähäce jarruttelee. stoppie_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.02.17 - klo:15:31
48 kpl GPFAX paloja, kai näil vähäce jarruttelee.

Metallipölyä vai mitä se olikaan?
Ei vaan... Mulla on ollut ainakin hyviä kokemuksia ko. paloista. Ei muuta kuin hanaa!

murmela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.02.17 - klo:09:28
Metallipölyä vai mitä se olikaan?
Eikös se rahan palojäte ole ihan vaan tuhkaa...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.02.17 - klo:10:23
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.02.17 - klo:09:28
Metallipölyä vai mitä se olikaan?
Eikös se rahan palojäte ole ihan vaan tuhkaa...?
No se!
Mutta nuo palat pölisee metallipölyä käytössä.
Sun vauhdeissa ei taida yhdet palat riittää koko kaudeksi, mutta onneksi oot löytänyt jostain kunnon tukkupakkauksen.

Juha_K

"GSXR 2017 Dyno comparison with 2017 ZX10r & 2016 R1 all standard bikes as they arrive from the dealer , ran on my dyno with the same rear tyre to keep it a fair comparison.

Red line is a 2016 R1
Green line is a 2016 ZX10r
Blue line a 2017 GSXR 1000"





K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 17.02.17 - klo:12:03
"GSXR 2017 Dyno comparison with 2017 ZX10r & 2016 R1 all standard bikes as they arrive from the dealer , ran on my dyno with the same rear tyre to keep it a fair comparison.

Red line is a 2016 R1
Green line is a 2016 ZX10r
Blue line a 2017 GSXR 1000"







On kyllä upea vääntökäyrä vakiomopolle. Varmastikin kierrosten mukaan muuttuvien nokkien ajoitusten ansiota.

Powered by EzPortal