Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 29.06.12 - klo:09:49
Istuu taas sorvin ääressä peltorit päässä ja lukee saitilta miten toiset leuhottaa lähtöään ulkomaan radoille ajelemaan.

Eikä vituta yhtään !

Ei !

Älä muuta sano ja mä olen vielä reisi/persus turvoksissa duunissa...toiset menee ajaan upeelle radalle. :'(
Hyvää reissua kuitenkin ja yrittäkää pysyä pystyssä!

app

Näyttäkää niille RRuåtsalaisille mistä mopo pissii!
Ei öljyä mielellään koneen poskista kuiteskaan.

murmela

Ois nelisen tuntii viel luppoaikaa, pitäisköhän ny jo jaksaa pistää hässeli pystyyn.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder

Siitä mallia varikkojakkaralle:


Peksi

Mä ainakin ajattelin olla tallissa remontin korjuussa, se on paljon kivempaa kuin esim. ajaminen radalla tai matkustelu.
Pitäkäähän lystiä siellä jossain "tomtelandissa" ;)

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Peksi - 29.06.12 - klo:15:35
Mä ainakin ajattelin olla tallissa remontin korjuussa, se on paljon kivempaa kuin esim. ajaminen radalla tai matkustelu.
Pitäkäähän lystiä siellä jossain "tomtelandissa" ;)

hauskaa remonttia. Me maistellaan ekoja ohrapirtelöitä kannella  beer_2

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 29.06.12 - klo:17:07
Lainaus käyttäjältä: Peksi - 29.06.12 - klo:15:35
Mä ainakin ajattelin olla tallissa remontin korjuussa, se on paljon kivempaa kuin esim. ajaminen radalla tai matkustelu.
Pitäkäähän lystiä siellä jossain "tomtelandissa" ;)

hauskaa remonttia. Me maistellaan ekoja ohrapirtelöitä kannella  beer_2

Niin se pitääki tehä. Mä kans mietin, että avaisko vaiko eikö, siinä menis taas komeesti pari päivää että heilahtaa.

pienisopoapina

Tarkkana niiden avausten kanssa. Ruoska-avaus saattaa aiheuttaa epävakautta.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

mako

alastarolla ruattalaisia kiihdytysporukoita ,voi jesse mikä ääni niistä pyöristä lähtee ,heppu käytti siinä tyhjäkäynnillä ja mä kävelin ajatuksissani siitä ohi . Sit just ku olen kohdalla niin kunnolla runtuu koneeseen Tuli kyllä  säikähdetty kunnolla .  Siellä on nyt sitten taas aidattuna betonilla se kiihdytys/pääsuoran väli (saattaa olla paikallaan vielä jonkun aikaa ens viikollakin ) et ei voi kunnolla avata pääsuoralle  . oma eka setti tosi syvältä . toisella setillä alko maistumaan oikein kunnolla tuntu et pyörä alko toimimaan täydellisesti ja ulkojalan päkiä  pysyi poissa tapilta ja asento rentoutui täydellisesti no siitä sitten kuolemattomana kohti uutta rata ennätystä .palmasiin kovempaa ku koskaan  ja mitäs tässä nyt aina sitä jarruu laahamaan niin kauan et vauhti pysähtyy kokonaan .siitähän se etunen sit ei tykänny ja lipsahti alta pois .siinä liukuessa taas roikkuu pyörässä ja ajattelee et turha irrottaa , kohtahan mä tän nostan pystyyn . no eipä onneks käynyt taaskaan itselle mitään ja pyöräkin tuntuis toimivan .SYYLLINEN HUONO ETURENGAS  innocent_1




app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 29.06.12 - klo:17:07
Lainaus käyttäjältä: Peksi - 29.06.12 - klo:15:35
Mä ainakin ajattelin olla tallissa remontin korjuussa, se on paljon kivempaa kuin esim. ajaminen radalla tai matkustelu.
Pitäkäähän lystiä siellä jossain "tomtelandissa" ;)

hauskaa remonttia. Me maistellaan ekoja ohrapirtelöitä kannella  beer_2

Ei tämä tuska hellitä ilman korvaavaa harjoitusta Unkan baarissa, jonne lähden NYT!

mako

juttelin tupalan tarmolle alastarolla et ku sais lippuvalo järjestelmän valon siihen ylävarikon kellon alle niin näkis varikolta suoraan aina ku on punainen päällä . no hän meinas et ne on kalliita laitteita mut lupas jutella terolle.varmaan voisi auttaa kiinnostuksen lisääntymistä aiheeseen jos ratapäiväjärjestäjät kyselis samaa asiaa.

Fasu

30.06.12 - klo:22:55 #386 Viimeisin muokkaus: 30.06.12 - klo:22:58 käyttäjältä Fasu1000
Lainaus käyttäjältä: Turder - 29.06.12 - klo:15:20
Siitä mallia varikkojakkaralle:



Siis tämähän on työkalu!  Kuskin painon mukaan säädetään esijännitys ja vaimennukset. Tiedot ladataan sitten käytössä olevaan mopoon. Käytetään tiukoissa endurance kisoissa.  Tämä on halvempi malli. Kalliimassa on myös kahvojen vivut ja niiden säädöt,jos kuskit ovat kovasti eri kokoisia.
VV

carbon


       Laitoin sitten katu räärään myyntiin!
Olen tossa katsellut jos jonkinlaista menopeliä, siis puhdasta ratapyörää. Kyllähän tuo ratabemu kiinnostaa eniten.
Ei se "ratafiilis" kyllä löydy kun ajelet tuolla katupyörällä ja vielä suht kalliilla, pelkää enemmän muoveja kuin itteensä.
Olen myös kuullut niin monta kertaa kun katupeli on vaihtunut hepoiltansa pienempään ratapeliin, niin sekunteja putoilee ....
Katteellaan nyt mitä tapahtuu tulevaisuudessa...
Voin mää koittaa..

JiiPee66

Oikeammin jo eilen.....kävin k5 kiksuttimen(kilvettömän) hakee pois kuleksimasta.
Katsotaan nyt jos yhtään tästä tykkään niin saa Bemari lähteä.....


JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: carbon - 01.07.12 - klo:11:04

      Laitoin sitten katu räärään myyntiin!
Olen tossa katsellut jos jonkinlaista menopeliä, siis puhdasta ratapyörää. Kyllähän tuo ratabemu kiinnostaa eniten.
Ei se "ratafiilis" kyllä löydy kun ajelet tuolla katupyörällä ja vielä suht kalliilla, pelkää enemmän muoveja kuin itteensä.
Olen myös kuullut niin monta kertaa kun katupeli on vaihtunut hepoiltansa pienempään ratapeliin, niin sekunteja putoilee ....
Katteellaan nyt mitä tapahtuu tulevaisuudessa...


Hyvä Carbon, olen nopean toiminnan kannalla....

Powered by EzPortal