Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

02.08.12 - klo:19:51 #495 Viimeisin muokkaus: 02.08.12 - klo:19:53 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 02.08.12 - klo:17:42
Tännään oli paikallislehdessä juttu entisestä retkeilyn harrastajasta.

HAH, eiköhän postannu tänne. :D
Pieniä asiavirheitä, mut ihan ok juttu, tästä onkin saanu tänään kuulla.
Kiitos pienisopoapinalle kun usutti toimittajan kimppuuni, saadaan muitakin jutun aiheita tänne käpykylään kuin pesäpallo ja jalkapallo.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.08.12 - klo:19:51
Kiitos pienisopoapinalle kun usutti toimittajan kimppuuni, saadaan muitakin jutun aiheita tänne käpykylään kuin pesäpallo ja jalkapallo.
No ku yleisurheilukilpailuissa teki mieli leuhkia toimittajalla susukin nopeutta ja, kun omaansa ei saa kehua, laskeskelin sun sen tekevän mun puolesta. Ei vissiin sitten kuitenkaan mahtunu lehteen. Huono toimittaja.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

PetsuZX

Korjaamopäällikkö vähän huolsi pyörää eilisen Kemoran reissun jälkeen. Todettiin, että takarengas pitää ainakin vaihtaa ennen seuraava kertaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 03.08.12 - klo:17:39
Korjaamopäällikkö vähän huolsi pyörää eilisen Kemoran reissun jälkeen. Todettiin, että takarengas pitää ainakin vaihtaa ennen seuraava kertaa.

Kannattaa olla kuitenkin tiukka pomo. Mulla meinasi käydä vanhanaikaiset kun 4 ja 6-vuotiaat apurit kasasivat kaverina pyörää. Kiinnittivät jarrusatulan pultitkin niin hyvin, etten muistanut kiriä niitä ennen kun olin koeajolle lahdössä ja ihmettelin kummaa sivuääntä :)

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 03.08.12 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 03.08.12 - klo:17:39
Korjaamopäällikkö vähän huolsi pyörää eilisen Kemoran reissun jälkeen. Todettiin, että takarengas pitää ainakin vaihtaa ennen seuraava kertaa.

Kannattaa olla kuitenkin tiukka pomo. Mulla meinasi käydä vanhanaikaiset kun 4 ja 6-vuotiaat apurit kasasivat kaverina pyörää. Kiinnittivät jarrusatulan pultitkin niin hyvin, etten muistanut kiriä niitä ennen kun olin koeajolle lahdössä ja ihmettelin kummaa sivuääntä :)
No tässä annettiin vain sitä kallista valohoitoa.

Hookala

... Tai siis huomenna voisi vetoapu Alastarolla kelvata, anyone?  Jotenkin kehitys pysähtynyt ja jotain pitäisi keksiä...

Wper

Tänään tuli haettua uusi samanlainen airohin kypärä, kun oli edellinenki. Lisäks petsuZX ilmotti, että mun takahäkki on tullu. Ja istu vielä hyvin paikalleen. Eikä hintakaan paha 70€.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

app

Huomenna ajan pois kaksi käytettyä rengasta, ja kierroksia mahdollisimman paljon. Sunnuntaina sitten uusi rengas, ja aivo ja maltti koirille puruleluks, niin kuin suunnittelin jo aiemmin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Hookala - 03.08.12 - klo:23:03
... Tai siis huomenna voisi vetoapu Alastarolla kelvata, anyone?  Jotenkin kehitys pysähtynyt ja jotain pitäisi keksiä...
Paljoko sulla o vauhtii?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

Lainaus käyttäjältä: app - 03.08.12 - klo:23:18
Huomenna ajan pois kaksi käytettyä rengasta, ja kierroksia mahdollisimman paljon. Sunnuntaina sitten uusi rengas, ja aivo ja maltti koirille puruleluks, niin kuin suunnittelin jo aiemmin.
sain lipun sunnuntaiksi heitän koukun sun mopon perään ,onhan täs jo tarpeeks taas nysveröity .

app

Tänään kävi ilmi että laptimerin majakka jäi viime reissulla Kemoraan; akussa hapot sulfaattina poselevyissä, eli pilalla. Huomenna ei ajanottoa.
Nyt lentää roskiin koko typerä järkyttävän kallis BMW:n oma IR-taimeri. 400,- kehtasi tästä riipiä Bike team tietämättömältä noviisilta 2010. Hyh hyh, mitä roskaa myytte törkeään ylihintaan. Älkää kukaan newer sortuko samaan kivikautiseen vilppihökötykseen. Hinta luokkaa törkeä petos. 10 v eristysselliä hinnoittelijoille. Puoli annosta kuivaa leipää ja lämmintä vettä koko tuomio päivästä päivään. Joo kyllä, tämän lahon lantun vika että jäi, mutta kuka nyt aina sen väsyneenä muistaa noukkia radan varresta mukaan.

Dataloggeri ois, mutta ei läppäriä. No kiva. Enkä mistään huomiseksi saa. Ajokin kulki tosi hyvn tänään, mutta mitä sillä merkitystä, kun ei tiedä kun Virttaan varikset, paljonko kiekalla meni. SIIS HUOMENNA.

Myt saunaan, ja kirottu raittiuspäätös takaa kärttysät löylyt. Hirteen menisin, muta ei oo kanttia.

Paskat!

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 04.08.12 - klo:21:23
Tänään kävi ilmi että laptimerin majakka jäi viime reissulla Kemoraan; akussa hapot sulfaattina poselevyissä, eli pilalla. Huomenna ei ajanottoa.
Nyt lentää roskiin koko typerä järkyttävän kallis BMW:n oma IR-taimeri. 400,- kehtasi tästä riipiä Bike team tietämättömältä noviisilta 2010. Hyh hyh, mitä roskaa myytte törkeään ylihintaan. Älkää kukaan newer sortuko samaan kivikautiseen vilppihökötykseen. Hinta luokkaa törkeä petos. 10 v eristysselliä hinnoittelijoille. Puoli annosta kuivaa leipää ja lämmintä vettä koko tuomio päivästä päivään. Joo kyllä, tämän lahon lantun vika että jäi, mutta kuka nyt aina sen väsyneenä muistaa noukkia radan varresta mukaan.

Dataloggeri ois, mutta ei läppäriä. No kiva. Enkä mistään huomiseksi saa. Ajokin kulki tosi hyvn tänään, mutta mitä sillä merkitystä, kun ei tiedä kun Virttaan varikset, paljonko kiekalla meni. SIIS HUOMENNA.

Myt saunaan, ja kirottu raittiuspäätös takaa kärttysät löylyt. Hirteen menisin, muta ei oo kanttia.

Paskat!
Sattuuko sulla oleen nokian sympparipuhelinta ts baut mikä tahansa noksu missä S60 käyttis? Tai jos et bonjaa, niin kerro onko sulla noksu ja mikä sen mallinumero on?
Mulla on ylimääräisiä mokkuloita joten saadaan kierrosajat sullekki.
Läppärikin mulla on.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Cronon optimi näyttäis tänään (1:28.856) olevan 1:27.296, joten huomenna vois olla saumaa päästä jopa 27n puolelle, jos vaan jaksaa. Tänään virta loppu ihan ihmeellisesti kahen rennon, 9&5 kierroksen, setin jälkeen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.08.12 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: app - 04.08.12 - klo:21:23
Tänään kävi ilmi että laptimerin majakka jäi viime reissulla Kemoraan; akussa hapot sulfaattina poselevyissä, eli pilalla. Huomenna ei ajanottoa.
Nyt lentää roskiin koko typerä järkyttävän kallis BMW:n oma IR-taimeri. 400,- kehtasi tästä riipiä Bike team tietämättömältä noviisilta 2010. Hyh hyh, mitä roskaa myytte törkeään ylihintaan. Älkää kukaan newer sortuko samaan kivikautiseen vilppihökötykseen. Hinta luokkaa törkeä petos. 10 v eristysselliä hinnoittelijoille. Puoli annosta kuivaa leipää ja lämmintä vettä koko tuomio päivästä päivään. Joo kyllä, tämän lahon lantun vika että jäi, mutta kuka nyt aina sen väsyneenä muistaa noukkia radan varresta mukaan.

Dataloggeri ois, mutta ei läppäriä. No kiva. Enkä mistään huomiseksi saa. Ajokin kulki tosi hyvn tänään, mutta mitä sillä merkitystä, kun ei tiedä kun Virttaan varikset, paljonko kiekalla meni. SIIS HUOMENNA.

Myt saunaan, ja kirottu raittiuspäätös takaa kärttysät löylyt. Hirteen menisin, muta ei oo kanttia.

Paskat!
Sattuuko sulla oleen nokian sympparipuhelinta ts baut mikä tahansa noksu missä S60 käyttis? Tai jos et bonjaa, niin kerro onko sulla noksu ja mikä sen mallinumero on?
Mulla on ylimääräisiä mokkuloita joten saadaan kierrosajat sullekki.
Läppärikin mulla on.

X6 on. Pitää ladata. Sim-korttia ei tarvii? Samsung Note on käytössä.
Mulla ois mukana dataloggerin softa. Onko hankala ladata sun läppäriin?

mic

Lainaus käyttäjältä: app - 04.08.12 - klo:21:58
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.08.12 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: app - 04.08.12 - klo:21:23
Tänään kävi ilmi että laptimerin majakka jäi viime reissulla Kemoraan; akussa hapot sulfaattina poselevyissä, eli pilalla. Huomenna ei ajanottoa.
Nyt lentää roskiin koko typerä järkyttävän kallis BMW:n oma IR-taimeri. 400,- kehtasi tästä riipiä Bike team tietämättömältä noviisilta 2010. Hyh hyh, mitä roskaa myytte törkeään ylihintaan. Älkää kukaan newer sortuko samaan kivikautiseen vilppihökötykseen. Hinta luokkaa törkeä petos. 10 v eristysselliä hinnoittelijoille. Puoli annosta kuivaa leipää ja lämmintä vettä koko tuomio päivästä päivään. Joo kyllä, tämän lahon lantun vika että jäi, mutta kuka nyt aina sen väsyneenä muistaa noukkia radan varresta mukaan.

Dataloggeri ois, mutta ei läppäriä. No kiva. Enkä mistään huomiseksi saa. Ajokin kulki tosi hyvn tänään, mutta mitä sillä merkitystä, kun ei tiedä kun Virttaan varikset, paljonko kiekalla meni. SIIS HUOMENNA.

Myt saunaan, ja kirottu raittiuspäätös takaa kärttysät löylyt. Hirteen menisin, muta ei oo kanttia.

Paskat!
Sattuuko sulla oleen nokian sympparipuhelinta ts baut mikä tahansa noksu missä S60 käyttis? Tai jos et bonjaa, niin kerro onko sulla noksu ja mikä sen mallinumero on?
Mulla on ylimääräisiä mokkuloita joten saadaan kierrosajat sullekki.
Läppärikin mulla on.

X6 on. Pitää ladata. Sim-korttia ei tarvii? Samsung Note on käytössä.
Mulla ois mukana dataloggerin softa. Onko hankala ladata sun läppäriin?

Eikä tarvii olla noksun s60 enää. Löytyy jo versio myös androidille joten Notellakin onnistuu.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Powered by EzPortal