Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 26.07.12 - klo:06:56
Tämä on muutenkin hyvä video. Kannatti jättää varikko-osio mukaan.
Mulle tää harrastus on uusi ja esittelen näitä videoita kavereille, jotka ei tiedä ratailusta mitään. Tommoinen yleisvideo on selittävämpi kuin pelkkä ratakiertelyvideo.
Toinen syy varikko-osoion jättöön oli, ettei mun läppäri ei ymmärtäny mua ja lyhennetty video pätki.
Kokeilin tällä: ffmpeg -ss 00:04:40 -t 00:16:30 -i GOPR0022.MP4 -acodec copy -vcodec copy smallfile.mp4
Tuo jiknnn -nimimerkin goporo2 on kyllä aika hieno laite. Tuon puolen tunnin videon oli 2.5 gigaa. Kesti jonkin aikaa lähetellä se juutuubiin.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Lainaus käyttäjältä: Los - 25.07.12 - klo:22:12
Tuli purettua vähän pyörää. Kyllä sieltä vikakin löyty, mäntä halki.  >:( Ei se ihme oo ettei oikeen käyny kaikilla. No, johan se yhden kokonaisen päivän toimikin välissä.
Oliko sama sylinteri missä oli ollu venttiilivika?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Twini

Mä pakkailen uusiks youtube 29.97 720p formaattiin premierellä videon ennenku lähetän niin tippuu koko about kolmannekseen.
Niin ja sen gopron voi vented helmet strapilla kietoo myös kypärän leukasuojan ympäri niin saa mahdollisimman lähelle samaa kuvaa kun mitä omilla silmillään näkee.

Alkaa pikkuhiljaa paraneen poskiontelotulehduksesta mikä sopivasti puhkes botniaringiä ennen että koko pohjanmaan kierros menis vituiks. Ajohalut kasvaa samaa vauhtia; pitäsköhän se Alastaro korkata jo vihdoin tän kesän osalta muoviluodin päivillä lauantaina?  confused_thinking

murmela

Lainaus käyttäjältä: Twini - 26.07.12 - klo:14:20
Ajohalut kasvaa samaa vauhtia; pitäsköhän se Alastaro korkata jo vihdoin tän kesän osalta muoviluodin päivillä lauantaina?  confused_thinking
Kannattais; kun katsoo sääennustetta:
http://www.yr.no/sted/Finland/Västra_Finland/Alastaro~661410/time_for_time.html
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Los Satsumas

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.12 - klo:14:13
Lainaus käyttäjältä: Los - 25.07.12 - klo:22:12
Tuli purettua vähän pyörää. Kyllä sieltä vikakin löyty, mäntä halki.  >:( Ei se ihme oo ettei oikeen käyny kaikilla. No, johan se yhden kokonaisen päivän toimikin välissä.
Oliko sama sylinteri missä oli ollu venttiilivika?

Tässä sylinterissä oli viime vuonna. Tämän vuoden venttiilivika oli eri paikassa  :)

slowrider

Oon tässä miettinyt että koskahan sitä vois myöntää et tää harrastus karannut käsistä? Oliko sillon ku vaihtoi kilpipyörän kilvettömään, Vaihtoi kuviokumit slickseihin vai ekan kerhokisan kohdalla?

Ei kyllä se tapahtuu tänään. Kaivoin kaapin perukoilta lenkkarit vuosimallia viime vuosituhat ja lähden lenkille. Ei mulla muuta :D

eri-ernesti

Se lähti näpistä juuri äsken. Pakkasin romut kärryyn ja laitoin herätyskellon soittaan neljältä aamuyöllä. Kai tässäkin joku järki on. Nährään kemoralla!

app

Kohta pääsen minäkin tien päälle. Pitääkin katsastaa onko varikko auki. Mitä sitä hotelleissa luhaamaan, kun ei nukkumaan ehdi kuitenkaan. Päivä mopon tuunausta, ja unettoman yön jälkeen saa takuuvarmasti ens yönä sikeät unet.
Jos vaikka leikkis tänä yönä ultraaja-cowboyta, joka wäsymätönnä yön selässä razastaa kohti uusia seikkailuja, lännen hurjimmalle RRazzastubaanalle, toisten willinlännen cowboytten seuraan. (tähän Bonantsan tunnari)

Fasu

26.07.12 - klo:22:32 #473 Viimeisin muokkaus: 26.07.12 - klo:23:33 käyttäjältä jarska
VV

app

No nyt tuli kamikaze-lataus aivosoluun!
"Mikään ei estä ajamasta rata-ennätystä. 0‰ tällä hetkellä, ja aamulla lepakkotyylillä ja asenteella radalle. Ensin 1 lämmittelykierros, ja sitten joka mutkassa jarru 0,6 s myöhempään kuin Juhannuksena. Avaus myös 0,6s aikaisemmin, niin 9. mutkan jälkeen ollaan ylitetty viiva ajassa 1.06.xx
Sitten Saluunassa douple bourbon ja razzastaen aurigonlaskua kohti, kuin myös Lehmälohja cityä.

mic

Ja sitten se maltti...................

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tomppa

Kemorassa 1:14,72!
Ja sieltä kiireellä kotiin Tammerforsiin tekemään omasta katupyörästä kaupat, nyt on aika korkata... zsupp.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 27.07.12 - klo:20:07
No nyt tuli kamikaze-lataus aivosoluun!
"Mikään ei estä ajamasta rata-ennätystä. 0‰ tällä hetkellä, ja aamulla lepakkotyylillä ja asenteella radalle. Ensin 1 lämmittelykierros, ja sitten joka mutkassa jarru 0,6 s myöhempään kuin Juhannuksena. Avaus myös 0,6s aikaisemmin, niin 9. mutkan jälkeen ollaan ylitetty viiva ajassa 1.06.xx
Sitten Saluunassa douple bourbon ja razzastaen aurigonlaskua kohti, kuin myös Lehmälohja cityä.
Mikä v**un lämmittelykierros...? Ku lähet portista, niin se on välittömästi 100% ja thats it. Ei siel radalla mitn lämmitellä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.12 - klo:10:16
Mikä v**un lämmittelykierros...? Ku lähet portista, niin se on välittömästi 100% ja thats it. Ei siel radalla mitn lämmitellä.
Ite ainakin lämmittelen ekakierroksen. En mopon vaan pään takia. Kierrosaikakin on helpompi mitata kun ensin ylittää maalilinjan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.07.12 - klo:10:43
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.07.12 - klo:10:16
Mikä v**un lämmittelykierros...? Ku lähet portista, niin se on välittömästi 100% ja thats it. Ei siel radalla mitn lämmitellä.
Ite ainakin lämmittelen ekakierroksen. En mopon vaan pään takia. Kierrosaikakin on helpompi mitata kun ensin ylittää maalilinjan.
Pää pistetään 100% rata-asentoon varikolla, ennen ku lähetään portista.
Sitä mä oon monelle koulutettavallekkin sanonu, ett nyt v***u loppu se paskan jauhaminen, ja fokus siihen tekemiseen ja radalla ajamiseen, ku ne istuu varikolla mopon päällä, pistää sen käyntiin, ja keksii sen jälkeen kaikkee v**un turhaa suun lämmittelyä ja kevätjuhlaliikkeitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal