Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

Olo on vähänkuin olisi voittanut mm kultaa lätkässä pukematta pelipaitaa kertaakaan päälle..

Olin eilen Helsingin vartioparaatissa edustamassa helsingin ilmatorjuntarykmenttiä _varamiehenä_ eli jos olisi tullut tilanne, ettei joku nyt jostain syystä sitten marssikkaan, niin olisin menny tilalle. 30% meidän rykmentistä pääsi tuonne, ja selitys on se että olin kipeä kun harjoteltiin ase otteita.

mun päivään ei mahtunut eilen mitään muuta kuin nukkumista. Istuin siis linja-autossa koko päivän :D olisin kyllä paljon mielummin mennyt sinne poliisisaattueeseen, ja turistien kameroiden eteen marssimaan. Suoraan sanottuna v*tutti paljon. Paljo mielummin olisin mennyt lopun 70% mukaan metsään rämpimään suojelehälytyksien muodossa, kuin loikoillut bussissa ja kuunnellut paskalta haisevien 70% v*ttuilua.


slowrider

Tulipa polkastua renkaat vantelle ja tasapainotettua. Muuten hyvä,mut etusen pyörimissuunta väärin. Onko tuolla merkitystä kun slicksi kyseessä?

APRR

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.08.12 - klo:20:13
Tulipa polkastua renkaat vantelle ja tasapainotettua. Muuten hyvä,mut etusen pyörimissuunta väärin. Onko tuolla merkitystä kun slicksi kyseessä?

Ei mitään seksuaalista merkitystä.. Tosin etusen olen aina laittanut oikein päin kun on ollut niin tuore aina ettei tarvitse katsoa kumpi on parempi puoli. Takaset laitan milloin mitenkin päin eikä ole mitään vaikutusta.
Kaikki mikä pärisee ja kulkee eteenpäin on kivaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: APRR - 12.08.12 - klo:20:18
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.08.12 - klo:20:13
Tulipa polkastua renkaat vantelle ja tasapainotettua. Muuten hyvä,mut etusen pyörimissuunta väärin. Onko tuolla merkitystä kun slicksi kyseessä?

Ei mitään seksuaalista merkitystä.. Tosin etusen olen aina laittanut oikein päin kun on ollut niin tuore aina ettei tarvitse katsoa kumpi on parempi puoli. Takaset laitan milloin mitenkin päin eikä ole mitään vaikutusta.

Sateisen jos laittaa väärinpäin, voi joutua käyttämään seuraavana päivänä aurinkolaseja.

Syystä tai toisesta noihin on laitettu pyörimisuunnat en tiedä miksi. Voi olla, että renkaan rakenteissa on jotain joka toimii paremmin tiettyyn suuntaan pyöriessään. Mutta sateissa on tosiaan tuo riski. Toisaalta mekaanikkona toimivaa kisakuskia pukee kärpäslasit.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Tänään menin Räyskälään. Räyskälä nyt ei ainakaan ollut muulta liikenteeltä eristetty kun ajelin tontille suoraan ilman että kukaan mitään ihmeempiä kysyi ja samalla pyörällä sitten köröttelin radan varteen (10 metrin päähän radasta), katselin kisan ja ajelin pois. On mahdollista, että jos olisinkin ajanut nopeudella 150 km/h siitä 10 metrin päästä suoraan radalle, minut olisi pysäytetty notkeiden, 200 metrin päässä päivystävien n. 60-70 vuotiaiden järjestyksenvalvojien toimesta.

Tapasin erään legendaarisen Ducati cupin kisakuskin. Ensin luulin, että joku on karannut reservaatista, mutta tuttu ukkelihan se. Jutut olivat samaa tasoa ulkoisen olemuksen kanssa.

Lähdin pois ja kesken matkaa alkoi lapsettamaan sen verran, että jatkossakin pyörä saa luvan kulkea yleisillä teillä peräkärryssä. Terveisiä kumia polttaneelle customkuskille. Sori, mutta oli ihan pakko keitä sitten olittekaan.

Nyt katson SuperMariota ja tyttöjä. Just nyt tekisi mieli niellä oma kieli ja puhkoa silmät. Onneksi tänään tulee Rankka päivä. Siihen voin samaistua, noihin ***tanan tyhjiökuuliin en.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Räyskälässä myös tänään. Ohitin sielläJukka_R:n kävellen,   tämän ollessa liikkeellä Rykkösellä. Vasemmalta menin hiekan kautta. Tuleva RR-tähti Mari-Anne Päivinen meni myös samasta raosta heittämällä ohi. Se oli siellä paluusuoran tienoilla.

aapolas

Olin tänään ja  eilen Kemoralla duunissa kun siellä oli Finnrace SM-kisat. Kuismanen ajoi Viperilla 1.08 parhaimmillaan. Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 12.08.12 - klo:20:48
Räyskälässä myös tänään. Ohitin sielläJukka_R:n kävellen,   tämän ollessa liikkeellä Rykkösellä. Vasemmalta menin hiekan kautta. Tuleva RR-tähti Mari-Anne Päivinen meni myös samasta raosta heittämällä ohi. Se oli siellä paluusuoran tienoilla.

Täytyy laittaa tiheämmät välitykset niin ei kävelijät kurita.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.08.12 - klo:21:12
Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Miksei myös leikkuupuimureilla ajeta kilpaa tai maitoautoilla? Foamit jälkimmäisiin pakolliset ja kevytmaito ja rasvaton kiellettyjä.

Minikaivurikilpailut olisi myös jännää katsottavaa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Ruohonleikkurikisaa (päältä ajettavien) katselin viime kesänä Toijalan ABC:n parkkipaikalla. Oli eri luokkia. Ne vapaimmin viritetyt meni tosi kovaa, ja oli tyyliä mutka-ajossa, kun kahdella tai kolmella pyörällä mentiin, ja rata käytettiin tarkaan hyväksi.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 12.08.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.08.12 - klo:21:12
Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Miksei myös leikkuupuimureilla ajeta kilpaa tai maitoautoilla? Foamit jälkimmäisiin pakolliset ja kevytmaito ja rasvaton kiellettyjä.

Minikaivurikilpailut olisi myös jännää katsottavaa.

Työkaveri ajaa leikkurilla kilpaa, kulkee miltei 100km/h tunnissa ja keulii...ja kaatuu herkästi

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.08.12 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 12.08.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.08.12 - klo:21:12
Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Miksei myös leikkuupuimureilla ajeta kilpaa tai maitoautoilla? Foamit jälkimmäisiin pakolliset ja kevytmaito ja rasvaton kiellettyjä.

Minikaivurikilpailut olisi myös jännää katsottavaa.

Työkaveri ajaa leikkurilla kilpaa, kulkee miltei 100km/h tunnissa ja keulii...ja kaatuu herkästi

siis ruohenleikkureilla....

app

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.08.12 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 12.08.12 - klo:21:36
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 12.08.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.08.12 - klo:21:12
Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Miksei myös leikkuupuimureilla ajeta kilpaa tai maitoautoilla? Foamit jälkimmäisiin pakolliset ja kevytmaito ja rasvaton kiellettyjä.

Minikaivurikilpailut olisi myös jännää katsottavaa.

Työkaveri ajaa leikkurilla kilpaa, kulkee miltei 100km/h tunnissa ja keulii...ja kaatuu herkästi

siis ruohenleikkureilla....

Ei ollut mitään pellemeininkiä. Siellä mentiin todella kovaa. Näki heti että treeniä oli takana paljon. Ja ne vehkeetkin oli melkosia pyssyjä.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 12.08.12 - klo:21:12
Olin tänään ja  eilen Kemoralla duunissa kun siellä oli Finnrace SM-kisat. Kuismanen ajoi Viperilla 1.08 parhaimmillaan. Mutta ylivoimaisesti härskeimpiä laitteita on kuorma-autot. Niissä on aikalailla semmoista alkukantaista voimaa. Ja miettikääpä että autot pääosin painavat 6-10 tonnia ja suoranopeus on rajoitettu 162 km/h ja paras aika oli aika tarkkaan 1.30. Mitään slicksejä ei ole käytössä. Kuskit itse heiluvat siellä 2m korkeudella.

Ja kuinkahan monta litraa nämä kylvivät tiisseliä radalle??
Harjakoneelle töitä tiedossa...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Raaseri

Tapahtui kyllä jo eilen. Tulin crossaamasta ja poika (2v 5kk) totesi että haluaa ajaa myös crossia. Ostin jo viime talvena pienen kinkkicrossin, mutta ääni on ollut vähän liian pelottava ja itsekin olen pitänyt poitsua liian pienenä. Rakensin kinkkiin alkukesästä apupyörät, jotta saa vähän kiipeillä ja tottua siihen.

Eilen rakensin vielä rajoittimen, että kaasu aukeaa vain inan, kun toi vie aikuistakin varmaan liki viittäkymppiä. Sitten pojalle kypärä päähän ja mopo käyntiin. Ei tarvinnut kuin kerran näyttää missä on kaasu ja homma aukes heti.

Tosin, vaikka polkupyörällä ja potkupyörällä ohjaa jo tosi mainiosti, eilinen meni lähinnä kaasun vääntämiseen ja moottorin katsomiseen. Ohjaaminen vähä unohtui. Silti isi oli pakahtua onnellisuudesta kun pikkumies kääntää kaasua. Siitä se alkoi sitten.

Powered by EzPortal