Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

20.02.13 - klo:20:45 #240 Viimeisin muokkaus: 20.02.13 - klo:20:59 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.02.13 - klo:20:02
Enpä usko että tuossa olisi mitään vaikeaa tai monimutkaista. Nuo lainaustagit kun on kuitenkin vakiotavaraa, niin siit löytyy kyl helposti alotus ja lopetusmarkkerit.
Moni foorumihan toimii silleen että lainatessa tulee vain viimeisin teksti lainaukseen, ts se suodattaa mahdollisen lainatun tekstin ko viestistä puiss, ts quote-tagit lainauksineen.

No jos se on noin helppoo niin tekase modi ja mä asennan?

Edit: eiku sää taisitki tarkottaa et helppo itte mulkata quote tageja, etkä modia.
Saapi sen täälläkin pelaan silleen et tulee lainaukseen vaan viimeinen viesti, mut minusta paree kun voi ottaa lainaukseen mukaan muitakin viestejä, kohtuudella.
Mut makuasioita.

jarska

Huomenta kaikille, tuitui..

tänä aamuna heräsin yltiöpositiivisena, linnut lautoi ja aurinko pilkisteli...aloin miettiä tykkää-modille kaveria.

Tykkää-nappi sopii moneen paikkaan, mut ei ehkä ihan kaikkeen, joten syntyi seuraava kuningasajatukseni..
kuten useesti ollaan todettu, täältä saa loistavia neuvoja ja apuja moneen asiaan, kiitos siitä kuuluu monelle!
Näissä kohtaa peukku menettelee, mut ei ihan vastaa fiilistä, ainakaan minusta...

joten nyt on mukana myös Kiitos-modi/nappi, joka löytyy peukun tapaan jokaisesta viestistä.

Kiitoksen saaneita ja antaneita näkyy tilastoissa, jäsenissä, yms.
Tuossa on myös jotain lisäkikkailuja verrattuna peukku-modiin...lukitaanko kiitos ja jotain..selvii kun testaillaan.

Tällasta tällä kertaa...emäntäki tuossa vapaalla, menen kahville ja pussaan pakaraan...-->

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.03.13 - klo:08:08
Huomenta kaikille, tuitui..

joten nyt on mukana myös Kiitos-modi/nappi, joka löytyy peukun tapaan jokaisesta viestistä.


Tällasta tällä kertaa...emäntäki tuossa vapaalla, menen kahville ja pussaan pakaraan...-->

No tuitui. Lopetappa se pussailu ja kerro missä ihmeessä se kiitos-nappi luuraa ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 22.03.13 - klo:08:13
No tuitui. Lopetappa se pussailu ja kerro missä ihmeessä se kiitos-nappi luuraa ?

OHO, oli jääny laittamatta teille oikeudet päälle, kiitos huomautuksesta ja nyt pitäs näkyy, tuitui

jarska

22.03.13 - klo:08:25 #244 Viimeisin muokkaus: 22.03.13 - klo:08:28 käyttäjältä jarska
Oiiiiiii, mä sain ekan kiitoksen, tässähän ihan herkistyy, sniff


Edit: hmm, näkyy pystyvän myös itte poistaa saaneen kiitoksen, miksköhän tuollasta on mukana, kuka sen nyt poistaa haluis.

jarska

Kuvagalleriaan asennettu uusin versio, jossa halutessaan pääsee kikkailemaan votoshoppi taidoillaan.

Omia kuviansa voi nyt "kustomoida" valitsemalla muokkaa ja sen takaa klikkaamalla tekstiä--> "Lisää efektejä/croppaa kuvaa".
Löytyy monenmoista kuvan raiskausta, tekstin lisäystä, yms.

Jotain vitteri, veispuukki hömppää tuli myös mukaan, tutkitaan ku ehitään ja jos kiinnostaa...ei taida.

jarska

09.04.13 - klo:09:28 #246 Viimeisin muokkaus: 09.04.13 - klo:09:30 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 09.04.13 - klo:09:24
Kuten sanottua jo monesti aiemmin, mun selaimissa toiminnoista puuttuu suurin osa, on pelkkä viivalla kehystetty laatikko mihin voi kirjoittaa. Lainaukset on tehtävä c&p. Laitan kuvan. I-puhelimella toimintoja löytyy enempi, mutta pikkuruisella kosketusnäytöllä sattuu ja tapahtuu. Jonkin aikaa ipuhelimella on uutena riesana myös ollut parin sekunnin välein tapahtuva refresh, joka mm pakottaa näytön aina sivun alalaitaan.

Jatketaan tätä täällä mieluummin.

Mikä selain sulla on?
Mikä kone, käyttis?

Näkyykö jollain muulla näin?
Selain jos näkyy?

nopea57

Tämä kone josta kuvat on firman asetuksissa, eikä muutokset helposti onnistu, tai niistä koituu muuta riesaa. Lisäksi käytän normaalisti iPhone4:ää sekä Samsung Galaxy tab2:a. Satunnaisesti myös ihan consumer-kunnossa olevaa kannettavaa, naisväen laite ja päivitykset yleensä sen mukaiset.

jarska

No onnistuuko siitä firman koneesta tehdä täysresetti selaimelle, poistaa historiatiedot, evästeet, yms?
Tuo vois auttaa kun tätä editor modia on muokattu matkan varrella ja muutokset tulee täysin voimaan paremmin.

Sitten, millä koneella ja selaimella näkyy oikeen, millä ei?
Helpottaa vähän ongelman ettimistä.

Raaseri

Kuulostaa siltä että nopea57 on samassa puulaakissa töissä kuin minä. IE on niin tietoturvallinen, että se on liian hidas käytettäväksi eikä toimi puolienkaan saittien kanssa mitä edes työtarkoituksessa pitää käyttää.

Jostain syystä kone antaa kuitenkin asentaa tuliketun, jota kautta itse käytän kaiken muun paitsi intran.

nopea57

09.04.13 - klo:10:09 #250 Viimeisin muokkaus: 09.04.13 - klo:10:10 käyttäjältä nopea57
Joo, laitoin tuliketun nyt myös firman verkossa asentaen. GP-harjoituksia tsekatessa kokeilin edellisen kerran kotiverkosta, mutta ei sekään ongelmatonta ollut. Ja töihin tultua ei kaikki toiminut kuten ennen...

Jarska, mulle vaihdettiin syksyllä koko kone ohjelmistoineen, kävisikö se resetistä? Mikään ei muuttunut tämän saitin suhteen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 09.04.13 - klo:10:09
Jarska, mulle vaihdettiin syksyllä koko kone ohjelmistoineen, kävisikö se resetistä? Mikään ei muuttunut tämän saitin suhteen.

Ei oikeen käy kun olen varmaanki asentanu ton modin jälkeenpäin.
Jos vain pystyt niin kokeiles resettiä, nähdään auttoko.

Sama ongelma sulla myös Bemari saitilla vai?

Yritän kuutioida mikä mättää ja jos näkyy noin pelkästään sun koneella/koneilla niin vaikee selvittää istumatta sun pallilla.



Ps. olethan nakannut sen vanhan NelosPröö kortin roskiin tai palauttanut, ettei vaan olis koneen sisällä ja aiheuttas ongelmia?

nopea57

Samat on ongelma molemmilla saiteilla. Ollut useita kuukausia vähintäänkin, paitsi Ipuhelimen ongelmat alkoi jokunen viikko sitten.

TV-maksukortissa (PlusTV) tämä todennäköinen syy omiin ongelmiin, koska ilmenivät kesällä loma-aikaan, jolloin boxi+kortti oli käyttämättä pitkiäkin aikoja:
"PlusTV katselukortti päivitetään kuukausittain kun PlusTV-paketin tilaus on voimassa. Jokainen kortti saa siis ns. valtuutusviestin TV-lähetyksen mukana kuukauden ensimmäisen viikon kuluessa. Saatuaan tämän päivityksen kortti toimii kuukauden ajan aina seuraavaan päivitykseen asti. Jos kortti on asennettu digiboksiin ja boksilla katsellaan normaalisti televisio-ohjelmia tapahtuu kortin päivittyminen automaattisesti, eikä siitä tarvitse erikseen huolehtia. Jos kortti on pitkään pois digiboksista tai boksi on pitkään pois päältä, esim. lomamatkan ajan, ei kortilla välttämättä ole uusinta päivitystä (valtuutusviestiä). Kortti päivitetään laittamalla se digiboksiin, jättämällä boksi päälle jollekin PlusTV-pakettiin kuuluvalle kanavalle. Noin tunnin kuluessa kaikki kanavat näkyvät kortilla normaalisti. "

Tätä en silloin tiennyt, mutta huomasin kanavat toimiviksi myöhemmin. Liekö tällä tiedolla jotain yleishyödyllistä käyttöä?

nopea57

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.04.13 - klo:10:32
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 09.04.13 - klo:10:09
Jarska, mulle vaihdettiin syksyllä koko kone ohjelmistoineen, kävisikö se resetistä? Mikään ei muuttunut tämän saitin suhteen.

Ei oikeen käy kun olen varmaanki asentanu ton modin jälkeenpäin.
Jos vain pystyt niin kokeiles resettiä, nähdään auttoko.


Näkyy muuten toimivan oikein tällä Firefoxilla. Tuskin kannattaa taistella IE:n kanssa, jos vaan FF pysyy koneessa jatkossakin.

Hymiöitä malliksi:  :)  :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 09.04.13 - klo:12:13
Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.04.13 - klo:10:32
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 09.04.13 - klo:10:09
Jarska, mulle vaihdettiin syksyllä koko kone ohjelmistoineen, kävisikö se resetistä? Mikään ei muuttunut tämän saitin suhteen.

Ei oikeen käy kun olen varmaanki asentanu ton modin jälkeenpäin.
Jos vain pystyt niin kokeiles resettiä, nähdään auttoko.


Näkyy muuten toimivan oikein tällä Firefoxilla. Tuskin kannattaa taistella IE:n kanssa, jos vaan FF pysyy koneessa jatkossakin.

Hymiöitä malliksi:  :)  :)

No hyvä, eli ongelma oli varmaanki tuossa IE8 version yhteensopivuudessa editor-modin kans.
Mulla kun ei ole vuosiin ollu wintoosaa niin en tiedä, mut kuvittelisin IE8 version olevan aika wanha?


Entäs muilla, saisko tietoo pelaako uudemmilla IE selaimilla?.. kiitos.

Powered by EzPortal