GSXR1000 K8 ei käynnisty

Aloittaja JULLE, 16.08.12 - klo:12:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.10.12 - klo:18:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 25.10.12 - klo:12:02Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.10.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.10.12 - klo:18:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 25.10.12 - klo:12:02Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.

Se o jännitepiikin mittausapupalikka. Skooppi taasen piirtää käppyrää jännitteestä ajan funktiona.

Tos signaalista vähä lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor
http://www.diycardoctor.com/cam_sensor.htm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.10.12 - klo:10:55
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.10.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.10.12 - klo:18:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.10.12 - klo:13:54
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 25.10.12 - klo:12:02Kaveri sitte oskilloskoopilla katto sieltä anturilta tulevan pulssin ja se oli sitte kuulemma mitä sattuu.
Riippuu vähän mittusjärjestelystäkin millasta pulssia sielt tulee. Ts jo kaveri ei tiedä miten VR-anturia mitataan/ millanen sen signaalin pitäis olla; niin se tosiaan se on sit mitä sattuu.
Suzukin korjaamokäsikirjassa on tuohonkin ihan kädestä pitäen ohje jos ei muuten osaa. :)
Ei ole skoopilla mittaamiseen.

Ihan tarkkaan ottaen tais olla joku lisäpalikka yleismittariin, jolla sai skooppimaisia ominaisuuksia mittauksien tekoon.

Se o jännitepiikin mittausapupalikka. Skooppi taasen piirtää käppyrää jännitteestä ajan funktiona.

Tos signaalista vähä lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor
http://www.diycardoctor.com/cam_sensor.htm

Kappas, muistin sit väärin ton lisäpalikan funktion. Ja scoopin toiminta on kyllä tuttu vaikka koneingenjöörinä yritänkin pysyä erossa kaikesta sähköön liiittyvästä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal