Kemora avoin harjoitus 15.8.2012

Aloittaja bro, 10.08.12 - klo:23:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

18.08.12 - klo:08:26 #30 Viimeisin muokkaus: 18.08.12 - klo:08:32 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: Mane - 17.08.12 - klo:22:00
Kuva huonolaatuista,mut ajo sitäkin siistimpää!!!

No nyt tunsi pienisopoapina ittensä isoksi apinaksi. Kiitos kehuista. Mutta minä olen aloittelija, joka on ulkoillu aika monesti radan päällystämättömällä osalla, joten mun linjat ei ole optimaallisia. Parissa kohti on ulkoilupelko päällä ja tulee ajettua liian varovaisilla linjoilla.  Videosta, jossa kokeneempi RSV-kaverini ajaa mun perässä, näkyy kuinka jätän linja-auton levyisen raon ulkoreunaan mutkan ulostulossa. Kaverini linjat on paljon pyöreemmät, jolloin mutkan ulostulonopeus on parempi. Toki pääsen aikaisemmin avaamaan kaasun. Noille V2 Ducateille kaverini linjat on varmaankin paremmat, johtuen moottorien luonne-eroista. Nelisylinterisille tonnisille suositellaan myöhäistä jarrua, äkkikäännöstä ja aikaisin avausta. Vähempitehoisilla täytyy ulostulonopeutta yrittää säilyttää pyöreämmillä linjoilla. Täällä palstalla on tosihyviä neuvoja ajolinjoihin.
Se RSV-kaverini kuvaama video löytyy mun kanavalta www.youtube.com/pienisopoapina
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

pienisopoapina

Laittelin ajankuluksi toisenkin paskan videon. Se on loppupäivältä, jolloin radalla oli enempi porukkaa. Kommentoin videoon ohitustilanteitani. Ilahtuisin, jos joku kokeneempi kommentoisi ajatuksiani. Laitoin linkit kommenttikohtiin siihen videon alapuolella olevaan esittelytekstiin, jottei tarvi koko videota katsella.
www.youtube.com/watch?v=d7u0D8Oo5aM

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

PetsuZX

Tuossa omaa kurvailua edelliseltä päivältä. M1uQ tuossa perässä köröttelee kamera kiinni :)
Linjat on välillä vähän leveät ja pää olkapää polvet varpaat vähän miten saattuu :)

http://www.youtube.com/watch?v=mO55s1s-CZM&feature=plcp

Powered by EzPortal