Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Juu, sen pitäski olla sellanen, johon ei tule erikseen mitään aihealueita, koska sitten ainakin menee toistoksi.
Ihan vaan rykäsee oman ketjun aloituksen, aiheesta kuin aiheesta.
Noh, toistoa tulee silti väkisinki, mut ei kait se niin vaarallista ole.
Toki ajan saatossa hankaloittaa sen oman mieltä askarruttavan(aloittelijan) kysymyksen ettimistä kun ovat "samassa sopassa", mut kaikkee ei voi saada.

Kyllähän tämä voorumi saattaa aloittelijan silmiin näyttää siltä, et täällä on kaikki tipahtanu avaruudesta valmiina kisakuskeina, mut se ei pidä paikkaansa, eikä ole saitin perusajatus, vaan mukaan mahtuu kaikentasoiset harrastajat.

jarska

Noniin, tein sitten kokeeksi oman alueen aloittelijoiden kyssäreille ja siirsin Reiscan kysymykset ja vastaukset sinne.
Kokeillaan sano..

jarska

24.08.13 - klo:10:25 #332 Viimeisin muokkaus: 24.08.13 - klo:11:31 käyttäjältä jarska
Uusinta uutta kokeiluu...ja vastaiskuu tapatalkille.

Asennettu/modattu mobile teema/mobile-modi.

Tunnistaa automaattisesti useimmat kännyt ja tabletit.
Alakerrasta(mustalta alueelta) löytyy myös teksti "Mobile", josta pääsee klikkaamalla mobileen ja "Täysikokoinen foorumi"-napilla taas takas.
Mobile versio on myös integroitu Aeva Media-gallerian kanssa, joten asensin sellasenki uudelleen.
Kuvia pystyy katteleen ja lataan nyt myös kännyllä(with mobile).
Entisen kuvagallerian nimesin vaan Kuva-arkistoksi, eikä sinne saa ladattuu uusia, vain katselu toimii ja uudet tonne "Gallerian" puolelle, kiitos.
Tehkää vapaasti ja runsaasti omia albumeja, antakaa niille haluamianne oikeuksia, laitailkaa paljon uusia kuvia...plaa...plaa.

Mobile-versio on vielä kehitysvaiheessa, joten heikkouksiakin(ehkä?) löytyy...kokeilkaa rauhassa ja päivitellään sitä mukaa kun uutta tulee.


Mulukkaus: ja kun radalla saa runtattua uuden ennätyksen niin voi myös kiihkosta vapisevin sormin lähettää kuvan omasta leveestä naamataulustaan, suoraan kännystä, viestin liitteenä tai galleriaan.

jarska

Uudessa galleriassa emme ottaneet käyttöön "adult pictures" kategoriaa lainkaan, turhana, koska hikiset miehet ja naiset 30-asteen helteellä, tiukoissa nahkapuvuissaan menee jo samaan kastiin, lähes kaikki.

pienisopoapina

Testi kännykällä
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Olen tavattoman rohkea miehenalku, joten olen aikeissa heittää tapatalkin helkkarin kuuseen, kaiken uhallakin...en tiedä vielä uskallanko, kunhan uhoan ja kuuntelen ensin pelokkaana tuleeko vihaisia kommentteja.
Jaa miksikö...no siksi etten tykkää siitä ja aiheuttaa ristiriitoja portaalin(SEF) ja parin muun modin kanssa.
Eikö tolla uudella mobile-moodilla muka pärjää(oletteko kokeillu?), häh?...melki kaikki(?) samat toiminnot löytyy+enemmän, viritelty ulkoasun kanssa soppeliksi ja kaikkee ihkuu tulossa lisää.


Sent my tapatalk, which is going to get toilet flush

R1Kaitsu

Älä missään nimessä heitä!

jarska


R1Kaitsu

Huomattavasti kätevämpi lukea kännykällä. Oma foorumin lukeminen vähenisi huomattavasti. Foorumi on ainakin itselleni tärkein osa sivustoa.

slowrider

Itse en kyllä selainta käytä puhelimella muuta kuin linkkien aukasuun. Samassa ohjelmassa kun kaikki foorumit niin nopea vilkasta missä tullut uutta... ja olen kokeillut mobiilia sillon ku se sattui tulemaan. Nyt kyllä aukeaa ihan normisti sivu kun aukasin testiksi...

jarska

Lainaus käyttäjältä: R1Kaitsu - 27.08.13 - klo:21:12
Huomattavasti kätevämpi lukea kännykällä. Oma foorumin lukeminen vähenisi huomattavasti. Foorumi on ainakin itselleni tärkein osa sivustoa.

Ymmärrän, mut eiks mobilella pysty?
Kiva olis kuulla heikkoudet ja vahvuudet...mobile versus tapatalkki?

slowrider

Millä sinne mobileen pääsee ;) selain chrome ja käyttis android

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.08.13 - klo:21:13
Itse en kyllä selainta käytä puhelimella muuta kuin linkkien aukasuun. Samassa ohjelmassa kun kaikki foorumit niin nopea vilkasta missä tullut uutta... ja olen kokeillut mobiilia sillon ku se sattui tulemaan. Nyt kyllä aukeaa ihan normisti sivu kun aukasin testiksi...

Kännystä/tabletista pitää resetoida selain ja sen jälkeen mobile tunnistaa automaagisesti.

jarska

27.08.13 - klo:21:18 #343 Viimeisin muokkaus: 27.08.13 - klo:21:24 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 27.08.13 - klo:21:15
Millä sinne mobileen pääsee ;) selain chrome ja käyttis android

Ehin jo vastata toiseen, selaimen nollaus. ;)
Tai manuaalisesti, alhaalta teksti "Mobiili". ;)


Pienisopoapinalla androidi ja toimii?

R1Kaitsu

Tapatalkissa on kaikki seuratut foorumit keskitetysti. Kaikki toimivat samallalailla. Omapa on foorumisi, mutta itse jättäisin tapatalkin ja heittäisin ne muut, kiukuttelevat räpellykset pois.

Powered by EzPortal