Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 19.05.20 - klo:16:05
Perjantaina vapaisiin Alastarolle, onko muita tulijoita?
Ennustekaan ei vaihteeksi lupaa räntää.

Joo, sinne olis tarkotus.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Sippe

Eipä ollut entuudestaan mitään käsitystä sykkeistä ajaessa. Tänään tuli katsottua Alastarolla.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

teemuki

Eilen piti tulla virallista päätöstä (paatosta?) Kemoran aloituskisan kohtalosta - ei vaan löytynyt vielä mistään.
Vahva mutu on että jää ajamatta, mutta onko joku löytänyt jo jotain mainintaa aiheesta?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 26.05.20 - klo:08:12
Eilen piti tulla virallista päätöstä (paatosta?) Kemoran aloituskisan kohtalosta - ei vaan löytynyt vielä mistään.
Vahva mutu on että jää ajamatta, mutta onko joku löytänyt jo jotain mainintaa aiheesta?


Myös sarjasäännöt julkaistaan 1.5.2020. Toivottavasti kukaan ei ole pidättänyt hengitystä niitä odotellessa. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

teemuki

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.05.20 - klo:22:48
Myös sarjasäännöt julkaistaan 1.5.2020. Toivottavasti kukaan ei ole pidättänyt hengitystä niitä odotellessa. :D

Vanhana vapaasukeltajana hengityksen pidättäminen sujuu ihan kohtuullisesti, mutta pitää tunnustaa että nyt alkaa jo pieni hapen puute vaivata. :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 27.05.20 - klo:07:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.05.20 - klo:22:48
Myös sarjasäännöt julkaistaan 1.5.2020. Toivottavasti kukaan ei ole pidättänyt hengitystä niitä odotellessa. :D

Vanhana vapaasukeltajana hengityksen pidättäminen sujuu ihan kohtuullisesti, mutta pitää tunnustaa että nyt alkaa jo pieni hapen puute vaivata. :)

Tänäänhän sieltä sit tuli tiedotetta, että Kemoralla ajetaan. Edit. Ja sääntöjen julkistuspvm. oli vaihdettu 1.6.2020
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

teemuki

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.05.20 - klo:16:49
Tänäänhän sieltä sit tuli tiedotetta, että Kemoralla ajetaan. Edit. Ja sääntöjen julkistuspvm. oli vaihdettu 1.6.2020

Jep, tämä oli hieno uutinen. Varmaan vaikuttaa Kemoran juhannuksen treenaajamääriinkin positiivisesti.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 28.05.20 - klo:07:32
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.05.20 - klo:16:49
Tänäänhän sieltä sit tuli tiedotetta, että Kemoralla ajetaan. Edit. Ja sääntöjen julkistuspvm. oli vaihdettu 1.6.2020

Jep, tämä oli hieno uutinen. Varmaan vaikuttaa Kemoran juhannuksen treenaajamääriinkin positiivisesti.
Juu ku tulis nyt vaa eka ne hemmetin liput myyntiin :(
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

KawaJawa

Kemoran jussia mäkin suunnittelin kalenteriin, mutta näköjään tuen fb sivuilla lukee, että peruttu.  :'(

Sippe

Lainaus käyttäjältä: KawaJawa - 28.05.20 - klo:23:19
Kemoran jussia mäkin suunnittelin kalenteriin, mutta näköjään tuen fb sivuilla lukee, että peruttu.  :'(

Kemoran fb sivuilla kysellään kiinnostusta ajaa jussina. Samaa kysyi minulta siinä yhteydessä kun ilmoittauduin yhdelle vapaalle päivälle.

teemuki

Juttelin alkuviikosta Kemoran Hannu Marttilan kanssa, niin mp-juhannus pe-su olisi tosiaan järjestymässä ratayhtiön puolesta, MP-tuella ei tällä kertaa resurssit riittäneet.

Hinta on noin 70,- /päivä.
Ambulanssi ja raatokuljetus pitäsi onnistua, samoin kuin ruokailut.
Leiriytymisestä joku pieni lisämaksu.

Itse olen ainakin menossa, kun tuo nyt oli joka tapauksessa valmiiksi kotona kinasteltu ja kalenteriin varattu.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: teemuki - 29.05.20 - klo:10:33
Juttelin alkuviikosta Kemoran Hannu Marttilan kanssa, niin mp-juhannus pe-su olisi tosiaan järjestymässä ratayhtiön puolesta, MP-tuella ei tällä kertaa resurssit riittäneet.

Hinta on noin 70,- /päivä.
Ambulanssi ja raatokuljetus pitäsi onnistua, samoin kuin ruokailut.
Leiriytymisestä joku pieni lisämaksu.

Itse olen ainakin menossa, kun tuo nyt oli joka tapauksessa valmiiksi kotona kinasteltu ja kalenteriin varattu.
Juu itselläki on pieni pakko tuonne mennä ku pakko saada kisaan edes jotain treeniä... Sitä en sit tiiä että miten monta päivää ajaa.
Onko se pakko ilmoittaa etukäteen minä päivinä ajaa, vai voiko sen maksaa päivän alussa JOS päättää ajaa sen päivän?
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

santerik

Löytyykö vanhoja rr-tuloksia enää mistään? Ennen oli suntuubi-sivustolla jonkun ylläpitämänä mutta tuo ei näemmä ole enää älyissään...

Toisekseen muistaako/tietääkö joku milloin/kuka on viimeksi sbk (A-)lähtö voitettu sutkalla?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: santerik - 02.08.20 - klo:19:51
Löytyykö vanhoja rr-tuloksia enää mistään? Ennen oli suntuubi-sivustolla jonkun ylläpitämänä mutta tuo ei näemmä ole enää älyissään...

Toisekseen muistaako/tietääkö joku milloin/kuka on viimeksi sbk (A-)lähtö voitettu sutkalla?

Internetin Archive.orgista löytynee apuja: https://web.archive.org/web/20200106040957/http://rrtuloksia.suntuubi.com/?cat=8
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal