Kirjoittaja Aihe: Tänään  (Luettu 1757645 kertaa)

0 Ratailijaa ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 160
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5042
  • Paikalla:tänään kello 13:26
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 65
Vs: Tänään
« Vastaus #5505 : 09.10.18 - klo:00:37 »
Pitää vielä vilaista mitat tarkemmin, mistä se murmela katsoi tuon koodin?
Olen aikasemmin tutustunut aiheeseen metodilla Öhlins.com & google & jne, kun oli tarve tietää bimmerin öhlins FGRT keulaan sopivia jousia.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa tonde8

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2017
  • Viestejä: 71
  • Paikkakunta: Hamina
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.03.19 - klo:19:29
  • gsx-r 750 L2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 78
Vs: Tänään
« Vastaus #5506 : 25.10.18 - klo:16:39 »
Ilmat kylmenee ja talliin pitäs mennä taas talveksi haaveilemaan.. onkos mitään hajua saako mistään valmiina ns. Endurance lokarin kiinnikkeitä mopottimiin.. tälläset näin vanhassa endurance mp:ssä.oli sellaisia jotka tulivat liukuputkeen/jalkaan löysästi kiinne.  Satulat kääntyivät sivuun renkaan vaihdossa. 

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3221
  • Ikä: 33
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 13:03
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 668
Vs: Tänään
« Vastaus #5507 : 25.10.18 - klo:22:00 »
Tänään testatiin millanen dynokäppyrä kuskista irtoo. Lopputulos suhteellisen musertava. Kone on ylävireinen, mutta siitä huolimatta huipputehoa uupuu ja lisäksi alavääntö on aika heikko. Eli kuski on vähän kuin vanha 2-tahtari piikki paitsi että painoa on vähintään kusiaisen verran. Positiivisena kommenttina voitaneen sentään ottaa: "Yllättävän kovaa tollakin kunnolla näköjään pääsee."
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 29
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 879
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:10.03.19 - klo:10:28
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Tänään
« Vastaus #5508 : 10.11.18 - klo:09:00 »
Onko tietoa missä mopoissa on vakiona NPN anturit renkaiden pyörimisnopeuden mittaamiseen? Mahdollisimman pienikokoinen sensori hakusessa. Tyyliin tällainen http://www.kasensors.com/sites/default/files/downloads/SPC.711.pdf

Tai saako noita uutena ok hintaan jostain?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa PrivateeR

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2017
  • Viestejä: 136
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 17:33
  • Honda CBR1000RR 2008
    • SuperBike B #96
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 10
Vs: Tänään
« Vastaus #5509 : 10.11.18 - klo:10:05 »
Tänään testatiin millanen dynokäppyrä kuskista irtoo. Lopputulos suhteellisen musertava. Kone on ylävireinen, mutta siitä huolimatta huipputehoa uupuu ja lisäksi alavääntö on aika heikko. Eli kuski on vähän kuin vanha 2-tahtari piikki paitsi että painoa on vähintään kusiaisen verran. Positiivisena kommenttina voitaneen sentään ottaa: "Yllättävän kovaa tollakin kunnolla näköjään pääsee."
Eipä näissä kisamitoissa kunto juurikaan mitään merkitse. MotoGP kisamitoissa alkaa jo merkitsemään.

Toki mikään sohvaperuna ei välttis jaksa kisamittaa vetää täysillä, mutta ei se kunto mikää kovin kummoinen tartte olla jotta 10 kierroksen kisan pystyy vetämään täysillä.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3221
  • Ikä: 33
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 13:03
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 668
Vs: Tänään
« Vastaus #5510 : 10.11.18 - klo:10:38 »
Tänään testatiin millanen dynokäppyrä kuskista irtoo. Lopputulos suhteellisen musertava. Kone on ylävireinen, mutta siitä huolimatta huipputehoa uupuu ja lisäksi alavääntö on aika heikko. Eli kuski on vähän kuin vanha 2-tahtari piikki paitsi että painoa on vähintään kusiaisen verran. Positiivisena kommenttina voitaneen sentään ottaa: "Yllättävän kovaa tollakin kunnolla näköjään pääsee."
Eipä näissä kisamitoissa kunto juurikaan mitään merkitse. MotoGP kisamitoissa alkaa jo merkitsemään.

Toki mikään sohvaperuna ei välttis jaksa kisamittaa vetää täysillä, mutta ei se kunto mikää kovin kummoinen tartte olla jotta 10 kierroksen kisan pystyy vetämään täysillä.
Joo, kyllähän sen yksittäisen lähdön pystyy tyrkkäämään täysillä, mutta kun ottaa huomioon treenit yms. mitä kisaviikonloppuun kuuluu, nousee kropan kokonaiskuormitus nykyisellä kunnolla turhan korkeaksi ja palautumista ei ehdi tapahtua riittävästi. Kisan kuormitus on luokkaa 3W/kg ja tuolla kuormituksella laktaattitaso nousee selkeästi liian korkeaksi, eli >15mmol/l, kun tavoitetaso olisi jossain max 10mmol/l huitteilla. Parempi kunto mahdollistaisi täysipainoisemman treenaamisen, eli enemmän kierroksia, jolloin myös kierrosajan kehitys olisi parempaa. Lisäksi kun kropassa oli vielä viime kesänä muita ongelmia, kertaantuu tuo huonon kunnon vaikutus. Mutta toivotaan, että ensi kesäksi saa kropan lihaskunnon puutteet kuntoon ja peruskunnon paremmalle tasolle niin ajaminenkin on kokonaisuudessaan helpompaa, kun koko ajan ei tartteis vetää maksimikestävyysalueella.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 160
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5042
  • Paikalla:tänään kello 13:26
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 65
Vs: Tänään
« Vastaus #5511 : 10.11.18 - klo:18:20 »
Onko tietoa missä mopoissa on vakiona NPN anturit renkaiden pyörimisnopeuden mittaamiseen? Mahdollisimman pienikokoinen sensori hakusessa. Tyyliin tällainen http://www.kasensors.com/sites/default/files/downloads/SPC.711.pdf

Tai saako noita uutena ok hintaan jostain?
Mutulla veikaten eturattaan anturi vois hyvin usein olla tommonen?

Poissa tonde8

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2017
  • Viestejä: 71
  • Paikkakunta: Hamina
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.03.19 - klo:19:29
  • gsx-r 750 L2
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 78
Vs: Tänään
« Vastaus #5512 : 10.11.18 - klo:18:31 »
Tänään testatiin millanen dynokäppyrä kuskista irtoo. Lopputulos suhteellisen musertava. Kone on ylävireinen, mutta siitä huolimatta huipputehoa uupuu ja lisäksi alavääntö on aika heikko. Eli kuski on vähän kuin vanha 2-tahtari piikki paitsi että painoa on vähintään kusiaisen verran. Positiivisena kommenttina voitaneen sentään ottaa: "Yllättävän kovaa tollakin kunnolla näköjään pääsee."
Eipä näissä kisamitoissa kunto juurikaan mitään merkitse. MotoGP kisamitoissa alkaa jo merkitsemään.

Toki mikään sohvaperuna ei välttis jaksa kisamittaa vetää täysillä, mutta ei se kunto mikää kovin kummoinen tartte olla jotta 10 kierroksen kisan pystyy vetämään täysillä.
Joo, kyllähän sen yksittäisen lähdön pystyy tyrkkäämään täysillä, mutta kun ottaa huomioon treenit yms. mitä kisaviikonloppuun kuuluu, nousee kropan kokonaiskuormitus nykyisellä kunnolla turhan korkeaksi ja palautumista ei ehdi tapahtua riittävästi. Kisan kuormitus on luokkaa 3W/kg ja tuolla kuormituksella laktaattitaso nousee selkeästi liian korkeaksi, eli >15mmol/l, kun tavoitetaso olisi jossain max 10mmol/l huitteilla. Parempi kunto mahdollistaisi täysipainoisemman treenaamisen, eli enemmän kierroksia, jolloin myös kierrosajan kehitys olisi parempaa. Lisäksi kun kropassa oli vielä viime kesänä muita ongelmia, kertaantuu tuo huonon kunnon vaikutus. Mutta toivotaan, että ensi kesäksi saa kropan lihaskunnon puutteet kuntoon ja peruskunnon paremmalle tasolle niin ajaminenkin on kokonaisuudessaan helpompaa, kun koko ajan ei tartteis vetää maksimikestävyysalueella.

Mulla ainakin väsyminen syö keskittymistä. Toivottavasti jaksais ens kesänä paremmin ☺

Poissa PrivateeR

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2017
  • Viestejä: 136
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 17:33
  • Honda CBR1000RR 2008
    • SuperBike B #96
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 10
Vs: Tänään
« Vastaus #5513 : 12.11.18 - klo:19:09 »
Tuli avattua cebarin motti tänää sen verran syvälle että tuli öljypohja näkyviin... hiukan on lastuja pohjassa. Lienee kuitenkin ihan normaalia että siellä on muutama tollanen lastu?

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 72
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3221
  • Ikä: 33
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 13:03
  • K9 GSX-R1000
    • Superbike B #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 668
Vs: Tänään
« Vastaus #5514 : 13.11.18 - klo:04:45 »
Tuli avattua cebarin motti tänää sen verran syvälle että tuli öljypohja näkyviin... hiukan on lastuja pohjassa. Lienee kuitenkin ihan normaalia että siellä on muutama tollanen lastu?
Onko ne metallisia vai kytkimen massalevyistä? Metallilastu on aina merkki isommasta kulumisesta. Jos kullan värisiä niin laakereista, jos kirkkaita niin vaihteistosta.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 20
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 928
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:21
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 660
Vs: Tänään
« Vastaus #5515 : 13.11.18 - klo:14:15 »
Tuli avattua cebarin motti tänää sen verran syvälle että tuli öljypohja näkyviin... hiukan on lastuja pohjassa. Lienee kuitenkin ihan normaalia että siellä on muutama tollanen lastu?
Onko ne metallisia vai kytkimen massalevyistä? Metallilastu on aina merkki isommasta kulumisesta. Jos kullan värisiä niin laakereista, jos kirkkaita niin vaihteistosta.

Tai jos pääsit ainoastaan tähystämään öljypohjaan, niin öljyn sotkema "tiivisteliima kärmes", joka tykkää viljeltynä asustaa öljypohjassa, saattaa ulkoisesti näyttää metallilastulta.

Poissa miolta

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Heinä 2013
  • Viestejä: 46
  • Paikalla:tänään kello 10:20
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 3
Vs: Tänään
« Vastaus #5516 : 13.11.18 - klo:16:42 »
hiukan on lastuja pohjassa. Lienee kuitenkin ihan normaalia että siellä on muutama tollanen lastu?


tarttuuko magneettiin?

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 160
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5042
  • Paikalla:tänään kello 13:26
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 65

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 26
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1162
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:15.03.19 - klo:12:49
  • Triumph RS, Beta 300RR, Suzuki GR650, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 344
Vs: Tänään
« Vastaus #5518 : 14.11.18 - klo:12:00 »
Lemminkäisen mutka ei oo enää Lemminkäinen. Kyltti on lähteny pois.
http://www.alastarocircuit.fi/nettikamera.php

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 160
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5042
  • Paikalla:tänään kello 13:26
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 65
Vs: Tänään
« Vastaus #5519 : 14.11.18 - klo:12:09 »
Lemminkäisen mutka ei oo enää Lemminkäinen. Kyltti on lähteny pois.
http://www.alastarocircuit.fi/nettikamera.php
"Lemminkäinen Oyj oli suomalainen rakennusteollisuuden yritys. Yhtiö toimi rakentamisen osa-alueista talonrakentamisessa ja infrarakentamisessa. Lemminkäisen osake noteerattiin Helsingin pörssissä vuodesta 1989.

Lemminkäinen sulautettiin YIT:hen helmikuussa 2018. Yhteensulautetun yhtiön liikevaihdoksi arvioidaan noin 3,4 miljardia euroa ja henkilöstömääräksi noin 10 000 työntekijää 11 eri maassa. Tammikuussa 2018 Kilpailu- ja kuluttajavirasto hyväksyi Lemminkäisen ja YIT:n yhdistymisen, ja näin ollen fuusio tapahtui 1. helmikuuta 2018."

 

Uudet viestit

Vs: Classic Superbike 2018
m1kk0 tänään kello 08:41
Vs: Tänään
miolta eilen kello 15:08
Vs: MotoE (2019)
wbaum 14.03.19 - klo:17:16
Vs: Imatranajot 2016 pohdiskelua
murmela 13.03.19 - klo:11:21
Vs: MC Muoviluodin ratapäivät 2019
JMH 12.03.19 - klo:21:16
Vs: Kymi Ring 2013-?
Kolmone 10.03.19 - klo:20:03
Vs: Pikakaasu
Juha_K 10.03.19 - klo:10:27
Vs: MotoGP
murmela 09.03.19 - klo:19:13
Vs: Auto24Ring videot
Mikko K. 07.03.19 - klo:12:17
Vs: Yamaha R6R
Popeda 07.03.19 - klo:12:13
Vs: Kausi 2018
Choke 06.03.19 - klo:13:20
Motorg ry:n ratapäivät 2019
Ville S. 27.02.19 - klo:13:27
Vs: Kausi 2019
Nitrous 26.02.19 - klo:21:49

MP-Ratatori

M: zx10r 2008-2010 takavanne ja etuvanne 2008-2015

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/03/2019
Kommentit (0)
Lasikuitukatteet Kawasaki ZX-6R 2005-2006

Hinta: 300.00 EUR
Päiväys: 07/02/2019
Kommentit (0)
Suzuki

Hinta: 5700.00 EUR
Päiväys: 04/02/2019
Kommentit (0)
m: zx-10r moottori vm. 2008-2010

Hinta: 2100.00 EUR
Päiväys: 13/01/2019
Kommentit (0)
O:Yamaha R6R-06 kisakatteet

Päiväys: 07/01/2019
Kommentit (0)

MP-Ratagalleria