Quickshifterit

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: bushwack - 11.01.15 - klo:15:10
No niin, hyvä homma. Laitettava tilaukseen ja shifterille vielä kaveriksi vaihtovalo, kun ei kovin tyyris ole.
Kawan oma vaihtovalo on aivan naurettava.
Jos on intoa niin tee vaihtovalo itse. Omassani käytin Cree XR-E P4 lediä ja 5 ohm vastusta.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

rranta

Lainaus käyttäjältä: bushwack - 11.01.15 - klo:15:10
No niin, hyvä homma. Laitettava tilaukseen ja shifterille vielä kaveriksi vaihtovalo, kun ei kovin tyyris ole.
Kawan oma vaihtovalo on aivan naurettava.
oon tuohon Cordonaan joskus tehny vaihtovalon. Osat tais olla n.5-10€ Omassa ajossa oon todennu vaihtovalon hyödyttömäksi. Siitä ei mulla oo ollu ku haittaa ja häiriötä vaikka oon koittanukki tykätä. Korvakuulolla tuntumalla on tullu parempaa jälkeä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: rranta - 12.01.15 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: bushwack - 11.01.15 - klo:15:10
No niin, hyvä homma. Laitettava tilaukseen ja shifterille vielä kaveriksi vaihtovalo, kun ei kovin tyyris ole.
Kawan oma vaihtovalo on aivan naurettava.
oon tuohon Cordonaan joskus tehny vaihtovalon. Osat tais olla n.5-10€ Omassa ajossa oon todennu vaihtovalon hyödyttömäksi. Siitä ei mulla oo ollu ku haittaa ja häiriötä vaikka oon koittanukki tykätä. Korvakuulolla tuntumalla on tullu parempaa jälkeä.
Mä oon miettiny kans tuota vaihtovalohommaa ja ainut paikka missä se varmaan toimis mulla, olis istuttettuna kypärään. Siis joku semmonen riitävän himmee ledi visiiriaukon (= näkökentän) ulkolaidalle. Siitä sen varmaan huomais ilman, että häikäsee. Mittaristossa olevaa vaihtovaloo ei nää kuin suorilla ja suoralla ainakin tolla kusiaisella on aikaa katella vaikka jenkakelloo seuraavaa mutkaa odotellessa. Eli korvakuulolta mennään täälläkin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

13.01.15 - klo:17:56 #183 Viimeisin muokkaus: 13.01.15 - klo:18:04 käyttäjältä wbaum
Eikö noi vaihtopaikat mee ihan paikan funktiona anyway. Tietty jos ennen tuttua paikkaa kiekuu rajoittajaan tietää että nyt on joko enkkaria tulossa tai väärä lovi silmässä.

Siitä kypärään askartelemaan vaihtovaloa... :D

http://www.ebay.com/itm/GMAX-Wireless-Brake-Light-Kit-Fits-GM27-GM68-Helmets-Brakelight-Transmitter-LED-/310640523066

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 13.01.15 - klo:17:56
Eikö noi vaihtopaikat mee ihan paikan funktiona anyway. Tietty jos ennen tuttua paikkaa kiekuu rajoittajaan tietää että nyt on joko enkkaria tulossa tai väärä lovi silmässä.

Siitä kypärään askartelemaan vaihtovaloa... :D

http://www.ebay.com/itm/GMAX-Wireless-Brake-Light-Kit-Fits-GM27-GM68-Helmets-Brakelight-Transmitter-LED-/310640523066
Kusiaisella tulee niin paljon enemmän vaihtoja, ettei ihan aina oo sama pykälä pesässä samassa paikassa. Esim. sopivasti hitaampi edessä mutkan ulostulossa ja suoran päässä ollaan yhtä pienemmällä kuin normaalisti. Tai huonosti onnistunu avaus Botnian neulansilmästä ja kikkamutkaan tullaan vitosella kutosen sijaan. Tai kemoralla kivasti tonnarin imuun ykkös mutkasta ja suoran päähän saa työntää normaalin vitosen sijaan kutosta. Tonnarilla tiesi aina mikä pykälä on pesässä, mutta kusiaisella yleensä joutuu vaan kuuntelemaan, että vieläkö laitetaan yksi pienempää tahi isompaa. Mut taidan jatkaa korvakuulolla edelleen hifistelyn sijaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Birke - 07.03.15 - klo:22:18
Healtechin shifterin askartelin paikalleen. Todella helppo asentaa. Ylläri ylläri ei toiminut kun sain kaikki paikalleen, prkl. Puhelimen ja shifteriboksin saa paritettua bluetoothilla, mutta puhelimen aplikaatio ei saa yhteyttä boksiin säätöjen ohjelmointia varten.

Edittiä tähän sen verran, että laitteessa ei mitään vikaa, mutta ei toimi kaikilla puhelimilla. Bluetooth-versiot ei riitä ihan karvalakkimalli Androideissa.


Tässä iässä ei enää jaksa ryypätä ja rakastella, joten askartelin kans samanmoisen Healtechin paikoilleen.
Samsungin S4 känny pimpittyi hienosti ja kaikki säädöt toimii.

Tulee ihan päällikkö olo kun pääsee kännyllä ohjelmoimaan shifteriä, ihqua.
Sisällä ei viiti käyttää mopoa, joten testaus jää...jonnekin...ehkä...

Mitenkäs tuollanen wonder-anturi oikeen pelaa, pätkiikö se sytkää myös pienemmälle vaihtaessa?

https://www.youtube.com/watch?v=ZpZEMARZkbI


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.03.15 - klo:11:20
Lainaus käyttäjältä: Birke - 07.03.15 - klo:22:18
Healtechin shifterin askartelin paikalleen. Todella helppo asentaa. Ylläri ylläri ei toiminut kun sain kaikki paikalleen, prkl. Puhelimen ja shifteriboksin saa paritettua bluetoothilla, mutta puhelimen aplikaatio ei saa yhteyttä boksiin säätöjen ohjelmointia varten.

Edittiä tähän sen verran, että laitteessa ei mitään vikaa, mutta ei toimi kaikilla puhelimilla. Bluetooth-versiot ei riitä ihan karvalakkimalli Androideissa.


Tässä iässä ei enää jaksa ryypätä ja rakastella, joten askartelin kans samanmoisen Healtechin paikoilleen.
Samsungin S4 känny pimpittyi hienosti ja kaikki säädöt toimii.

Tulee ihan päällikkö olo kun pääsee kännyllä ohjelmoimaan shifteriä, ihqua.
Sisällä ei viiti käyttää mopoa, joten testaus jää...jonnekin...ehkä...

Mitenkäs tuollanen wonder-anturi oikeen pelaa, pätkiikö se sytkää myös pienemmälle vaihtaessa?

Mietipäs nyt jarska hetki, että olisko siitä sytkän pätkimisestä noin päin vaihtaessa mitään iloo?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.03.15 - klo:11:39
Mietipäs nyt jarska hetki, että olisko siitä sytkän pätkimisestä noin päin vaihtaessa mitään iloo?

Ei tietenkään oo hyötyä, kysyin vähän huonosti....mietin vaan että millanen toimintamalli tuollasella anturilla on?
Meinaan kun kännyssä on sellanen testi ja siinä katkomista tapahtuu molempiin suuntiin, poljinta vatkatessa.
Onko se toinen suunta kuitenki jollain lailla blokattu, vai mitenkä tuo pelaa?

jarska

No nyt sieltä Healtechin purkista tuli tekstiviesti, että ulkona paistaa aurinko ja tahtoo jo ajelemaan.
On tämä tekniikka ihmeellistä.

jarska

Tänään oli vihdoin Hontan neitsytajo, maakuntamatkailun merkeissä.
Samalla testailin shifteriä.
Oikeen tyytyväinen olen, vaihtaa pehmeästi ja jouhevasti.
Kokeilin myös toiseen suuntaan, ilman kytkintä...ja kyllähän se pelaa niinkin.
Tuskin tulee "väärinpäin" käytettyä, mut kunhan testailin.

Matkalla pysähdyin kyläkauppaan ja ostin paketin kukkamultaa, jonka vedin takatuuppariin renksuilla kiinni.
Nätti myyjätär sai myytyä minulle myös ihka uuden lajikkeen...pussillisen siemeniä..nimeltään repsol-rose.
Tulee kuulemma oikeen nätit, oranssit kukkaset.
Harmitteli kun ei valitettavasti ole monivuotinen kasvi, mutta kerroin sen käyvän minulle paremmin kuin hyvin.
Nyt vain istuttamaan, omaan pikku kukkamaahan.

Ja sitten taas pakollinen kuva, sillä tuskin te joka päivä näette näin komeaa Hondaa.

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.04.15 - klo:15:51
Tänään oli vihdoin Hontan neitsytajo, maakuntamatkailun merkeissä.
Samalla testailin shifteriä.
Oikeen tyytyväinen olen, vaihtaa pehmeästi ja jouhevasti.
Kokeilin myös toiseen suuntaan, ilman kytkintä...ja kyllähän se pelaa niinkin.
Tuskin tulee "väärinpäin" käytettyä, mut kunhan testailin.

Matkalla pysähdyin kyläkauppaan ja ostin paketin kukkamultaa, jonka vedin takatuuppariin renksuilla kiinni.
Nätti myyjätär sai myytyä minulle myös ihka uuden lajikkeen...pussillisen siemeniä..nimeltään repsol-rose.
Tulee kuulemma oikeen nätit, oranssit kukkaset.
Harmitteli kun ei valitettavasti ole monivuotinen kasvi, mutta kerroin sen käyvän minulle paremmin kuin hyvin.
Nyt vain istuttamaan, omaan pikku kukkamaahan.

Ja sitten taas pakollinen kuva, sillä tuskin te joka päivä näette näin komeaa Hondaa.


Kai otat kuvan ekasta reps-lol kukasta ja mustasta matkamuulista?
Vois luoda mukavaa kontrastia oranssi täppä muuten niin mustanpuhuvassa kuvassa.

Pitänee tähän vielä kysyä että minkä värisenä ne reps-lol kukat nousee mullasta maan?
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Joopajoo, eipä ollunna kovin pitkäikäinen tämä Healtechin shifteri.
Tänään paluumatkalla toiminta tyssäsi, eikä pätkinyt enää sytytystä.
Healtechin ohjelmalla pääsi kyllä näppärästi tutkimaan, eikä vahdepolkimen akseliin tuleva anturi/kytkin näyttänyt enää pelaavan.
Pistin Stormille palautetta, toivotaan että takuu pelais jouhevasti.

pienisopoapina

Mulla on tommonen SP shifteri. Miksi anturiin menee kolme johtoa ? Eikö tuo anturi ole yksinkertainen kytkin, joka on joko auki ja kytkee poljettaessa, tai on kiinni ja aukoo poljettaessa ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wbaum

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 01.05.15 - klo:21:36
Mulla on tommonen SP shifteri. Miksi anturiin menee kolme johtoa ? Eikö tuo anturi ole yksinkertainen kytkin, joka on joko auki ja kytkee poljettaessa, tai on kiinni ja aukoo poljettaessa ?
Käyttöjännite, maa ja singaali. Ei ole kytkin, vaan esim induktiivinen anturi.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 02.05.15 - klo:03:12Käyttöjännite, maa ja singaali. Ei ole kytkin, vaan esim induktiivinen anturi.
OK. Kiitos.
Ny tarttis tietää mikä johto on mikä. Valkoinen = maa, ruskea = jännite, vihreä = signaali ? Sen jälkeen tarttis tehdä elektroniikkaa jolla tosta sais kytkimen. Laitan anturin suoraan ecuun.
Vai viritänkö tommosen:

http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=6955
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal