Quickshifterit

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 28.01.16 - klo:08:59
Healtechissä on oletuksena katkoaika 85ms joka kierrosluvulle, onko se sopiva arvo lähteä testailemaan?

Mä jätin omassani sen siihen.
Säädin vain kierrosluvun ylä/alakohdan katkoille ja täts it.
Jouhevasti pelaa noinkin.

m1kk0

On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

miolta

Piti suositella Bazzazsia, koska itsellä sellanen Ducatissa ja toimii todella hyvin. Sekä kehuttu monilla foorumeilla. Mutta nopeella etsinnällä ei Apriliaan löytynyt sopivaa..

MarkoL

Cordonan sifteri on myös hyvä, oman kokemuksen mukaan.
Suomessa myy ainakin dragrace.fi
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 11.02.16 - klo:11:13
On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

Jaksan edelleen mainostaa tätä Healtechin tuotetta ja näkyy löytyvän myös Apriliaan.
Stormilta saa kohtuuhintaan, todella kätevä ohjelmoida kännykän kautta, helppo asentaa, eikä "kytkintä" tarvii viritellä vaihdetangon väliin. (helpottaa myös siirrettävien jalkatappien kanssa puljaamista)

JMH

12.02.16 - klo:12:43 #230 Viimeisin muokkaus: 12.02.16 - klo:13:46 käyttäjältä JMH
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 11.02.16 - klo:11:13
On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

Mitä mitä!? Kortit pöytään. Mul on tunne, että pääsen nokittamaan.

Edit:
Aprilian ratakuntoon laitossa laittaisin kysymyksiä myös tänne:
GRT
Mauno ärrällä, eli Rauno.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 11.02.16 - klo:11:13
On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

Mulla oli apriliassa cordonan shifteri ja se oli kiinni powercommanderissa. Hyvin toimi. Cordonaan saa myös oman ohjausboksin jos ei commanderia halua.

Juha_K

Myös legendaarinen TT-kuski on tilannut anturin itselleen. Täytyy vaan flashata sen ECU uudelleen ja kattoa sopivat asetukset.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 12.02.16 - klo:16:56
Myös legendaarinen TT-kuski on tilannut anturin itselleen. Täytyy vaan flashata sen ECU uudelleen ja kattoa sopivat asetukset.

Ei kai tässä vaan nyt puhuta Mustalahden the TT-legendasta?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JMH

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.02.16 - klo:17:59
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 12.02.16 - klo:16:56
Myös legendaarinen TT-kuski on tilannut anturin itselleen. Täytyy vaan flashata sen ECU uudelleen ja kattoa sopivat asetukset.

Ei kai tässä vaan nyt puhuta Mustalahden the TT-legendasta?

Kyllä. Turbota se vessas, jos meinaat kyydissä pysyä.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 12.02.16 - klo:19:10
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.02.16 - klo:17:59
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 12.02.16 - klo:16:56
Myös legendaarinen TT-kuski on tilannut anturin itselleen. Täytyy vaan flashata sen ECU uudelleen ja kattoa sopivat asetukset.

Ei kai tässä vaan nyt puhuta Mustalahden the TT-legendasta?

Kyllä. Turbota se vessas, jos meinaat kyydissä pysyä.
Harmi, että Penman ei kirjottele tänne. Mut sehän satsaa ihan tosissaan kun osti viime kesänä ratakumit ja nyt shifterin. Sit pitää alkaa huolestua jos se alkaa tilailemaan alustaosia. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.02.16 - klo:19:57
Lainaus käyttäjältä: JMH - 12.02.16 - klo:19:10
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.02.16 - klo:17:59
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 12.02.16 - klo:16:56
Myös legendaarinen TT-kuski on tilannut anturin itselleen. Täytyy vaan flashata sen ECU uudelleen ja kattoa sopivat asetukset.
Ei kai tässä vaan nyt puhuta Mustalahden the TT-legendasta?

Kyllä. Turbota se vessas, jos meinaat kyydissä pysyä.
Harmi, että Penman ei kirjottele tänne. Mut sehän satsaa ihan tosissaan kun osti viime kesänä ratakumit ja nyt shifterin. Sit pitää alkaa huolestua jos se alkaa tilailemaan alustaosia. :D
Se ampuu nyt kovilla. Viime vuoden puolella ostin sille tappisarjan Englannista.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Goofy S

 Mitä mitä mitä... Enks mä enää olekaan nopea.
Vähän toivoisin kannustusta... :'(

jarska

Lainaus käyttäjältä: Goofy S - 13.02.16 - klo:02:03
Mitä mitä mitä... Enks mä enää olekaan nopea.
Vähän toivoisin kannustusta... :'(

Minusta sinä olet nopea :-* ... ja samaa mieltä on vaimosikin.

m1kk0

17.02.16 - klo:20:28 #239 Viimeisin muokkaus: 17.02.16 - klo:20:34 käyttäjältä m1kk0
Lainaus käyttäjältä: JMH - 12.02.16 - klo:12:43
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 11.02.16 - klo:11:13
On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

Mitä mitä!? Kortit pöytään. Mul on tunne, että pääsen nokittamaan.

Edit:
Aprilian ratakuntoon laitossa laittaisin kysymyksiä myös tänne:
GRT

Alustan huolto, shimmaus ja keulaan K-techin mäntäsarja ja taakse öhlins pamppu, jarrusatuloiden tiivisteet, jalkatappisarja, katteet, shifteri, vaimennin, renkaita ymsyms ja hommasin uuden kärrynkin niin onhan tuossa taas syitä miksi käydä töissä... huoh

Powered by EzPortal