Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tonde8 - 16.12.18 - klo:15:25
Nitro ! Juu varaus hommelit hoidossa. Mutta miten vanhasta pääsee eroon.. 😁 laitetaan hyvä kiertämään...
Jos et vahvista vanhaa numeroa vaan otat uuden, vapautuu vanha numero automatic
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Varasimpa taas superiin 69 numeron. Mitähän sillä sit tekisin :D

raukkis

Näemmä numeroa ei pääse vahvistamaan, jos sitä ei oo tällä kaudella käyttäny.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.12.18 - klo:21:08
Näemmä numeroa ei pääse vahvistamaan, jos sitä ei oo tällä kaudella käyttäny.
Eikös numero ole vapautunut muiden käyttöön, jos sitä ei ole tälle kaudelle vahvistanut?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

raukkis

Varasin tälle vuodelle saman numeron kuin aiemmin, mutta en kisannut. Ei taida kuitenkaan olla vielä varattavissa. Ainakaan vapaana numerona ei ollu. 

Jone

18.12.18 - klo:21:12 #5540 Viimeisin muokkaus: 18.12.18 - klo:22:03 käyttäjältä Jone
Nyt o numerot varattavissa

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Jone - 18.12.18 - klo:21:12
Nyt o numerot varattavissa

Jatketaan samalla 27 kuin aijemmin.
Itekin vahvistin jo saman numeron kuin aiemmin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

PrivateeR

Ite en uskalla vielä vahvistaa ees numeroa ku säästäminen tällä hetkellä niin saakelin vaikeeta. Jos tänhetken näkymällä pitäis arvata ni kausi jää haaveeksi.... mutta luovutan vasta Toukokuussa jos en ekaan kisaan ehdi.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 01.01.19 - klo:04:02
Ite en uskalla vielä vahvistaa ees numeroa ku säästäminen tällä hetkellä niin saakelin vaikeeta. Jos tänhetken näkymällä pitäis arvata ni kausi jää haaveeksi.... mutta luovutan vasta Toukokuussa jos en ekaan kisaan ehdi.

Ei numeron vahvistaminen sido ajamaan. Joskus olen varaillut numeron ihan vaan siksi, että kun todennäköisesti ajan, niin en jaksa teippailla katteita uusiksi.

Kolmone

Mitkähän cliparit R6:een vakioiden tilalle? Ei mitään halpoja kiinalaisia, muttei myöskään mitään überkalliita.
Suzuki PV

tonde8

Lainaus käyttäjältä: Kolmone - 01.01.19 - klo:20:50
Mitkähän cliparit R6:een vakioiden tilalle? Ei mitään halpoja kiinalaisia, muttei myöskään mitään überkalliita.

Mulla oli vanhassa mopossa accossato merkkiset clipsut, hinta ja laatu kohtas (50mm ja suzuki)

m1kk0


MarkoL

Pitäs kai tuo vanhahko nro varata. Jos vaikka kävis hassusti ja
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

PrivateeR

Vahvistettu ettei kukaan muu pääse pöllimään noin rumaa numeroa :D

Oisha sitä voinu pölliä jonku paremmanki numeron tuolta mutta olkoot :D
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

tonde8

Nonii lemppari numero varattu 😊

Powered by EzPortal