Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: DIY  (Luettu 31874 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: DIY
« Vastaus #45 : 26.10.17 - klo:15:48 »
Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Ens kerralla sorvaa tai sorvauta ohjuri sille kierretapille, jolloin on ainakin suurempi todenäköisyys että saat kierteet kohtisuoraan tiivistepintaa vasten.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa tamik87

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 26
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Marras 2012
  • Viestejä: 681
  • Ikä: 34
  • Paikkakunta: Kangasala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.11.21 - klo:15:03
  • Yamaha R6R -08
    • STK B #41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 861
Vs: DIY
« Vastaus #46 : 27.10.17 - klo:17:22 »
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla


Poissa m1kk0

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Helmi 2014
  • Viestejä: 165
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.07.20 - klo:12:36
  • Suzuki tl1000r, Yamaha szr 660
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 99
Vs: DIY
« Vastaus #47 : 28.10.17 - klo:17:41 »
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: DIY
« Vastaus #48 : 18.06.18 - klo:23:16 »
#sainhalvallaolipakkoostaa #valmistaracingpartsia #plugandplay #niinhänsävittuluulet #mikääneitodellakaansovi #teeseihanidsejasäästä #mittaauudestaanjalaske #pienelläähinällä #tekemisenmeininki #istujaihmettele #lyhennäjaviilaajokavitunosaa #jateekierteet #kolmenmillinkierteet #seiskamillinenkiintari #softlock #eihänsevittumene #meneemenee #sovitatäsmälleenoikeessaajärjestyksessäjaasennossa #snugfit #eimennykuneljätuntii #siellälepää #elektroniikallaetumatkaa #beetonnikuskitimee #leipoolämmöstävarmaanekassasetissä #LeFukkeeenMotorsport #gottaloveit!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: DIY
« Vastaus #49 : 27.06.18 - klo:22:56 »
Dremelin messinki(?)harjalla on hyvä kiillottaa etujarrusatuloiden (Brembot tietenkin) pulttien kannat.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa JMH

  • 15 vuotiaan into... ja taito
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 307
  • Ikä: 41
  • Paikkakunta: Turku
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 07:41
  • RSV Mille R -02
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 46
Vs: DIY
« Vastaus #50 : 28.06.18 - klo:01:26 »
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!


Mähän oon ihan unohtanut tän. Podiumille on pukattu toistuvasti. Kaipa ne pluikasteet ovat koneessa sitten pysyneet.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Poissa m1kk0

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 4
  • Liittynyt: Helmi 2014
  • Viestejä: 165
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:06.07.20 - klo:12:36
  • Suzuki tl1000r, Yamaha szr 660
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 99
Vs: DIY
« Vastaus #51 : 29.06.18 - klo:09:14 »
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ???  
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!


Mähän oon ihan unohtanut tän. Podiumille on pukattu toistuvasti. Kaipa ne pluikasteet ovat koneessa sitten pysyneet.

Joo kyl. Kokoonpainuvalla cu tiivisteellä on pitänyt. Pikkasen aina kumminkin pelko perseessä kun avaa ja kiristää öljynvaihdossa 😅 koska diy

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:17.11.20 - klo:15:01
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: DIY
« Vastaus #52 : 15.08.18 - klo:18:00 »

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020