Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Harmi ettei suomalaisilla radoilla ole juurikaan alamäkiä, jotta olisi (yli)painosta jotain hyötyä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 01.04.17 - klo:15:18
Kävin ostamassa dainesen ja ihme mutta 52 oli just bueno...

Tämän täytyy olla aprillikusetusta.
Prkeleen mehupilli jos on totta - minä ja Kawasi tykkäsimme sinusta enempi ihrana.  :-*

jarska

Makaan Espoon nuuksiossa, yksin, hotellihuoneessa.
Katselen tablettia, väliin kattoa, unelmoin huomisesta..

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.04.17 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 01.04.17 - klo:15:18
Kävin ostamassa dainesen ja ihme mutta 52 oli just bueno...

Tämän täytyy olla aprillikusetusta.
Prkeleen mehupilli jos on totta - minä ja Kawasi tykkäsimme sinusta enempi ihrana.  :-*


Ai niin nyt oli tää päivä! Mua vietiin 6-0! :-D
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 01.04.17 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.04.17 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 01.04.17 - klo:15:18
Kävin ostamassa dainesen ja ihme mutta 52 oli just bueno...

Tämän täytyy olla aprillikusetusta.
Prkeleen mehupilli jos on totta - minä ja Kawasi tykkäsimme sinusta enempi ihrana.  :-*


Ai niin nyt oli tää päivä! Mua vietiin 6-0! :-D

:)  Tuutko Pärnuun? Se on muuten jo enskuussa, kyllä se kesä sieltä tulee. Ei muuten ollu aprillipila tuo puvunkoko vaikka hyvin sattukin samalle päivälle.

Tässä on kävelty pelkästään treenikilsoja viidessä kuukaudessa pitkältiyli 1000 km ja en ole kaikkia treenejä edes mitannut kun Polarin M200:sen akku ei kestä kun noin 5 tuntia gps päällä ja jos vetää jotain maratonmatkaa kun kävellessä menee aikaa, niin loppuu akku kesken ja sekös harmittaa ihmistä joka tykkää mittailla kaikkea numeroina.
Olen sen takia nykyisin pitänyt tuota kelloa vain taustalla askelmittarina niin ei kuluta akkua niin paljon.

Nyt sain uuden Suunnon Spartan ultra kellon jossa kaikki herkut mitä voi kuvitella ja tuolla pystyy mittaamaan vaikka vetäis vuorokauden putkeen. Että kyllä tää tästä pikkuhiljaa :) . Kesällä tosiaan tavoite olla alle 90kg kun alkaa vetään ratakamoja päälle, nyt pyörii siinä 92kg huitteilla jos ei ole mässäilty hiilarien kanssa liikoja.

TommoKe

02.04.17 - klo:23:19 #4925 Viimeisin muokkaus: 02.04.17 - klo:23:21 käyttäjältä TommoKe
Em mä sinne pääse, työt haittaa sillon. Mäkin oon, eka syksyllä kolmen kuukauden aikana, kävelly 650km about ja ny kahen kuukauden aikana noin 300km. Salilla lisäks käyny tyttöjä kats... eikun rautaa siirtelemässä, mutta se ei kyllä näy. Salin lattia vaan huuhtoutuu hikeen... Massaa otetaan viä pois ja ohennutaan. Mutta.... just koitin nahkaa ja 56 kaksiosainen dainese oli sopiva vasta. Ei uskaltanu noita ilmavia sovittaa...Kostoks otin moposta noin 11kg sit pois. Joku kevenee ees nopeesti.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

wbaum

52 kyl kuulostaa hassulta kun itse käyttää 56 kokoista dainesea. Toki vähän jännä malli, hartioista soppeli panssarin kanssa, mut mahtuu heittämällä paksut suojashortsit ja tilaakin on. 175/80

slowrider

wbaumin tietäen hyvä heittää tähän et mulla on 48 koon spyke itellä :D

T1mppa

Mulla myös 48 spyke :D Mutta on sen verran muotoon ommeltu, että selän suoristaessa pääsee falsettiin. Muna-asennossa bueno!
Itsellä ei tuo paino juurikaan seilaa. Amisajoista asti on ollut ~5 kg sisään. Riippuu siitä, onko joskus nostellut rautaa enemmän vai pitänyt pitkää taukoa. 175/75, joten tuota 56:sta leijumispukua ihmettelen.
Mulla on 2-osainen Dainese kokoa 50. Siinäkin kyljet lepattelee.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 03.04.17 - klo:01:04
wbaumin tietäen hyvä heittää tähän et mulla on 48 koon spyke itellä :D

Mulla oli 48 Spyke, mutta taisin olla n. 15kg kevyempi kun sen ostin, joten otin uuden puvun suosiolla 50 kokoisena.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Mallit vaihtelee jonni verran dainesenki puvuis. Kyllä mä välillä oon ollu 10kg keveempiki.

Nyt kyllä katellu sillä silmällä 52koon sweeppiä, että mitenhän tuo mahtais mallaantua. Geometria ruhossa yläpainotteinen. Jos jollain on asiallises kunnossa myynnissä ton kokoluokan puku niin olen hiukan kiinnostunut, nykyinen alkaa olla ehtoopuolella.

hupeli

Kaikki äänestämään!


murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

raukkis

Joko on oikea aika alkaa kuiduttaan katteita ja laittaa pyörää? Vai pitääkö vielä odottaa pahempaa kiirettä. Ei taida niin pitkää talvea olla, mikä riittäisi, että olisi kaikki tehtynä ajoissa. Paitsi ehkä jääkausi...

Powered by EzPortal