Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Wper

Alastarosta ajellaan M1uQun kotia kohti. Me päästiin myös ajamaan 0kierrosta. Ja mun ajot hetkeks ajettu, sillä pyörä jäi uudelle omistajalle. Vähän haikea mieli luopua pyörästä, mutta myyty se nyt kuitenkin on.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: app - 08.09.12 - klo:16:21
Alastarossa tuli käytyä. Positiivista kerrottavaa pelkästään! Rengaskulut 0 €. Loput voitte arvata. Oikein veikanneelle meno-paluu Nuorgamiin. Sadetakki kannattaa pukea lähtiessä päälle.

***vetin vaikee arvata. Itsekin poistuin eilen mparkista jo hyvissä ajoissa.

Juha_K

Ei tänään, mutta eilen pääsi iltapäivällä ajamaan Kemoralla. Loppujen lopuksi ihan mukava ajokauden lopetus. On muuten kumma paikka kun kesällä häiritsi mäkäräiset ja hyttyset, niin nyt oli sitten ampiaiset paikalla. Mua pisti käteen ja kaveria niskaan.   knuppel_2

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

Tulihan sitä taas päivä lorvittua alastarolla. Sateisetki oli mutta aamulla kiireessä jäi vanteet kotiin... yhden setin pääsi ajamaan koko päivänä.

Niin ja tietty muutama kilsa radalta ja ihan kuivaa...

murmela

On se vaan saa**na aina ihan yhtä palkitsevaa maksaa ja mennä katsomaan sadetta.  :-*
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tomppa

Jaa, Motoparkissa pääs tänään ajamaan 3 settiä. Sit alkoi ensin vettä - aurinkoa ratakuiva - vettä - vettä -vettä. No jos huomen olis vihdoin kuivaa!!!

murmela

Huomen voi kyl olla kuivaa joo, mut v***u nyt on Märkää! Jeah.  tongue_2
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

tiistaina ku kävin alastarossa niin siellä oli satanu koko yön . rata kuivui kyllä klo 12 mut siellä oli sitä palmasin hiekkaa jonkun verran vaikka tupala kävi harjailemassa ja sit hän raahas rengasta ympäri radan et jäi kumin puruu .mut ei ollu varmaan tarpeeks lämpöö ku pyörä kulki purun päällä ja palmasis jarrutin etusen lukkoon .ajattelin vaan et taas mennään mut sit kenkä kopsahti maahan ja samantien pyörä nousi takas  pystyyn . nyt ku on kylymää ja märkää niin mitäs renkkai te käytätte  entäs paineet.

mirkku

Lainaus käyttäjältä: Wper - 08.09.12 - klo:16:45
Alastarosta ajellaan M1uQun kotia kohti. Me päästiin myös ajamaan 0kierrosta. Ja mun ajot hetkeks ajettu, sillä pyörä jäi uudelle omistajalle. Vähän haikea mieli luopua pyörästä, mutta myyty se nyt kuitenkin on.

Älä sure Wper, pyöräs tulee saamaan paljon lempeä ja huolenpitoa ;D
...ja ens keväänä se on kaunis kuin kukkanen!

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: mako - 09.09.12 - klo:09:47
nyt ku on kylymää ja märkää niin mitäs renkkai te käytätte  entäs paineet.

Eiköhän märälle radalle luonnollisin valinta ole sateiset. Toinen yleinen vaihtoehto on jättää ajamatta kokonaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

mako

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.12 - klo:08:54
Lainaus käyttäjältä: mako - 09.09.12 - klo:09:47
nyt ku on kylymää ja märkää niin mitäs renkkai te käytätte  entäs paineet.

Eiköhän märälle radalle luonnollisin valinta ole sateiset. Toinen yleinen vaihtoehto on jättää ajamatta kokonaan.
lähinnä hain tota ajatusta et ku mul on noit pirellei sc1 ,sc2  niin takasena käytän nyt sc2 mut kannattaisko eteenkin laittaa sc2 kylmällä  ,märästä en viitti kirjottaa enempää ettei mee överiks

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Wper - 08.09.12 - klo:16:45
Alastarosta ajellaan M1uQun kotia kohti. Me päästiin myös ajamaan 0kierrosta. Ja mun ajot hetkeks ajettu, sillä pyörä jäi uudelle omistajalle. Vähän haikea mieli luopua pyörästä, mutta myyty se nyt kuitenkin on.

Näin kausi paketissa. Selkävaivat lopetti ajelut ja uskollinen jokapaikan höylä lähti Jojensuuhun. Tuhkaa ja säkkejä on lainata
myös Wper:lle.
VV

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: mako - 10.09.12 - klo:09:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.12 - klo:08:54
Lainaus käyttäjältä: mako - 09.09.12 - klo:09:47
nyt ku on kylymää ja märkää niin mitäs renkkai te käytätte  entäs paineet.

Eiköhän märälle radalle luonnollisin valinta ole sateiset. Toinen yleinen vaihtoehto on jättää ajamatta kokonaan.
lähinnä hain tota ajatusta et ku mul on noit pirellei sc1 ,sc2  niin takasena käytän nyt sc2 mut kannattaisko eteenkin laittaa sc2 kylmällä  ,märästä en viitti kirjottaa enempää ettei mee överiks

Takasten kanssa joutuu olemaan vähän tarkempi seosten kanssa. Etuset on ainakin tähän asti toiminu meikäläisen vauhdeissa lämpötilasta riippumatta. Sekasin ollu alla SC1, SC2  ja Dunlopin eri seoksia mitä milloinkin. Isot pojat osannee sit kertoa, että mitä teen väärin kun ajelen millä sattuu renkailla kelistä riippumatta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Edessä tuntuu kestävän mikä vaan meidän kyydeissä. Ei väliä lämpötiloillakaan. Itse käytän pehmeää edessä, kun kestää näillä jarruilla puoli kautta. Sitten kun alkaa luistamaan etupyörä säännöllisesti, kuluupi enempi.
Takana pehmeä repeää äkkiä kylmällä kelillä, pitää tietty paremmin.

app

Tänne tänään-ketjuun voi varmasti laittaa tämmöisenkin. Siivosin tänään tallin, varaston, ja talon päädyn. Koko päivä meni. Tällainen läjä roskaa:

Powered by EzPortal