Quickshifterit

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

JMH

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 17.02.16 - klo:20:28
Lainaus käyttäjältä: JMH - 12.02.16 - klo:12:43
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 11.02.16 - klo:11:13
On taas palanut tohon apriliaan rahaa sen verran, että yksi shifteri ei tunnu enää missään eli onko jotain hyviä merkkejä mitä kannattaa suosia? Mulla ei vielä ole mtn moottorin ohjausboxia joten mieluiten semmonen joka toimii vakionkin kanssa. Muuta huomioitavaa tai vinkkejä? Tattis :)

Mitä mitä!? Kortit pöytään. Mul on tunne, että pääsen nokittamaan.

Edit:
Aprilian ratakuntoon laitossa laittaisin kysymyksiä myös tänne:
GRT

Alustan huolto, shimmaus ja keulaan K-techin mäntäsarja ja taakse öhlins pamppu, jarrusatuloiden tiivisteet, jalkatappisarja, katteet, shifteri, vaimennin, renkaita ymsyms ja hommasin uuden kärrynkin niin onhan tuossa taas syitä miksi käydä töissä... huoh
Aaa... samoilla linjoilla. Öölarin uudelleen rakennus jousineen, K-Tech mäntäsarja, linkuston ja swingin laakerit uusiks, Brembon 19 RCS tärkeimpinä. Gillesin tappisarja olikin jo.

Sitten oli vielä tulpanhattua, ja jotain muuta pientä. Uudet jarrulevytkin tilasin jo varastoon.

Kyllä maar mä ensi kesänä nään, kuinka kovaa tolla vois ajaa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Juha_K

Nyt kun sain toimimaan mopon ecun sihteerin vaihdekohtaisella säädöllä. Niin onko parempi katkoa pelkkää sytkää vai sytkä+bensa? Ite ajattelin laittaa pelkän sytkän katkaisun.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Pelkkää sytkää niin on soppaa sylinterissä kun kipinä palaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.05.17 - klo:09:12
Pelkkää sytkää niin on soppaa sylinterissä kun kipinä palaa.
Jep, samaa ajattelin.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

wbaum

@Juha_K  Pääsetkö muuten kuinka helposti säätämään kentällä katkoaikoja ecusta? Penkki irti ja piuha kii ja binit siirtoon?

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.05.17 - klo:13:23
@Juha_K  Pääsetkö muuten kuinka helposti säätämään kentällä katkoaikoja ecusta? Penkki irti ja piuha kii ja binit siirtoon?
Jos mulla on logboxi kiinni mopossa niin ei tarvi laittaa kuin usb-piuha kiinni ja dataa sisään. Mikäli mopon johtosarjaan ei ole tehnyt muutoksia niin silloin pitää käyttää erillistä flashaus johtoasysteemiä - ecusta toinen liitin irti...
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pr7

[/url][/img]
[/url][/img]Terve.
Mikäköhän shifteri kyseessä?

Petri

murmela

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 08.05.17 - klo:19:07
Mikäköhän shifteri kyseessä?
Seuraa johtoa ja katso mitä boksissa lukee?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pr7

Pitääpä purkaa vehjettä kunhan ehtii

pr7

Näyttää piuha menevän suoraan ecuun. Mittailin yleismittarilla ja kun vääntää vedonpoistoa niin piippaa jatkuvasti vaikka kuinka polkee poljinta. Kun ei väännä vedonpoistoa niin ei piippaa vaikka mitä tekisi. Onko sama millä push sensorilla tuon korvaa?

Juha_K

Pitäisi tietää onko asetukset normally open vai normally closed anturille.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pr7

Kiitos, pitää päästä kiinni ecuun jollakin tavalla.

pr7

Maadoittaako sifteri eculle menevän piuhan vai miten noi toimivat? Eli jos yhdistän sifteriltä lähtevät johdot ja anturi on normal open niin koneen käynnissä pitäisi huomata jotain? Jos taas normal closed ja liittimet irti niin koneen käynnissä pitäisi huomata jotain?

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 14.05.17 - klo:20:01
Maadoittaako sifteri eculle menevän piuhan vai miten noi toimivat? Eli jos yhdistän sifteriltä lähtevät johdot ja anturi on normal open niin koneen käynnissä pitäisi huomata jotain? Jos taas normal closed ja liittimet irti niin koneen käynnissä pitäisi huomata jotain?
Yleensä anturi yhdistää piirin kun siihen kohdistuu veto/puristus. Turvallisempi vaihtoehto niin päin.
Pistä kone käymään ja yhdistä piuhoja niin pitäisi katkoa, jos on tolla yleisellä tavalla. Lisäksi asetuksissa voi olla kierrosraja mistä lähtien
sihteeri alkaa pelaamaan, eli voi joutua antamaan vähän kaasua.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pr7

Tasakaasulla vaihde päällä pätki kun piuhoja tökki yhteen. Onko ehdotuksia anturista?

Powered by EzPortal