Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 17.05.12 - klo:08:45
Joutuu varmaan vain ajaa vakio pakosarjalla, tuota titaania ei siihen mennessä ehditä korjata.

Mikäs siinä Hontukassa nyt heti petti?

Hookala

17.05.12 - klo:09:27 #271 Viimeisin muokkaus: 31.05.12 - klo:13:04 käyttäjältä Hookala
Kausi avattu! pysyin sentään pystyssä ja pyörä vaikutti toimivalta. Kierrosajoissa ei paljon kehumista,mutta se on hyvä että on kesäksi kiristettävää  reps_1


PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.05.12 - klo:09:00
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 17.05.12 - klo:08:45
Joutuu varmaan vain ajaa vakio pakosarjalla, tuota titaania ei siihen mennessä ehditä korjata.

Mikäs siinä Hontukassa nyt heti petti?

Vanha vika, pakosarja vuotaa. Onneks alkoi vuotamaan, ei mennyt kuin vähän aikaa niin alkoi jarrunesteäiliön letkukin vuotamaan.
Ja pientä oljyvuotoa kun tiiviste kuivanut, mutta pääasia että sai vähän ajettua ja nyt laitetaan nuo kuntoon.

poutis

Auto on pakattu ja huomenna nokka kohti Kemoraa hesse_yahoo Vihdoinkin kauden avaus. Eikä jää yhtään viime metreille kun kisat on viikon päästä!
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Wper

tänään oli jääkiekon osalta ilon päivä! Sen lisäks että suomi pääsi mitalli peleihin, niin mikä parasta on se, että ruotsin pelit loppu tähän! beer_2
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

JiiPee66

Oikeammin eilen...kävin Motoparkissa pyörimässä muitten jaloissa. Oli muuten paljon kisakuskeja testaamassa mm. Kallion porukat. Kesselin Panigale on kyllä aika makee.....

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 18.05.12 - klo:22:18
Oikeammin eilen...kävin Motoparkissa pyörimässä muitten jaloissa. Oli muuten paljon kisakuskeja testaamassa mm. Kallion porukat. Kesselin Panigale on kyllä aika makee.....

Kieltämättä Kesselin vekottimessa on voima tallessa, ainakin äänien perusteella.
Alastarossa lähtösuoralla hienoa katseltavaa kun oikeesti voima puhuu.   bowdown_1
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

murmela

Tänään ajelin alastaron ykkösmutkassa kyynerpää radassa, ihan tarkotuksella, tehkää perässä.  :)
Ja enkkakin parani vajaan kymmenyksen. Ollen nyt 1:30.184.
v**un magee sääkin oli, tosin sen takii joutu säätään rengaspaineita, 0,15 baarii eestä ja takaa pois, niin sc2set siistiytyi. Vs entinen paine oli +10 pilviselle kelille oikein bueno.
Parasta oli se ett rupes ajo kulkeen, ja oma vauhti on nyt 30,x, viime syksynä se oli 31,x. Joka setissä kaikki kierrokset samaa vauhtii, ts paketti ihan ok, vauhti vaan puuttuu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Btw, alastaron seudulle on ennustettu koko viikoks aurinkoo aurinkoo aurinkoo, ja tällä hetkell sataa iha vitusti vettä, ainoana paikkana suomessa.  :)
http://ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet/suomi
Esterillä tais olla joku mm-kisakrapula ku myöhästy orgin ratavuorolta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.05.12 - klo:23:03

Esterillä tais olla joku mm-kisakrapula ku myöhästy orgin ratavuorolta.

Ei vaan tainnu sadealue ehtiä perässä riittävän nopeasti Kemoralta Alastaroon. :)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.05.12 - klo:21:01
Tänään ajelin alastaron ykkösmutkassa kyynerpää radassa, ihan tarkotuksella, tehkää perässä.  :)
Ja enkkakin parani vajaan kymmenyksen. Ollen nyt 1:30.184.
v**un magee sääkin oli, tosin sen takii joutu säätään rengaspaineita, 0,15 baarii eestä ja takaa pois, niin sc2set siistiytyi. Vs entinen paine oli +10 pilviselle kelille oikein bueno.
Parasta oli se ett rupes ajo kulkeen, ja oma vauhti on nyt 30,x, viime syksynä se oli 31,x. Joka setissä kaikki kierrokset samaa vauhtii, ts paketti ihan ok, vauhti vaan puuttuu.

Olet minun kanssa aika tasoissa tällä hetkellä kierrosajassa, ja edelläkin taitojen puolesta, koska olen ajellut hiukan pehmeämmillä kumeilla.
Kun ollaan seuraavan kerran yhtaikaa ratapäivällä, kokeile ajaa setti mun mopolla, niin saat antaa arvion siitä. Mulla on IFin kasko, joka korvaa rataharjoittelumokat 20%:n omavastuulla. Piti ottaa, kun on vielä muutama lyhennys maksamatta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 22.05.12 - klo:21:34
Kun ollaan seuraavan kerran yhtaikaa ratapäivällä, kokeile ajaa setti mun mopolla, niin saat antaa arvion siitä. Mulla on IFin kasko, joka korvaa rataharjoittelumokat 20%:n omavastuulla. Piti ottaa, kun on vielä muutama lyhennys maksamatta.
Oij! Tottahan toki mulle kelpaa tyypit pillukiesistä!

Olisko sul muuten ollu se race ecun softa ceedee mukana alastarossa?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder

Eilen tuli haettua RSV4 ja onnesta soikeana ajelin 300km mutkateitä. On se hyvä. Ei tosin uskaltanut täysillä vielä revitellä kun sisäänajossa, vaihtelevia kierroksia, moottorijarrua jne. On muuten paljon sivistyneemmän oloinen kuin se 2010-malli mitä aiemmin koeajoin.

hesse_yahoo

jarska

Kah, onnee Turderille uuren pyörän johrosta, kyllä nyt kelpaa kontata radoilla! shakehands_1 :D

Powered by EzPortal