Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Turder

Kiitos kiitos, sunnuntaina ois tarkoitus koeponnistaa Motoparkissa miten RSV4 kääntyy (paalautuu)  :D jos menee kaikki ok ekan huollon suhteen (vähän tiukka aikataulu).

APRR

Lainaus käyttäjältä: Turder - 23.05.12 - klo:10:38
Kiitos kiitos, sunnuntaina ois tarkoitus koeponnistaa Motoparkissa miten RSV4 kääntyy (paalautuu)  :D jos menee kaikki ok ekan huollon suhteen (vähän tiukka aikataulu).

Roppu auki, öljyt pihalle, roppu kiinni ja uutta öljyä tilalle... Jos hifistellään niin pyyhkäsee rätillä suodattimen päältäpäin puhtaaks.  :D
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

PetsuZX

Eilen tuli irroitettua taka- ja ohjausiskari ja tänään lähtivät huoltoon Karkkilaan


Grandi67

Tuli lupa alkaa rasittaa kättä. hesse_yahoo ja saikkua syyskuun alkuun.Ratakausi alkakoon beer_2

murmela

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 29.05.12 - klo:19:17
Tuli lupa alkaa rasittaa kättä. hesse_yahoo ja saikkua syyskuun alkuun.Ratakausi alkakoon beer_2
Älä ny heti riko ittees...  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Valmistelin mopoa torstaita varten. Vaihdoin myös Akran tilalle Micronin pöntön ja oli taas mukava kuunnella ääniä ilman killeriä. peukku_1

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Wper

viimeiset kilometrit ennen kemoraa niin pääsee ajamaan. Keli näyttää olevan hyvä :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

MarkoL

Sain valmiiksi kuitukatteiden päälle asettelun.
Nyt sitte pientä sipistelyä ja värien valintaa maalikauppaa varten.
Nii,ja jakkaralle materiaali pitää katella.
Sitte on valmis noiden osalta... bike_leaning
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Tänään mietiskelin sellaista, et paljonko työ paatuneet ratapäivien järjestäjät otatte maximissaan ajajia per ryhmä?
Ja riippuuko yleinen käytäntö myös radasta vai?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.05.12 - klo:12:49
Tänään mietiskelin sellaista, et paljonko työ paatuneet ratapäivien järjestäjät otatte maximissaan ajajia per ryhmä?
Ja riippuuko yleinen käytäntö myös radasta vai?

Orgin päiville myydään muistaakseni 25 lippua per ryhmä. Tuohon tulee tietty päälle sitten järkkäriporukka, mutta sanoisin, että maksimissaan ~30 pyörää on radalla yhtä aikaa. Ratakapasiteetti sitten on viimeistään rajoittava tekijä, mutta ainakin Alastarossa rupeaa olemaan aika tuhngosta jos radalla lasketaan maksimimäärä pyöriä. Tuollainen 25yhtä aikaa radalla on aika maksimi mun mielestä jos haluaa ajaa omaa ajoa eikä ohittaa / tulla ohitetuksi koko ajan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.05.12 - klo:12:49
Tänään mietiskelin sellaista, et paljonko työ paatuneet ratapäivien järjestäjät otatte maximissaan ajajia per ryhmä?
Ja riippuuko yleinen käytäntö myös radasta vai?
Esim SML:n (soolopyörä)kisoissa ratakapasiteetti:
Alastaro 36
Botniaring 36
Kemora 36
Motopark 40
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.05.12 - klo:12:49
Tänään mietiskelin sellaista, et paljonko työ paatuneet ratapäivien järjestäjät otatte maximissaan ajajia per ryhmä?
Ja riippuuko yleinen käytäntö myös radasta vai?

Alastarolle voi myydä 40-45 paikkaa per ryhmä, jos päivän pituus on normaali, eli 10-20. Tällöin ajoaikaa tulee 10h ja porukka jakaantuu nätisti. Motoparkissa määrä on 5-6 enemmän, muilla radoilla sama Alastaron kanssa.
Jos kaikki paikalle raahautuneet aikovat ajaa jokaisen setin (esim. kolmen tunnin vuoro), niin silloin 30 on aika lailla maksimi. Nopeuserot ryhmienkin sisällä ovat suuremmat kuin kilpailuissa (pääsääntö), jolloin tulee väkisinkin ohittelua ja ryysistä. Jos ratakapasiteetin maksimista nostaa kuljettajamäärää viidellä, niin kaatojen määrä yli kaksinkertaistuu. Kilpailuissa porukka osaa jo pääsääntöisesti pitää omat ajolinjansa eivät kuiki taakse tai tee mitään ihmeellisiä kevätjuhlaliikkeitä kesken ajon, joten siellä uskaltaa roikkua puolenkin metrin päässä toisen hanurista. Jossain treeneissä en ikinä mene niin liki tuntematonta kuskia, koskaan ei tiedä mitä edellä ajava keksiikään alkaa tekemään.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Fasu

Voiko tuota enää selvemmin kuvata. :D
VV

Vuorela

Päivän reissu Kemoralle. 18h, 674km autossa ja 112 kierrosta rataa seitsemässä setissä. Parhaaksi 1:13.4 75. kierroksella. Mukava endurance treeni  03Biker

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.06.12 - klo:23:09
Päivän reissu Kemoralle. 18h, 674km autossa ja 112 kierrosta rataa seitsemässä setissä. Parhaaksi 1:13.4 75. kierroksella. Mukava endurance treeni  03Biker
Hieno homma, että motivaatiota riittää ja ajo sujuu. Lueskelin tuota sun blogia ja näyttää sulla olleen hieman vastoinkäymisiä.
Kommentoit toisaalla mun ajotyyliä. Kiitos siitä. Vastauksestani saattoi vaikuttaa negatiiviselta, mutta se johtuu enempi mun onnettomasta kirjallisesta ilmaisukyvystäni. Pitäisi opetella viljeleen noita hymiöitä.  Onko sulla vastaavaa takaa kuvattua videota, jossa näkyy sun ajotyyli tai sitten jotain linkkiä "hyvätyyliseen" videoon?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal