Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

LoneWolf

#neitsyysmeni #kaatokerho #kemora

habbax

29.07.18 - klo:14:29 #5371 Viimeisin muokkaus: 29.07.18 - klo:14:37 käyttäjältä habbax
Shift star näyttäisi hyvältä, mitä nyt pientä kiilottumista siinä missä se laakeri kulkee. Samoin ne siirtohaarukoiden tapit. Siirtohaarukoiden kyljissä kulumaa, mutta varmaan kuulunee asiaan? Toisessa akselissa missä on vain se yksi siirtohaarukka niin jälkiä siinä siirtohaarukan kohdalla, muttei ei tunne edes kynnellä.

Linkissä kuva siirtohaarukasta: (ei jostain syystä onnistunut upottaa tai laittaa liitteeksi)

https://www.dropbox.com/s/hkcuu6f9zuleyvs/20180728_215848.jpg?dl=0

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

LoneWolf

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:25
#neitsyysmeni #kaatokerho #kemora
Mitäs teit?

Kolmosen apeksista avatessa lähti, perä alta, potentiaalisesti otti romut tonttiin (sain palautetta jo aikaisemmin että kallistusvarat on aikalailla ulosmitattu pyörästä). Onneksi ei tullut highsider. Mopo liukui kyljellään hiekalle, ukko otti pari kolme kierrosta linkousta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:58
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:25
#neitsyysmeni #kaatokerho #kemora
Mitäs teit?
Kolmosen apeksista avatessa lähti, perä alta, potentiaalisesti otti romut tonttiin (sain palautetta jo aikaisemmin että kallistusvarat on aikalailla ulosmitattu pyörästä). Onneksi ei tullut highsider. Mopo liukui kyljellään hiekalle, ukko otti pari kolme kierrosta linkousta.
Se on se koneen jäätävä ala/keskialueen Vääntö...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

LoneWolf

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:15:04
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:58
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:25
#neitsyysmeni #kaatokerho #kemora
Mitäs teit?
Kolmosen apeksista avatessa lähti, perä alta, potentiaalisesti otti romut tonttiin (sain palautetta jo aikaisemmin että kallistusvarat on aikalailla ulosmitattu pyörästä). Onneksi ei tullut highsider. Mopo liukui kyljellään hiekalle, ukko otti pari kolme kierrosta linkousta.
Se on se koneen jäätävä ala/keskialueen Vääntö...

Tarpeeksi kun sählää saa minkä vaan mopon nurin. Nyt vi***taa niinkun pientä oravaa.

Sippe

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:15:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:15:04
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:58
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.07.18 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 29.07.18 - klo:14:25
#neitsyysmeni #kaatokerho #kemora
Mitäs teit?
Kolmosen apeksista avatessa lähti, perä alta, potentiaalisesti otti romut tonttiin (sain palautetta jo aikaisemmin että kallistusvarat on aikalailla ulosmitattu pyörästä). Onneksi ei tullut highsider. Mopo liukui kyljellään hiekalle, ukko otti pari kolme kierrosta linkousta.
Se on se koneen jäätävä ala/keskialueen Vääntö...

Tarpeeksi kun sählää saa minkä vaan mopon nurin. Nyt vi***taa niinkun pientä oravaa.

Helppo olla jälkiviisas, mut kun katselin botnialla sun apeksinopeuksia mietin et aika limitillä mennään, pakko tietty jos tuolla haluaa lujaa mennnä. Mites mopo? Mies ilmeisesti ehjä?

Jone

29.07.18 - klo:22:51 #5377 Viimeisin muokkaus: 29.07.18 - klo:23:10 käyttäjältä Jone
 Semmonen Kemora taas. V***u on perseestä ajaa matalalla pleksillä, ihan ku ajais jollaki nakupyörällä. Ja uudet kahvatupit pyörii clipareissa, vaikka vähän kiristeli varmistuslangalla. Sekä myös vaihdenäyttö pimee (syyn jo tiedänkin). Eikä konekkaan aivan säädöissä näköjään ole, mutta näin perstuntumalla siinä on jo nyt enemmän koneja kuin vanhassa.

Ja muutenki ku ei osaa ajaa eikä uskalla sitä vähäistäkään enään, ja lauantain ekan setin jälkeen oli fiilis että tää paska lähtee myyntiin iha just ja aloitan harrastaa koruompelua.

Noh enkat paukku jollaki ihmeellä (johon pitäis olla tyytyväinen), mutta silti tosta härväyksestä jäi paskan maku suuhun.

:-\

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 29.07.18 - klo:16:42
Helppo olla jälkiviisas, mut kun katselin botnialla sun apeksinopeuksia mietin et aika limitillä mennään, pakko tietty jos tuolla haluaa lujaa mennnä. Mites mopo? Mies ilmeisesti ehjä?

Jalkatappi, ja ehkä clipari. Muuten vaan naarmua katteissa/koneenposkessa.

Jone


Popeda

Jäi kyllä hyvä maku Kemoran viikonlopusta. Kello nyt ei siitä härväyksestä pidä, mutta ite viihdyin. Aika tasaista oli. Alkoi lopuksi olla setin sisällä kaikki kierrokset 1:21 ja 1:22 alkuisia. Paras 1:21,06. Ja kyllä, toki ois se 20 saanu mennä rikki.
Katseen käyttö hankalaa. Ei vaan tunnu uskaltavan katsoa kauas ja vetää "ääreisnäöllä" kanttarin vierestä. Ja jos sattuukin lähelle kanttaria, niin säikähtää hitokseen. Pahimmillaan koittaa korjata ja se varmaan vielä johtaa johonkin tivoliin.
Ykkös- ja kakkosmutkat liian varoen. Kolmonen-vitonen joka kerta eri tavalla. Kahvila kans ihan tuurissaan ja siinä sattuu monesti varvas maahan, kun varmaan liian kantikkaasti vetää välillä.
Mutta ei mitään lipsumisia ja moposta ei voi sanoa mitään negatiivista. Tuntuu vaan toimivan kaikin puolin. Rengaskin kului sievästi. (Niinno tyhjäkäynti joskus lämpimänä katoaa hetkeksi R6 -06).
Ihan sellainen fiilis, että kyllä se siitä lähtee, kun sais kierroksia alle. Sais ajolinjat vakioitua, niin pomminvarmasti alkaisi vauhtia tulla lisää. Parani koko ajan päivien loppua kohti.
Harmi, ku ei ole enään Kemoralla orgin tai Tuen päiviä.

LoneWolf

Lainaus käyttäjältä: Jone - 29.07.18 - klo:22:51
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 29.07.18 - klo:16:42
Helppo olla jälkiviisas, mut kun katselin botnialla sun apeksinopeuksia mietin et aika limitillä mennään, pakko tietty jos tuolla haluaa lujaa mennnä. Mites mopo? Mies ilmeisesti ehjä?

Jalkatappi, ja ehkä clipari. Muuten vaan naarmua katteissa/koneenposkessa.

On siinä lähemmin katsoen vähän enemmänkin jälkeä, slipari kärsi ja tankissakin on pieni lommo, mutta ei hirveästi sellaista mitä jaksaisi ratamoposta korjauttaa.

Osaakos joku suositella mihin tuota nilkkaa kannattaisi mennä näyttämään huomenna, yksityinen akselilla Espoo/Helsinki? Jorvista jäi niin huonot kokemukset etten sinne mene jos ei väkisin viedä...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: LoneWolf - 30.07.18 - klo:01:21
Lainaus käyttäjältä: Jone - 29.07.18 - klo:22:51
Lainaus käyttäjältä: Sippe - 29.07.18 - klo:16:42
Helppo olla jälkiviisas, mut kun katselin botnialla sun apeksinopeuksia mietin et aika limitillä mennään, pakko tietty jos tuolla haluaa lujaa mennnä. Mites mopo? Mies ilmeisesti ehjä?

Jalkatappi, ja ehkä clipari. Muuten vaan naarmua katteissa/koneenposkessa.

On siinä lähemmin katsoen vähän enemmänkin jälkeä, slipari kärsi ja tankissakin on pieni lommo, mutta ei hirveästi sellaista mitä jaksaisi ratamoposta korjauttaa.

Osaakos joku suositella mihin tuota nilkkaa kannattaisi mennä näyttämään huomenna, yksityinen akselilla Espoo/Helsinki? Jorvista jäi niin huonot kokemukset etten sinne mene jos ei väkisin viedä...
Jos vakuutus Pohjolassa niin Pohjola-sairaala on ihan huippumesta. Myös Terveystalossa homma hoitunu ok. Muistat vaan kertoo, että menee liikennevakuutukseen niin ainakaan mun ei tarvinnu maksaa paikan päällä mitään.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Jone - 29.07.18 - klo:22:51
Semmonen Kemora taas. V***u on perseestä ajaa matalalla pleksillä, ihan ku ajais jollaki nakupyörällä.
Sunnuntaina tuuli kyllä sen verran, että kypärä pyöri päässä katsomonsuoralla ja melkein piti sitä korjailla sitten muualla. Mielestäni pääsin avaamaan ihan järkevästi ykkösestä ja mulle suht myöhäinen jarru kakkoseen, mut 229-233 tjs oli katsomossa vaan, pitäis olla lähempänä 240. Niskatuen kanssa ei ihan pääse pleksin taakse.

Sitten vaikka ei oikein ikinä osunu 3-4-5 niin aina sen ~210 sinne paluusuoralle sai vaikka kuinka aikaisin jarrutti.

Peksu

Lainaus käyttäjältä: Jone - 29.07.18 - klo:22:51
Ja uudet kahvatupit pyörii clipareissa, vaikka vähän kiristeli varmistuslangalla. Sekä myös vaihdenäyttö pimee (syyn jo tiedänkin).
Liimaa väliin, itse käytin tota: https://www.motonet.fi/fi/tuote/382919/MP-kahvakumiliima-Renthal

Vaihdenäyttöä ei oo, eikä varmaan tulekaan. :D Ohjausiskaria joutunee tulevana talvena viimein rueta etsimään. 

habbax

Mä oon käyttänyt fillareista tuttua kikkaa ja laittanu tuppien väliin hiuslakkaa. Menee märkänä nätisti clipariin ja tarraa kiinni. Sit varmistuslangat ympärille.

Mut jee, ei tullut ihan turhaan laatikkoa purettua sillä yhden akselin päätylaakeri aivan pykälillä.

Powered by EzPortal