Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.08.13 - klo:07:53
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.13 - klo:07:49
^oikeasta reunasta katosi nuo viestiketjujen viimeisimmät viestit..ja tais ratatori-ilmotkin siinä mennä

Juuri tein tunnuksen "testijarska" ja ainakin sillä + mun omalla tunnuksella näkyy molemmat.

Toki kesti tovin aikaa ennenkuin sain kaikki asettuun ja jotain vieläkin vaiheessa mut kannattee jälleen resetoida se oma selain kun sinne saattaa jäädä roikkuun keskeneräistä.

Tyhjätty, ei auta. Jos valitsee tosta yläreunasta tuon foorumi-sivun niin silloin näkyy mutta esim. sitten kun tämä viestiketju on auki niin ei näy.

jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.13 - klo:08:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.08.13 - klo:07:53
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.13 - klo:07:49
^oikeasta reunasta katosi nuo viestiketjujen viimeisimmät viestit..ja tais ratatori-ilmotkin siinä mennä

Juuri tein tunnuksen "testijarska" ja ainakin sillä + mun omalla tunnuksella näkyy molemmat.

Toki kesti tovin aikaa ennenkuin sain kaikki asettuun ja jotain vieläkin vaiheessa mut kannattee jälleen resetoida se oma selain kun sinne saattaa jäädä roikkuun keskeneräistä.

Tyhjätty, ei auta. Jos valitsee tosta yläreunasta tuon foorumi-sivun niin silloin näkyy mutta esim. sitten kun tämä viestiketju on auki niin ei näy.

Aaaa, sä tarkotitki sitä...okei, nyt pitäs näkyy?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.08.13 - klo:07:44
ps. pienisopoapina ja app...jos viitsitte avata bloginne tonne uuteen ja kopsata foorumin puolelta kirjoittamanne kamat sinne pliis, niin saan poistaa koko alueen.

Poista vain tuo alue. Teen oman blogin alustuksen uusiksi, ku käyn ensin alkosta hakeen suunnittelujuomaa.

Ja hatun nosto taas innollisuudestasi palstan suhteen.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.08.13 - klo:08:26
Poista vain tuo alue. Teen oman blogin alustuksen uusiksi, ku käyn ensin alkosta hakeen suunnittelujuomaa.

Hyvä suunnitelma


Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.08.13 - klo:08:26
Ja hatun nosto taas innollisuudestasi palstan suhteen.

Mitä vain teidän vuoksenne rakkaat ratailijat..*nuolu*..ja nyt prkle ne lompsat auki että pääsen talveksi epsanjan radoille!!

raukkis

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.08.13 - klo:08:26
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.13 - klo:08:20
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.08.13 - klo:07:53
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 16.08.13 - klo:07:49
^oikeasta reunasta katosi nuo viestiketjujen viimeisimmät viestit..ja tais ratatori-ilmotkin siinä mennä

Juuri tein tunnuksen "testijarska" ja ainakin sillä + mun omalla tunnuksella näkyy molemmat.

Toki kesti tovin aikaa ennenkuin sain kaikki asettuun ja jotain vieläkin vaiheessa mut kannattee jälleen resetoida se oma selain kun sinne saattaa jäädä roikkuun keskeneräistä.

Tyhjätty, ei auta. Jos valitsee tosta yläreunasta tuon foorumi-sivun niin silloin näkyy mutta esim. sitten kun tämä viestiketju on auki niin ei näy.

Aaaa, sä tarkotitki sitä...okei, nyt pitäs näkyy?

Jeps taas toimii, kiitoksia!

marko_

Mulloli nuo samat justkat poies mut nyt ne is back  airrev_1

app

Kaikki tallella, paitti omat aivosolut. Salille kun vaan muistais mennä tänäänkin.

Unohtu eilen tuosta plokista pois oma keppijumppa illalla, mutta laitetaan tähän, nyt kun tuli mieleen: ~30 min kepin avustuksella olkapään liikeratojen venyttelyä (aijai jai, uijui jui).

slowrider

Toimiiko muilla foorumi tapatalkilla? Huoltokatkon jälkeen mulla puskee vain jotain erroria.

JPB

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 16.08.13 - klo:11:14
Toimiiko muilla foorumi tapatalkilla? Huoltokatkon jälkeen mulla puskee vain jotain erroria.
Ei pelaa täälläkään

jarska

Lainaus käyttäjältä: JPB - 16.08.13 - klo:11:54
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 16.08.13 - klo:11:14
Toimiiko muilla foorumi tapatalkilla? Huoltokatkon jälkeen mulla puskee vain jotain erroria.
Ei pelaa täälläkään

Tämä tuli minulle suurena yllätyksenä...kun jotain mulkkaa ( paremmaksi tahi huonommaksi) , saa vastineeksi ristiriitoja jonkun toisen modin kans, tällä kertaa Tapatalk ja PortaMX. hedari_1
Jotain aukeemista jo tapahtunut Tapatalkin suuntaan?

slowrider

Juu nyt toimii :)

jarska

Reiscan kysymyksistä tuli mieleen, tarvittasko uutta aluetta nimeltä "aloittelijoiden kysymykset" tai jotain?
Tuollanenhan olikin alkuun, Carbonin ideoimana, mut taisin sillon poistaa turhana.

Minusta kiva kun sellasetkin innostuu kyseleen, jotka ei välttämättä aja valoa nopeammin(vielä)radalla.
Leimaako sellanen, nouseeko aloittelijoilla vaan kynnys kirjottaa, meneekö sekaisin muiden jo samankaltaisten aiheiden kanssa, samojen asioiden toistoo?...ajatuksia?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.08.13 - klo:12:26
Reiscan kysymyksistä tuli mieleen, tarvittasko uutta aluetta nimeltä "aloittelijoiden kysymykset" tai jotain?
Tuollanenhan olikin alkuun, Carbonin ideoimana, mut taisin sillon poistaa turhana.

Minusta kiva kun sellasetkin innostuu kyseleen, jotka ei välttämättä aja valoa nopeammin(vielä)radalla.
Leimaako sellanen, nouseeko aloittelijoilla vaan kynnys kirjottaa, meneekö sekaisin muiden jo samankaltaisten aiheiden kanssa, samojen asioiden toistoo?...ajatuksia?

Ehdottomasti. Veikkaan kyllä että aloittelijoilla (mitä olen kyllä itsekin) mutta sanotaanko vähän hitaamman puoleisilla kuskeilla on varmasti kynnystä esittää kysymyksiä tällä foorumilla.

TuplaRR

21.08.13 - klo:12:40 #328 Viimeisin muokkaus: 21.08.13 - klo:12:42 käyttäjältä TuplaRR
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.08.13 - klo:12:26
Reiscan kysymyksistä tuli mieleen, tarvittasko uutta aluetta nimeltä "aloittelijoiden kysymykset" tai jotain?
Tuollanenhan olikin alkuun, Carbonin ideoimana, mut taisin sillon poistaa turhana.

Minusta kiva kun sellasetkin innostuu kyseleen, jotka ei välttämättä aja valoa nopeammin(vielä)radalla.
Leimaako sellanen, nouseeko aloittelijoilla vaan kynnys kirjottaa, meneekö sekaisin muiden jo samankaltaisten aiheiden kanssa, samojen asioiden toistoo?...ajatuksia?

Sieltä löytyis ainakin saman katon alta kaikki vastaavan aiheen kysymykset/vastaukset jotka olis helppo käydä läpi ennen mahdollista omaa kysymystään. Luulen että kynnys kysymiseen nimenomaan madaltuisi, kun ei olisi virhe ajatusta päässä että "tää foorumi on vaa nopeita/kokeneempia varten". Kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita/hitaita (tietääkseni), joten tuskin tuosta ketää voi pahastua leimaamisesta. Tämä siis vaan mutua.

Sitä en tiedä tuleeko päällekkäistä/toistoa tästä..

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.08.13 - klo:12:26
tarvittasko uutta aluetta nimeltä "aloittelijoiden kysymykset" tai jotain?
Kannattaa kokeilla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal