Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

kordari

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 02.08.18 - klo:15:51
Lainaus käyttäjältä: kordari - 01.08.18 - klo:22:43
Meinaavat jatkaa asfaltointia ulostulokohtaan. Itselläni vaaratilanteet tulleet aina siinä shikaanissa juuri leveäksi menneestä avauksesta. Toki kummallakin kerralla olen onneksi pysynyt pystyssä


oonko nyt vain tyhmä ku sanon näin, mutta jos asfaltointia levennetään exitistä, ni eikös se vain kannusta niitä nopeita jannuja vaan tykittämään entistä kovempaa läpi siitä shikaanista? Jolloinka sit ku jollai käy virhe siinä kanttarin päällä ni lähetää entistä lujempaa vain tangentin suuntaan.

100% väärä parannus mun mielestäni... noh, toivotaan ettei pelko käy toteen.

Jos se avaus shikaanin jälkeen menee leveäksi, on se shikaani ajettu jo
lähtökohtaisesti väärin. Oikeen ajettuna ei mitään hätää radan nykyisellä
leveydellä. Mielestäni hyvä muutos.

PrivateeR

OK! Itellä on siitä shikaanista kokemusta semimärästä radasta 7 kierrosta slickseillä ennenku oppi ees ajamaan kunnolla, joten en pysty omasta kokemuspohjasta sanomaan siitä mitään. Luotan näinolleen sun analyysiin.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

habbax

Penarissa kun "koekasasin" laatikon niin sain shiftdrumin jumiin. Syyksi paljastui toinen päätylaakeri joka jumitti niin että sai "voimaa" käyttää et sai liikkumaan. Homman mystiseksi teki vielä se, että kun sai liikkuu ja kädessä pyöritteli niin eipä tuntunut pykäliä eikä enää jumeja. Sit pesin sieltä öljyt pois brääk kleenillä niin johan alko rahisee ja sai toistettua jumikin useaan otteeseen. Kauhea tuuri kävi siis et ylipäätään huomasin ton. Ei se silloin purkaessakaan mitään jumitellut ja pyörittelin sormella kaikki laakerit läpi.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: habbax - 05.08.18 - klo:22:55
Penarissa kun "koekasasin" laatikon niin sain shiftdrumin jumiin. Syyksi paljastui toinen päätylaakeri joka jumitti niin että sai "voimaa" käyttää et sai liikkumaan. Homman mystiseksi teki vielä se, että kun sai liikkuu ja kädessä pyöritteli niin eipä tuntunut pykäliä eikä enää jumeja. Sit pesin sieltä öljyt pois brääk kleenillä niin johan alko rahisee ja sai toistettua jumikin useaan otteeseen. Kauhea tuuri kävi siis et ylipäätään huomasin ton. Ei se silloin purkaessakaan mitään jumitellut ja pyörittelin sormella kaikki laakerit läpi.

Hyvä että syy löytyi, olisi muuten saattanut jäädä mieltä kaivertamaan. Onko mahkuja saada kasaan niin että ehdt motoparkkiin?

habbax

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 06.08.18 - klo:00:04
Lainaus käyttäjältä: habbax - 05.08.18 - klo:22:55
Penarissa kun "koekasasin" laatikon niin sain shiftdrumin jumiin. Syyksi paljastui toinen päätylaakeri joka jumitti niin että sai "voimaa" käyttää et sai liikkumaan. Homman mystiseksi teki vielä se, että kun sai liikkuu ja kädessä pyöritteli niin eipä tuntunut pykäliä eikä enää jumeja. Sit pesin sieltä öljyt pois brääk kleenillä niin johan alko rahisee ja sai toistettua jumikin useaan otteeseen. Kauhea tuuri kävi siis et ylipäätään huomasin ton. Ei se silloin purkaessakaan mitään jumitellut ja pyörittelin sormella kaikki laakerit läpi.

Hyvä että syy löytyi, olisi muuten saattanut jäädä mieltä kaivertamaan. Onko mahkuja saada kasaan niin että ehdt motoparkkiin?


Kovasti olisi tarkoitus. Jos sais keskiviikkona koneen kiinni niin oltaisiin jo hyvällä mallilla.

TommoKe

Onko sulla sellanen tarvittava laakeri? Mullon yks liki uus vaihdeantureineen kaapissa.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

habbax

Laakeri löytyi kyllä helposti laakeriliikkeestä mutta sitä stefaa ei löytynyt sit koko Turun alueelta, se on joku sellanen mikä kestää kuumuutta ja noi ei uskaltanut myydä tavallista. No etralta tilaukseen ja pitäs olla ke-to akselillä haettavissa. Jos se menee torstaille niin motoparkin kyllä saa unohtaa. Originaalia ei kuulemma saa osissa vaan pitäs ostaa laakeripesä, jossa tulisi se laakeri + stefa + o-rengaas. Sekin olis menny saksan tilaukseen biketeamilla ja toki maksanut 200e.

Kyseessä siis se shift drumin pienempi laakeri, se pääty missä EI ole shift staria.

TommoKe

Mullon se koko paketti. Jos se on se johon tulee kii vaihteen asentoanturi? Laita privaa tai kilauta jos tarttet.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

habbax

Jees, osa on kuitenkin tilattu niin en jaksa säätää enempää. Tosin ei tullut tänään niin Motopark jäänee välistä. Olis sit liputus orgin jäsenelle mulla lauantaiksi.

Ihan hyvä kun työmaillakin tuntuu olevan pAskamyrskyä liikkeessä ja kerkee rauhassa kasaamaan laitteen.

Jone

09.08.18 - klo:12:59 #5439 Viimeisin muokkaus: 09.08.18 - klo:13:01 käyttäjältä Jone
Pitäis jostaki saada lainaan 08 tai uudempi r6r ecu.

Sais tutkittua että mistä johtuu että toi kaatuma-anturi ei toimi. Tai eliminoitua ecun pois listalta.

Woolich ei ite ainakaan näyttänyt että mikään olis menny vikaan, ja on kokeiltu eri antureilla.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Jone - 09.08.18 - klo:12:59
Sais tutkittua että mistä johtuu että toi kaatuma-anturi ei toimi. Tai eliminoitua ecun pois listalta.

Sä oot siis kädessä heilutellu / kallistellu sitä anturia ja mitään ei tapahdu? Eli koneen pitäis kyllä sammua, kun kallistat anturia tarpeeks.
Tämmönen möhkö siis kyseessä? https://www.ebay.com/itm/2006-2016-YAMAHA-YZF-R6-TIP-OVER-BANK-ANGLE-CRASH-SENSOR-SWITCH-5PS-82576-01-0-/282362146779
(muistan, että jotain kirjottelit, mutta en nyt löytänyt etsimääni tekstipätkää)

Kolmone

Lainaus käyttäjältä: Jone - 09.08.18 - klo:12:59
Pitäis jostaki saada lainaan 08 tai uudempi r6r ecu.

Sais tutkittua että mistä johtuu että toi kaatuma-anturi ei toimi. Tai eliminoitua ecun pois listalta.

Woolich ei ite ainakaan näyttänyt että mikään olis menny vikaan, ja on kokeiltu eri antureilla.

Minulta löytyy ylimääräiset sähköt+ecu. Voin ottaa Motoparkkiin mukaan.
Suzuki PV

Jone

09.08.18 - klo:22:46 #5442 Viimeisin muokkaus: 09.08.18 - klo:22:58 käyttäjältä Jone
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.08.18 - klo:14:43
Sä oot siis kädessä heilutellu / kallistellu sitä anturia ja mitään ei tapahdu? Eli koneen pitäis kyllä sammua, kun kallistat anturia tarpeeks.
Tämmönen möhkö siis kyseessä? https://www.ebay.com/itm/2006-2016-YAMAHA-YZF-R6-TIP-OVER-BANK-ANGLE-CRASH-SENSOR-SWITCH-5PS-82576-01-0-/282362146779
(muistan, että jotain kirjottelit, mutta en nyt löytänyt etsimääni tekstipätkää)

Pyörä siis lähtee jopa käyntiin ilman anturia.  murmispalm

Ja on kokeiltu kanssa toisella.

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 09.08.18 - klo:20:45
Minulta löytyy ylimääräiset sähköt+ecu. Voin ottaa Motoparkkiin mukaan.

Ecu + virtalukko + avain pitäis riittää, niin saadaan testattua se.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: Jone - 09.08.18 - klo:22:46
Pyörä siis lähtee jopa käyntiin ilman anturia.

Hyvä, että pääset testaamaan toista ecua ja johtosarjaa. Itselle tulee mieleen, että joko ecusta se on disabloitu (mitä kyllä epäilen, tai en ainakaan ymmärrä miks) tai sitten johtosarjassa on joku eriste kulunut puhki ja maadoittuu siitä ja sitä kautta ohittaa anturin.

Itse katsoisin ekana sen liittimen, mihin anturi tulee ja siihen tulevat johdot. Sitten sen verran mitä helposti pääsee piuhoja seuraamaan, niin tsekkaa kunnon. Jos näyttää siltä, että joku on ne jälkikäteen teipannu kasaan, niin sitten rohkeesti purkamaan auki.

murmela

10.08.18 - klo:18:08 #5444 Viimeisin muokkaus: 10.08.18 - klo:19:27 käyttäjältä murmela
Ja isot kiitokset nimimerkille @Choke jelppailusta SM-kisaviikonloppuna. Vaikka määrällisesti/ ajallisesti ei tarvinnut hirveitä määriä jelppailla, niin se pikku jeesi oli erittäin tärkeää että ylipäätään ehdin lauantain aika-ajoihin. Ja sitten sunnuntain kaadon jälkeen yksikätisenä ei ois tullu pakkailusta mitään.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal