Vääntöä kuka maksaa kun kaataa

Aloittaja murmela, 10.08.12 - klo:08:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.08.12 - klo:07:55
Mites tuo ajopuku, se taitaa mennä auringonlaskuun, eli ei mistään vakuutuksista sitä taida saada. Eli suutaris miehelle vain paikattavaksi?
Eikös toi (ajaokamppeet) mee hyvin usein kotivakuutuksen piikkiin?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.12 - klo:08:53
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.08.12 - klo:07:55
Mites tuo ajopuku, se taitaa mennä auringonlaskuun, eli ei mistään vakuutuksista sitä taida saada. Eli suutaris miehelle vain paikattavaksi?
Eikös toi (ajaokamppeet) mee hyvin usein kotivakuutuksen piikkiin?

Pitää tänään käydä näyttämässä vakuutusyhtiössä.

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 10.08.12 - klo:08:30
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 09.08.12 - klo:21:59
Jees kiitos. Nyt on vaan semmoinen ongelma, että ei voi enää syyttää muuta ku kuskia jos ei kulje... Toinen ongelma on että mihin tuossa nyt laittaa jesseteippiä kun eihän siitä mitään tuu jos ei oo jesseteippiä pyörässä. Vaikuttaa kyllä hyvältä.

Missä kuva ?
Laitappa kuva, niin saadaan suunnitella porukalla jesseteippausta, vähän niinku Jarskan kawan maalausta suunniteltiin. Saako muuten jesseteippiä vihreänä?
Kate on jo korjattavana, kämmenen kokoinen pala kului pois. Tarkoitus laittaa sisäpuolelle lasikuitua, ja ulkopuolelle katteenvärinen tarrapala tai jesseä
Lankarulla solmussa, moottorin poskensuoja puhki, kaatumatappi kulunut ja vaihdekepin nuppi poikki. Näin ratatermein, siisti kaatuminen :), jos sellaista voi olla

aapolas

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.08.12 - klo:08:56
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 10.08.12 - klo:08:30
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 09.08.12 - klo:21:59
Jees kiitos. Nyt on vaan semmoinen ongelma, että ei voi enää syyttää muuta ku kuskia jos ei kulje... Toinen ongelma on että mihin tuossa nyt laittaa jesseteippiä kun eihän siitä mitään tuu jos ei oo jesseteippiä pyörässä. Vaikuttaa kyllä hyvältä.

Missä kuva ?
Laitappa kuva, niin saadaan suunnitella porukalla jesseteippausta, vähän niinku Jarskan kawan maalausta suunniteltiin. Saako muuten jesseteippiä vihreänä?
Kate on jo korjattavana, kämmenen kokoinen pala kului pois. Tarkoitus laittaa sisäpuolelle lasikuitua, ja ulkopuolelle katteenvärinen tarrapala tai jesseä
Lankarulla solmussa, moottorin poskensuoja puhki, kaatumatappi kulunut ja vaihdekepin nuppi poikki. Näin ratatermein, siisti kaatuminen :), jos sellaista voi olla

Eli taidat selvitä toimintatonnilla :)

Ja jiipee: en muista oliko puhetta tästä pedosta mutta siinä se oli viimeks Kemoralla teidän naapuripilttuussa.

Ja jatketaan vielä kunnolla offtopicilla. MIstä saa helpoimmalla "lämpöeristeteippiä" tai pakoputkiteippiä( vai millä nimellä onkaan) alakatteen sisäpuolelle kun yhdessä kohtaa pakoputki ottaa katteeseen tai ainakin niin lähelle että on sulattanut maalin kuprulle pieneltä alueelta? Biltema?

Raaseri

En mä kitise, jokainen tehköön vakuutuksillaan mitä tykkää.

Mutta sanonpa että kun omassa vapaaehtoisessa harrastuksessa otetaan tietoisia riskejä, jotenkin ei tee mieli osallistua oman kotivakuutukseni kautta talkoisiin. Onko tosiaan muutamassa vuodessa asiat muuttuneet niin että nykyään harrastuksen varjopuolet saadaan maksattaa muilla? Lopetin kisailun aivan liian aikaisin, kun nyt näemmä kanssakansalaiset ja vakuutusyhtiöt sponsoroi meitä harrastajia aika hyvin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:09:11
En mä kitise, jokainen tehköön vakuutuksillaan mitä tykkää.

Mutta sanonpa että kun omassa vapaaehtoisessa harrastuksessa otetaan tietoisia riskejä, jotenkin ei tee mieli osallistua oman kotivakuutukseni kautta talkoisiin. Onko tosiaan muutamassa vuodessa asiat muuttuneet niin että nykyään harrastuksen varjopuolet saadaan maksattaa muilla? Lopetin kisailun aivan liian aikaisin, kun nyt näemmä kanssakansalaiset ja vakuutusyhtiöt sponsoroi meitä harrastajia aika hyvin.
Eli mielummin ajatetaan populaa rikkinäisillä ajokamppeilla, ja maksetaan sit enemmän kun loukkaantumisen kulut on suuremmat?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.12 - klo:09:36
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:09:11
En mä kitise, jokainen tehköön vakuutuksillaan mitä tykkää.

Mutta sanonpa että kun omassa vapaaehtoisessa harrastuksessa otetaan tietoisia riskejä, jotenkin ei tee mieli osallistua oman kotivakuutukseni kautta talkoisiin. Onko tosiaan muutamassa vuodessa asiat muuttuneet niin että nykyään harrastuksen varjopuolet saadaan maksattaa muilla? Lopetin kisailun aivan liian aikaisin, kun nyt näemmä kanssakansalaiset ja vakuutusyhtiöt sponsoroi meitä harrastajia aika hyvin.
Eli mielummin ajatetaan populaa rikkinäisillä ajokamppeilla, ja maksetaan sit enemmän kun loukkaantumisen kulut on suuremmat?
Älä, Murmela, viitsi.
Nämä tahallaan väärinymmärrykset ja toisen sanoman vääristelyt pilaa keskustelun ja palstan hengen. Ei viitsi enää kirjoitella kun pitää moneen kertaan etukäteen lukea, ettei vain joku saisi vääristelyn aihetta.

Anteeksi, että jatkan offtopikkia (Jarska varmaan siirtää johonkin), mutta Raaserin sanomassa oli ajatusta. Vakuutuskorvauksiin suhtautuminen on kuitenkin varmaan monella kuten Nallella maataloustukiin - se itkee joka paikassa julkisia tukia, mutta ottaa itse vastaan yhdet suomen suurimmista maataloustuista - kun kerta niitä jaetaan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Raaseri

Ota nyt pää pois perseestä. Moottoriurheilu on kallis harrastus. Ei pidä ajaman huonoilla/rikkinäisillä varusteilla. Mutta onko se muiden velvollisuus maksaa SUN kaato jotta pääset taas nopeasti ajamaan turvallisesti?

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:09:48
Ota nyt pää pois perseestä. Moottoriurheilu on kallis harrastus. Ei pidä ajaman huonoilla/rikkinäisillä varusteilla. Mutta onko se muiden velvollisuus maksaa SUN kaato jotta pääset taas nopeasti ajamaan turvallisesti?
No niin no... Nyt kun saatiin pää pois Omasta Perseestä, niin: Mä saan vetää ehkä sata tai tuhat ajokampekertaa vakuutuksen piikkiin, jotta pääsen samoihin kuluihin kuin mitä sä olet jo ehtinyt harrastuksillas muille aiheuttamaan?
Ei ne sun sairaala/ teho-osastopäivät ole sun omaan piikkiin menny, vai onko?

"En minä, mutta Ne Muut!"
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Raaseri

10.08.12 - klo:10:01 #9 Viimeisin muokkaus: 10.08.12 - klo:10:05 käyttäjältä Raaseri
Pitää paikkansa. Lisenssi nyt vaan sattuu olemaan pakollinen kilpaurheilussa. Onko sinulla lisenssi, vai otatko siinäkin tietoiset riskit muiden vapaaehtoiseen piikkiin?

EDIT: Ei ole mikään ylpeyden aihe, ehkä ennemminkin tyhmyyden, mutta ajovarusteitani/kalustoa omissa kisa/treenitouhuissa ei ole ikinä maksatettu muilla. Tyhmä minä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:10:01
Pitää paikkansa. Lisenssi nyt vaan sattuu olemaan pakollinen kilpaurheilussa. Onko sinulla lisenssi, vai otatko siinäkin tietoiset riskit muiden vapaaehtoiseen piikkiin?
Ja ne sun lisenssimaksut on kattanu sun muille aiheuttamista kuluista alle yhden prosentin?
Joten tässä vaiheessa mun pitäis sun logiikalla valittaa siitä kun sä nostat toiminnallas muiden lisenssimaksuja, uli uli uli?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:09:11
En mä kitise, jokainen tehköön vakuutuksillaan mitä tykkää.

Mutta sanonpa että kun omassa vapaaehtoisessa harrastuksessa otetaan tietoisia riskejä, jotenkin ei tee mieli osallistua oman kotivakuutukseni kautta talkoisiin. Onko tosiaan muutamassa vuodessa asiat muuttuneet niin että nykyään harrastuksen varjopuolet saadaan maksattaa muilla? Lopetin kisailun aivan liian aikaisin, kun nyt näemmä kanssakansalaiset ja vakuutusyhtiöt sponsoroi meitä harrastajia aika hyvin.
hyvin pitkälti samaa mieltä .mutta entä muut lajit korvaako kotivakuutus sielläkin rikkoutuneet varusteet? no onneksi joku aina ajelee rataa vääräänkin suuntaan niin liikennevakuutus pysyy voimassa  :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: mako - 10.08.12 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:09:11
En mä kitise, jokainen tehköön vakuutuksillaan mitä tykkää.

Mutta sanonpa että kun omassa vapaaehtoisessa harrastuksessa otetaan tietoisia riskejä, jotenkin ei tee mieli osallistua oman kotivakuutukseni kautta talkoisiin. Onko tosiaan muutamassa vuodessa asiat muuttuneet niin että nykyään harrastuksen varjopuolet saadaan maksattaa muilla? Lopetin kisailun aivan liian aikaisin, kun nyt näemmä kanssakansalaiset ja vakuutusyhtiöt sponsoroi meitä harrastajia aika hyvin.
hyvin pitkälti samaa mieltä .mutta entä muut lajit korvaako kotivakuutus sielläkin rikkoutuneet varusteet? no onneksi joku aina ajelee rataa vääräänkin suuntaan niin liikennevakuutus pysyy voimassa  :)

Tiedostavalle Kansalaiselle tulee ensi kesänä suuri dilemma: Mennäkkö radalle, joka on muiden tukiaisilla rakennettu, ajamaan vai ei?  :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.08.12 - klo:10:11
Ja ne sun lisenssimaksut on kattanu sun muille aiheuttamista kuluista alle yhden prosentin?
Joten tässä vaiheessa mun pitäis sun logiikalla valittaa siitä kun sä nostat toiminnallas muiden lisenssimaksuja, uli uli uli?

Voi Luoja. Ilmeisesti joko minun artikulaatio on äärimmäisen huono, tai joidenkin sisälukutaito on olematon. Luultavasti ensimmäinen.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:10:19
Voi Luoja. Ilmeisesti joko minun artikulaatio on äärimmäisen huono, tai joidenkin sisälukutaito on olematon. Luultavasti ensimmäinen.
No niin no, nyt ku se pää on vihdoin hapekkaassa raittiissa ilmassa, niin ei asia vissiin niin yksioikoinen ollutkaan?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal