Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Raaseri

RRRKELE!!!!!

Eilen ratakauden aloitus. Jäi sitten yhteen settiin kun vaihteensiirtäjä jumi. Ei liiku ei sitten ni mihinkään.

APP lainas omaa mopoaan. On Bemu vaan peli. Kuka myy mulle Bemun - halvalla?


jarska

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.06.12 - klo:13:29
RRRKELE!!!!!

Eilen ratakauden aloitus. Jäi sitten yhteen settiin kun vaihteensiirtäjä jumi. Ei liiku ei sitten ni mihinkään.

APP lainas omaa mopoaan. On Bemu vaan peli. Kuka myy mulle Bemun - halvalla?

Ehtikö Nitrous mukaan?:D

Raaseri

11.06.12 - klo:08:37 #333 Viimeisin muokkaus: 11.06.12 - klo:08:43 käyttäjältä Raaseri
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.06.12 - klo:16:26
Ehtikö Nitrous mukaan?:D

En osaa sanoa. Kuitenki 6v kun tuolla ajanut ja kauden eka ajokeikka. Ekan kiekan ajoin pinnan puhki uudesta takasesta ja sitten  menoksi. Vauhti tuskin päätä huimasi, kelloa ei ollut mukana. Kaveri ajoi samassa setissä 1.34 ja mä menin arviolta pari sekkaa kovempaa siinä kohtaa ainakin kun hänet ohitin.  Linjat löyty heti, ei ollut mitään hakemista ja jarrutkin kohtalaisesti paikoillaan ekaksi setiksi. Olis tuosta aika pian päässyt hyvään vauhtiin.

Harmittaa vaan älyttömästi ajaa reilu 700km muutaman kierroksen takia ja lisäksi oli sovittuna sunnuntaille pikku porukan koulutus joka sekin osin tän ja osin kelin takia meni läskiksi ja siirrettiin myöhempään.

APP:n lainamopolla ajoin tuskin yhtään kovempaa, sillä nyt ei viitsinyt ottaa pienintäkään riskiä ja keulakin oli mulle liian löysällä. Tuli tehtyä kyllä yksi elämäni hienoimmista ohitustilanteen jarrutuksista vauhtisuoran päässä. Piti oikein käydä kysymässä josko ohitetuilla olis ollu kameroita mukana mutta ei.

Purin eilen Ducatin ja tein diagnoosin. Vaihteensiirtäjän haarukan jousi oli poikki. Maksaa jenkeissä 4.45$. Oli päässy vaihteensiirtäjän haarukka siksi loikkaamaan paikoiltaan ja jumissa rummun nastoissa. Nyt uusi jousi tilaukseen Hailacilta ja taas mentiin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.06.12 - klo:16:26
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.06.12 - klo:13:29
RRRKELE!!!!!

Eilen ratakauden aloitus. Jäi sitten yhteen settiin kun vaihteensiirtäjä jumi. Ei liiku ei sitten ni mihinkään.

APP lainas omaa mopoaan. On Bemu vaan peli. Kuka myy mulle Bemun - halvalla?

Ehtikö Nitrous mukaan?:D

Enhän mä ees huomannu, että Raaseri oli radalla. :D Sunnuntaina pääskin sit pari kiekkaa kattelemaan Kaulamon Ekin ajelua ihan lähituntumalla, kun haki tuntumaa app:n bemariin. Bussipysäkin muuten voi ajaa yllättävän kovaa kun tulee siihen edes kolmen metrin tarkkuudella oikealla linjalla. :p
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 11.06.12 - klo:08:37Tuli tehtyä kyllä yksi elämäni hienoimmista ohitustilanteen jarrutuksista vauhtisuoran päässä. Piti oikein käydä kysymässä josko ohitetuilla olis ollu kameroita mukana mutta ei.
Millanen?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.06.12 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 11.06.12 - klo:08:37Tuli tehtyä kyllä yksi elämäni hienoimmista ohitustilanteen jarrutuksista vauhtisuoran päässä. Piti oikein käydä kysymässä josko ohitetuilla olis ollu kameroita mukana mutta ei.
Millanen?

Nopeen chikaanin jälkeen painoin vasemmalta ohi nipusta pyöriä ja jarrutin 50m myöhemmin samalla hakeutuen oikealle linjalle oikealle. Nätisti kunnon sladissa sinne linjalle, takis välillä 5cm ilmassa mutta koko jarru poikittain, mopo sladista suoraan korvalleen ja oikeaa linjaa hyvällä vauhdilla koko mutkayhdistelmän läpi.

Kyllä mä tommosen jarrun saan aikaseksi joskus vahingossa muutenkin suoraan jarruttaessa, mutta noin nätissä ohituksessa ja samalla 10m sivulle siirtyen, vauhtia aikalailla koko suora ja nopee chikaani liki täyskaasulla Bemarilla - pakko siinä oli olla joku 260+. Ameriikkaa. Enkä edes valehtele - todistajia on  :)

Juha_K

"Pikakaasun" tuunausta, jos vaikka saisi kaasun kokonaan auki. airrev_1

Suzukin vakiorulla on noin 33.5mm, R6R kahva 40.5mm ja nyt tuon lirpakkeen kanssa noin 46mm.
Liiman testaus meneillään. :)

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

mako

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.06.12 - klo:13:12
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.06.12 - klo:07:00
Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.06.12 - klo:23:27
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 06.06.12 - klo:21:09
kameranki kans tuli tällä reissulla vielä kuljettua. räpsyjä täällä:
http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/Alastaro+0506/
http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/Alastaro+6.6.2012/
per*****n hyviä kuvia.

Ja noita katsellessa tuli mieleen, ett aika moni ei huomaa lähtökohtisesti pilaavansa koko ajaoasentoaan sillä että pitää ulkojalan päkiää jalkatapilla.

Ja toiset on niin tottunu tuohon, että tuottaa tuskaa päästä tavasta eroon. Eli ajan myös ulkojalan päkiä tapilla, eikä tuo mun ajoasento ihan huonoimmasta päästä ole. Tietenkin kannattaa heti opetella tuo oikea tapa kun alkaa roikkumaan, ei ole sitten jatkossa ongelmia asian kans.
Njoo, kyllähän se kuski/kroppa tottuu ajan myötä mihin tahansa käyräilyyn ja venkoiluun sinä mopon päällä.
Noi kolme kuskii mitä opetin tos ma-ke alastarossa oli kaikki ihan :o "onks tää näin helppoo" ja kaikki lähti tosta ulkojalan asennon vaihdosta.
Ja perinteisesti yks kuski oli ekaks sitä mieltä että hän kyl roikkuu, mut onneks sillä oli kamera kuvaamassa persettä, josta näki ett pää pysy koko ajan keskellä, ja tyyli oli perinteistä kylkimyyryy.
600rr-tsubulla loppu virta parissa hitaan ryhmän kierroksessa, ja keskiryhmän biimeri ei vaan kääntyny; koska ajo oli jäkittämistä käsiä myöten, ennen tota vaihtoo.
eilen alastarolla klo 16-20 aurinkoista . 2 mopoa ja 1 formula eli tilaa oli ja kaikki hyvin .
just ku mä luulin oppineeni vähän ajamaan niin sit tuli tää päkiä tapilla juttu .eilen aloin opettelemaan pois siitä ja täytyy sanoa et ei se helppoa toi muutos ole vaikka tiedostankin sen et ajo muuttuu rennommaksi ja kropan liikkeet menee luonnollisemmin . laitoin tankkiin pitopintaa ja oli uudet popot jalassa niin kaikki nämä muutokset tuntui vaan vaikeuttavan ajamista .

rranta

Kotiutunu Kemoran reissulta. Komia päivä oli tännään. Hieno keli ja mukavaa porukkaa. Tämmösiä päiviä lissää.

Wper

Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.06.12 - klo:23:38
Kotiutunu Kemoran reissulta. Komia päivä oli tännään. Hieno keli ja mukavaa porukkaa. Tämmösiä päiviä lissää.

keli osu kyllä tänään kohdalleen. kohtuu rauhallista ajoa tänään ja porukkaakin oli aika paljon ratalla :)
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Hookala

R1 ´09 crossplane saapui talliin tänään :-*


Saas nähdä miten istuu käteen kun pelkästään kusiaisella tullut ajettua ???


jarska

Lainaus käyttäjältä: Hookala - 17.06.12 - klo:17:17
R1 ´09 crossplane saapui talliin tänään :-*


Saas nähdä miten istuu käteen kun pelkästään kusiaisella tullut ajettua ???

Onneva uutelle pyörälle!
this_thread_is_wothless_withou

aapolas

Ke radalla, pe radalla, eilen radalla ja tänään radalla. Hyvää settiä, pilvet väistelivät kohtuu sopivasti. Tänään oma ennätys 1.17.7 ilman vetoapuja tyhjällä radalla ja ilman happipaikkoja. Tämän viikon aikana aika parantui yli 2 sekuntia :) Varsinkin lauantaina oli jonkinverran "isolla pyörällä suoralla miljoonaa" -tyyppejä, niiden perässä on välillä mukava ajella rennosti tuolla pienellä kuiskaavalla tuhnulla...

Olo on kuin piesty ja kölin alta vedetty.

Huomenna 14h töitä, tiistaina 14h töitä, keskiviikkona ratapäivä ja to-pe rata-ajokurssi. Jos olen ensi lauantaina hereillä, niin juon kaljaa.

Hookala

Lainaa
this_thread_is_wothless_withou





Powered by EzPortal