Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teemu Tanila

Lainaus käyttäjältä: Turder - 03.07.12 - klo:08:26
Eikös noissa crossihommissa pauku luut vielä helpommin :D

Se on varmaan totta mutta kustannuksiltaan homma on murto osa RR touhuista. Tämmösiä kippejä ei meikäläisen lompsa kestä. Varmaan jatkaisin räärää harrastusta jos olis vetää uutta pyörää pakasta tilalle. Ihan mielellään sitä ajais nytkin vielä pari päivää tolla upeella Gotlandringin radalla jos olis peli alla. Itse kun en ole kertaakaan kaadoissa vakavasti loukkaantunut niin ei sitä osaa oikein vielä pelätä, tarvis varmaan kerran kolahtaa kunnolla ennen kuin sen kautta haluais lopetella. Parempi kuitenkin näin että finanssit sanelee kuin pyörätuoli.

Tosta radasta sen verran että se on todella hieno rata ajaa, kannattaa ehdottomasti lähteä käymään jos on joskus tilaisuus. Erittäin tasanen asfaltti, mukavaa korkeuseroa ja ajettavaa mutkaa periaatteessa koko ajan. Ihan erilainen rata kuin mikään Suomen radoista jotka on oikeestaan kaikki sellasia stop & go tyyppisiä häröilyjä.

Luulen vähän että olisin kipannut jossain vaiheessa viikkoa anyways, oli suorastaan pakko nimittäin antaa hanaa koko ajan pikkasen lisää, kawalla oli vähän hel***in hieno laittaa meneen noissa mutkissa.

Teemu

Raaseri

Tuut Teemu joku kerta messiin, mulla löytyy muutamatkin ajovarusteet ja ollaan niin samankokoisia että varmaan sullekin mahtuu (=mulle pieneksi jääneet sopii sulle).

Toki tässä pikku mustelmaa jne välillä tulee, isoja tällejä vähemmän. Ite jätän nykyään  kaksarit ja isot yli 15m hypyt hyppimättä, niin ei ole tarvinnut kuin keskimäärin kerran vuoteen käydä kuvia ottamassa. Joka on vähän kun näillä radat on lähellä ja ajokertoja yli 50 vuodessa.

Mopoa ei juuri kaatumalla hajalle saa. Saa toki, mutta pahin tälli omilla on varmaan maksanut jonku 300€ osina, kun taas ratamopossa pahin kertatälli oli liki 10k€.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 01.07.12 - klo:22:34
Wehnä tuossa kisojen jälkeen ruuvaili vähän Hontan alustaa. Huomenna pitäis mennä pyörän kanssa takas jos ei vain sada, niin päästään vielä radalla kokeilemaan.

Wehnä kävi muutaman kierroksen kokeilemassa. Keula tuntui nyt jousen vaihdon jälkeen ok, mutta takajousi pitää vaihtaa löysempään, ja kokeillaan jos se auttais tuohon keulimiseen. Eli uusi jousi tilattu 110 -> 100.

MarkoL

Menen töiden jälkeen tallille ja asettelen+säädän kuitukatteet paikoilleen.
Sitte myöhemmin jos menis heittämällä paikalleen kun on kerran-kaks ajatuksen kans tehnä.
Olispa sitte nekin valmiit kuun puolenvälin ratapäivää varten.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

05.07.12 - klo:21:32 #409 Viimeisin muokkaus: 05.07.12 - klo:21:38 käyttäjältä jarska
Tänään oikeen sielua riipaisi kun katteli wanhoja ratavideoita, hirvee polte takas radalle parin viikon tauon jälkeen.
Onneksi Juha laitteli viestiä, et kaikki tarvittavat osat on lähteneet mulle...ne paikoilleen... katteet enää ja sitten taas... airrev_1 hesse_yahoo tongue_2

PetsuZX

Tavarat kärryyn ja huomenna M1uQ:n ja Wper:n kanssa Kemoralle.

app

06.07.12 - klo:17:57 #411 Viimeisin muokkaus: 06.07.12 - klo:18:14 käyttäjältä app
Turusta tulin äsken, ja tässä tulos. Kuvan laatu heikko runsaan rasvan takia.
Rotta se siinä harjoittelee moottoripyörällä ajamista. (M.F.I.= manual fuel injektion)

mako

Lainaus käyttäjältä: app - 06.07.12 - klo:17:57
Turusta tulin äsken, ja tässä tulos. Kuvan laatu heikko runsaan rasvan takia.
Rotta se siinä harjoittelee moottoripyörällä ajamista. (M.F.I.= manual fuel injektion)

harmi ku irokeesi mahtuu huonosti kypärään

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: app - 06.07.12 - klo:17:57
Turusta tulin äsken, ja tässä tulos. Kuvan laatu heikko runsaan rasvan takia.
Rotta se siinä harjoittelee moottoripyörällä ajamista. (M.F.I.= manual fuel injektion)

Ja minkäs vedon tulos tämä oli ?

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 06.07.12 - klo:17:57
Turusta tulin äsken, ja tässä tulos. Kuvan laatu heikko runsaan rasvan takia.
Rotta se siinä harjoittelee moottoripyörällä ajamista. (M.F.I.= manual fuel injektion)

Joku päivä mä otan MP-Radan tatskan olkapäähäni, emäntä oli vähän vastaan mut minähän se meillä päätän kaikki tärkeimmät asiat ja vaimo vähemmän tärkeät...ei vaan vielä ole tullut niitä tosi tärkeitä asioita, sekin aika tulee vielä...

Cat

07.07.12 - klo:00:50 #415 Viimeisin muokkaus: 07.07.12 - klo:00:52 käyttäjältä Cat
Täytyy myöntää, että kyllä tää ratailu on hienoo.

Otin tän päivän töistä vapaata, ja suuntasin kemoralle kärryn kanssa. Kun näkyi kyltti "veteli 33km" niin alkoi siinä kohtaa jo alavatsassa perhosia pyöriin ja olo meni levottomaksi. Mielessä pyöri vaan, kuinka taitan ekaan mutkaan aavistuksen myöhemmin kun viimeks  confused_thinking  

Harmi kun joutuu yksin tätä tekeen. Kaverit virittelee autojansa, eikä niitä kiinnosta pärrät. Yhellä on tosin kilvetön, tosin sellainen missä on nappulat... Mä olen kaikenlisäks niin idiootti ettei mua kukaan jaksa kuunnella varikolla :D

Mutta joo, nyt voi hyvillä mielin ottaa taukoa hommaan ja suunnata armeijaan. Hyvä viikko oli: alastaro parani 2,1s ja kemora 2,5s. Kaks asiaa on selvää  1)paljon on parannettavaa 2) halu kehittyä on kova.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.07.12 - klo:00:50
Täytyy myöntää, että kyllä tää ratailu on hienoo.  

Harmi kun joutuu yksin tätä tekeen. Kaverit virittelee autojansa, eikä niitä kiinnosta pärrät. Yhellä on tosin kilvetön, tosin sellainen missä on nappulat... Mä olen kaikenlisäks niin idiootti ettei mua kukaan jaksa kuunnella varikolla :D

Samaa mieltä ja älä huoli nuori mies, tästä porukasta tulee äkkiä kavereita ja paljon, ei siellä varikolla tarvii yksin olla, ollaan kuin yhtä suurta perhettä, eikä haittaa jos jutut ei ole niin kiinnostavia, suurimmalla osalla on korvatulpat mukana.
Tsemppiä sinne armeijan harmaisiin, sota alta pois ja uudelleen kierrosaikojen kimppuun.

app

07.07.12 - klo:10:26 #417 Viimeisin muokkaus: 07.07.12 - klo:10:31 käyttäjältä app
Ratamopoilijoita nimittävät reikäpäiksi jotkut. Tässä tuore kuva Ranskan ympäriajosta. Solisluu poikki ja olkapää sijoiltaan. Jatkaa silti kisaa.

Cat

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.07.12 - klo:09:43
Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.07.12 - klo:00:50
Täytyy myöntää, että kyllä tää ratailu on hienoo.  

Harmi kun joutuu yksin tätä tekeen. Kaverit virittelee autojansa, eikä niitä kiinnosta pärrät. Yhellä on tosin kilvetön, tosin sellainen missä on nappulat... Mä olen kaikenlisäks niin idiootti ettei mua kukaan jaksa kuunnella varikolla :D

Samaa mieltä ja älä huoli nuori mies, tästä porukasta tulee äkkiä kavereita ja paljon, ei siellä varikolla tarvii yksin olla, ollaan kuin yhtä suurta perhettä, eikä haittaa jos jutut ei ole niin kiinnostavia, suurimmalla osalla on korvatulpat mukana.
Tsemppiä sinne armeijan harmaisiin, sota alta pois ja uudelleen kierrosaikojen kimppuun.


No toi on tullut huomattua. Ekalla ratakerralla ahvenistolla luulin sitä vanhempaa bemarikuskia poikkeustapaukseksi, mutta nyt on huomannu, että ei helkkari, kyllä te ootte kaikki ihan samanlaisia. Ekaa kertaa kemoralle menin, ja kerkesin kypärän ottaa pois, niin joku sprintteri kuski tuli jo kertomaan, että hänellä on kompressori ja työkaluja jos tarvii  peukku_1

Birke

Kemorassa meni päivä loistavassa kelissä. Kierrosenkkaa ei tullut mutta hyvää treeniä tuli, kun sai ajaa väljästi. Keula kaipaa jäykempiä jousia, kauheaa nypytystä tiukoissa jarruissa.

Powered by EzPortal