Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Tänään  (Luettu 2395325 kertaa)

0 Ratailijaa ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Poissa T1mppa

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 28
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1228
  • Paikkakunta: Lahti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 10:56
  • Kawa ZX6R, Beta 300RR, Triumph RS, NSU PrimaIII
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 358
Vs: Tänään
« Vastaus #5730 : 07.09.21 - klo:12:56 »
Kertokaahan mikä on sellainen sijoitus vakiokyykkyyn, (600cc) jolla sais lisää suorituskykyä radalle?

Alusta auttaa ihan hirmuisesti. Mutta hyvä alusta maksaa oikeasti hunajaa. Jos nykyisestä joku sais shimmattua hyvän, niin se ois kustannustehokkain.
Shifteri ehdottomasti ja myöskin luistokytkin. Ilman noita on turhan paljon tekemistä ohjaamossa.

Jos lisää löylyä, niin etsi kitti-manuaali kyseiseen pyörään. Ainakin kawasakissa on mainittu miten säädetään nokkia (tossa Hondassa ei ehkä oo vakiona säädettäviä nokkia...), kuinka paljon madalletaan kantta, mistä poistetaan osia, jotta ilma kulkee hyvin koneeseen ja sieltä pois, mitä putkia pitää tukkia moottorin sisältä jne.

Oman ecun flashaus ja sillä ilma-bensa seokset kuntoon. Tuolla saa kaikista edullisimmin lisää hevosia koneeseen. Power commanderi on ihan turha nykypäivänä.

Honda ei oo ikinä ollut mikään tehopyörä 600:ssa, joten ei oo helppoa saada sitä kulkemaan Triumphin, Yamahan ja Kawasakin tahtiin.

PS. Minä lähden Alastaron kahvilasta 1-vaihteella. Kawasakissa on radalle mietitty vaihteisto, toisin kuin muissa merkeissä. Jos Honda suostuu vaihtamaan 1-2 ilman välivapaata, niin tota kannattaa kokeilla. Ei sieltä kahvilasta kovinkaan moni kovempaa starttaa vaikka ois tonnari. Ja kaikki vauhti mitä suoran alussa saa luotua, auttaa koko suoralla ajettavaan nopeuteen.

Poissa Jyly_

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2020
  • Viestejä: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:08.09.21 - klo:11:21
  • Honda cbr600rr 2006
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Tänään
« Vastaus #5731 : 08.09.21 - klo:11:21 »
Täytyy kysellä jos vaikka ville taikois tohon alustaan jotain suorituskykyä.
En usko, että on mitään mahkua lähteä ykkösellä alastaron kahvilanmutkasta. Lyö varmaan lukkoon takarenkaan jos vikan mutkan jarruun tulee kolmoselta ykköselle.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020