Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: GSXR1000 K8 ei käynnisty  (Luettu 11486 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 16:06
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: GSXR1000 K8 ei käynnisty
« Vastaus #15 : 25.10.12 - klo:22:10 »
Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: GSXR1000 K8 ei käynnisty
« Vastaus #16 : 26.10.12 - klo:10:55 »
Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.

Se o jännitepiikin mittausapupalikka. Skooppi taasen piirtää käppyrää jännitteestä ajan funktiona.

Tos signaalista vähä lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor
http://www.diycardoctor.com/cam_sensor.htm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3309
  • Ikä: 36
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 16:06
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: GSXR1000 K8 ei käynnisty
« Vastaus #17 : 26.10.12 - klo:11:34 »
Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.

Se o jännitepiikin mittausapupalikka. Skooppi taasen piirtää käppyrää jännitteestä ajan funktiona.

Tos signaalista vähä lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor
http://www.diycardoctor.com/cam_sensor.htm

Kappas, muistin sit väärin ton lisäpalikan funktion. Ja scoopin toiminta on kyllä tuttu vaikka koneingenjöörinä yritänkin pysyä erossa kaikesta sähköön liiittyvästä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020