Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.03.12 - klo:12:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.03.12 - klo:12:12
Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.03.12 - klo:10:49
Saisko sitä silleen ett ois pelkkä peukku ja +X, ja kun klikkss Xää niin se näyttää ketkä?

Juuri sama tuli eilen mieleen ja kysyin modin tekijältä.
Paljon wanhemmassa versiossa ollut noin ja erillinen ikkuna vasta näyttänyt fanittajat, mut suurin osa halunnut muuttaa tällaiseksi, makuasioita ja tekijä menee enemmistön toiveiden mukaan.
Wanha modi ei taas toimi uuden SMF version kans ja muutenkin olis menettäny monta muuta ominaisuutta.

Nii, eikä sitä tietenkää voinu tehä silleen sitä uutta modia ett ois voinu konffilla valita kumpaa tapaa haluaa käyttää.

No ei tietenkää, olis ollu jo liian helppoo ja sujuvaa. :D

jarska

Tyksy-modista vielä...testailin tuota ja pelkäsin että jos tulee paljon fanittajia, niin venyttää viestiä, näin ei käy vaan jotain fiksua löytyi tuolle saralle...
jos tykkääjiä useempi kuin 4, loppuun tulee teksti "muu/muut" ja määrä perään, tuota kun klikkaa...avautuu vihdoin erillinen ikkuna, jossa lueteltu kaikki fanittajat avattarineen/tietoineen.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.03.12 - klo:11:26
Tyksy-modista vielä...testailin tuota ja pelkäsin että jos tulee paljon fanittajia, niin venyttää viestiä, näin ei käy vaan jotain fiksua löytyi tuolle saralle...
jos tykkääjiä useempi kuin 4, loppuun tulee teksti "muu/muut" ja määrä perään, tuota kun klikkaa...avautuu vihdoin erillinen ikkuna, jossa lueteltu kaikki fanittajat avattarineen/tietoineen.
Puukota koodii sen verran ett toi 4 on 0, ja teksti "muumuu" on piilossa ja näkyy vaan määrä?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 17.03.12 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.03.12 - klo:11:26
Tyksy-modista vielä...testailin tuota ja pelkäsin että jos tulee paljon fanittajia, niin venyttää viestiä, näin ei käy vaan jotain fiksua löytyi tuolle saralle...
jos tykkääjiä useempi kuin 4, loppuun tulee teksti "muu/muut" ja määrä perään, tuota kun klikkaa...avautuu vihdoin erillinen ikkuna, jossa lueteltu kaikki fanittajat avattarineen/tietoineen.
Puukota koodii sen verran ett toi 4 on 0, ja teksti "muumuu" on piilossa ja näkyy vaan määrä?

Saanks mä laittaa sulle filut ja tuunaa sä, pliis?
Suunnittelin nääs käyväni yhden uuden modin kimppuun.

jarska

18.03.12 - klo:08:03 #79 Viimeisin muokkaus: 18.03.12 - klo:08:07 käyttäjältä jarska
Asennettu erinäisten ilmoituksien ja laajennetun profiilin modit.
Nyt voi omasta profiilistaan päättää monta seurattavaa asiaa ja päättää myös haluaako niistä ilmoituksia vai ei.
Kuvagallerian kuvien kommentointi, tykätyiden viestien seuranta, yms.
Jokaisen topiikin kohdalta löytyy nyt nappi "ilmoita/poista ilmoitus"...tolla on helppo laittaa aihe suoraan seurantaan ja valita miten siitä ilmoitetaan.
Vasemmalla ylhäällä, logon päällä on tollanen harmaa kolmio, se syttyy näkyviin ja tulee punainen lätkä, joka ilmoittaa seuratuista jutuista.
Nämä kaikki on itte päätettävissä, haluaako noista seurata mitään vaiko jotain, oletuksena joitain päällä, jotka on helppo napsia halutessaan omasta profiilista pois.

Myöskin käytössä nyt laajennettu profiili, jossa monenmoista lisuketta, senkin voi ottaa käyttöön jos tahtoopi ja voi laittaa myös ilmoitusten asetuksissa "seurantaan".


Ps. varmasti löytyy hölmöjä suomennoksia sieltä täältä, ilmoa vaan kun tulee vastaan. :D

jarska

Mitäs tykkäätte tosta etusivun "Mp-Radalla tapahtuu" lisäyksestä? ::)

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.03.12 - klo:19:52
Mitäs tykkäätte tosta etusivun "Mp-Radalla tapahtuu" lisäyksestä? ::)

Siellä oikeella on muutes niitä nappuloita...rastista painamalla saapi jokainen halutessaan ruudun tyhjäksi.
On myös popuppii, koko seurannan pudotus pois näkyviltä ja taas takas, yms.

jarska

23.03.12 - klo:19:05 #82 Viimeisin muokkaus: 23.03.12 - klo:19:09 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:17:57
ps. Jarska vois editoida munkin viestiä että näkisin miten video embedataan, en vaan osaa...

Onnistuihan tuo ilman apuakin. ;)
Eli laitetaan pelkästään videon osoite viestikenttään ja painetaan "lähetä" nappia... ihan samoin kuin kirjoitetaan normi tekstiä, ilman tageja.
Foorumilla oleva Auto-Embedding tekee siihen automaagisesti  url- tagit ja lisää tuen...tagit näkyy vasta sitten kun menee uudestaan "muokkaa" napilla katteleen omaa postausta, helppoa kuin heinän teko. peukku_1

Teemu Tanila

23.03.12 - klo:19:18 #83 Viimeisin muokkaus: 23.03.12 - klo:19:25 käyttäjältä Teemu Tanila
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:17:57
ps. Jarska vois editoida munkin viestiä että näkisin miten video embedataan, en vaan osaa...

Onnistuihan tuo ilman apuakin. ;)
Eli laitetaan pelkästään videon osoite viestikenttään ja painetaan "lähetä" nappia... ihan samoin kuin kirjoitetaan normi tekstiä, ilman tageja.
Foorumilla oleva Auto-Embedding tekee siihen automaagisesti  url- tagit ja lisää tuen...tagit näkyy vasta sitten kun menee uudestaan "muokkaa" napilla katteleen omaa postausta, helppoa kuin heinän teko. peukku_1

Siis jotain erikoista tässä mun systeemissä. Juuri noin olen tehnyt aikaisemminkin mutta joutunut aina ihmetteleen että mikä perhana oikein on kun näkyy pelkkä linkki. Siis editoitko äsken tuota mun viestiä ollenkaan? Nimittäin kun tallensin sen itse niin mä näin kyllä pelkän linkin. Selaimena Chrome 17.0 ja Win7 käyttiksenä. Testaillaas hieman lisää...

EDIT: IE:llä sama homma. Mikähän asetus mulla mahtaa olla väärin ja missä...

jarska

23.03.12 - klo:19:28 #84 Viimeisin muokkaus: 23.03.12 - klo:19:34 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:17:57
ps. Jarska vois editoida munkin viestiä että näkisin miten video embedataan, en vaan osaa...

Onnistuihan tuo ilman apuakin. ;)
Eli laitetaan pelkästään videon osoite viestikenttään ja painetaan "lähetä" nappia... ihan samoin kuin kirjoitetaan normi tekstiä, ilman tageja.
Foorumilla oleva Auto-Embedding tekee siihen automaagisesti  url- tagit ja lisää tuen...tagit näkyy vasta sitten kun menee uudestaan "muokkaa" napilla katteleen omaa postausta, helppoa kuin heinän teko. peukku_1

Siis jotain erikoista tässä mun systeemissä. Juuri noin olen tehnyt aikaisemminkin mutta joutunut aina ihmetteleen että mikä perhana oikein on kun näkyy pelkkä linkki. Siis editoitko äsken tuota mun viestiä ollenkaan? Nimittäin kun tallensin sen itse niin mä näin kyllä pelkän linkin. Selaimena Chrome 17.0 ja Win7 käyttiksenä. Testaillaas hieman lisää...

EDIT: IE:llä sama homma. Mikähän asetus mulla mahtaa olla väärin ja missä...

En editoinut sun viestiä, näkyi suoraan.
Mä katoin yhtä sun postaamaa juutuupi videoo tuolla huumoriosastolla ja jostain syystä siellä on videon osoite kaks kertaa ja siksi ei toimi, täällä--> http://www.mprata.fi/index.php?topic=31.msg2026#msg2026

Edit: jotain outoo yhteensopivuus ongelmaa on sun koneen, selaimen ja foorumin Embed softan kans. confused_thinking

jarska

Tsekkasin Teemu montaa sun postaamaa juutuupi videoo ja kaikissa sama homma, videon linkki toistuu myös URL-tagien välissä ja silloin ei pelaa.
En tiedä miks sulla sen noin heittää jos kerran postaat vaan pelkän osoitteen kenttään, ethän härpi yläkerran nappeja, etkä lisää tageja...ethän? :D

Teemu Tanila

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:28
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:17:57
ps. Jarska vois editoida munkin viestiä että näkisin miten video embedataan, en vaan osaa...

Onnistuihan tuo ilman apuakin. ;)
Eli laitetaan pelkästään videon osoite viestikenttään ja painetaan "lähetä" nappia... ihan samoin kuin kirjoitetaan normi tekstiä, ilman tageja.
Foorumilla oleva Auto-Embedding tekee siihen automaagisesti  url- tagit ja lisää tuen...tagit näkyy vasta sitten kun menee uudestaan "muokkaa" napilla katteleen omaa postausta, helppoa kuin heinän teko. peukku_1

Siis jotain erikoista tässä mun systeemissä. Juuri noin olen tehnyt aikaisemminkin mutta joutunut aina ihmetteleen että mikä perhana oikein on kun näkyy pelkkä linkki. Siis editoitko äsken tuota mun viestiä ollenkaan? Nimittäin kun tallensin sen itse niin mä näin kyllä pelkän linkin. Selaimena Chrome 17.0 ja Win7 käyttiksenä. Testaillaas hieman lisää...

EDIT: IE:llä sama homma. Mikähän asetus mulla mahtaa olla väärin ja missä...

En editoinut sun viestiä, näkyi suoraan.
Mä katoin yhtä sun postaamaa juutuupi videoo tuolla huumoriosastolla ja jostain syystä siellä on videon osoite kaks kertaa ja siksi ei toimi, täällä--> http://www.mprata.fi/index.php?topic=31.msg2026#msg2026

Edit: jotain outoo yhteensopivuus ongelmaa on sun koneen, selaimen ja foorumin Embed softan kans. confused_thinking

Joo kävin tota kurkkaamassa ittekin just hetki sitten ja nyt vielä uudelleen. Kun avasin sen äsken muokattavaksi niin ei mulle näy olevan kuin kerran se linkki siinä. Tai siis on se kaks kertaa mutta kun tää softa heittää ne url tagit siihen niin siitä toisesta kerrasta tulee se linkin "nimi" siihen. Koitin äsken vielä muuttaa sitä "toista kertaa" niin että muutin siihen jokun oman kuvauksen sen linkin tilalle mutta ei vaikuttanut. Ainakin sen verran on selvää että me nähdään selaimissamme toi teksti eri tavalla edit tilassa...

JTK

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:28
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:17:57
ps. Jarska vois editoida munkin viestiä että näkisin miten video embedataan, en vaan osaa...

Onnistuihan tuo ilman apuakin. ;)
Eli laitetaan pelkästään videon osoite viestikenttään ja painetaan "lähetä" nappia... ihan samoin kuin kirjoitetaan normi tekstiä, ilman tageja.
Foorumilla oleva Auto-Embedding tekee siihen automaagisesti  url- tagit ja lisää tuen...tagit näkyy vasta sitten kun menee uudestaan "muokkaa" napilla katteleen omaa postausta, helppoa kuin heinän teko. peukku_1


Siis jotain erikoista tässä mun systeemissä. Juuri noin olen tehnyt aikaisemminkin mutta joutunut aina ihmetteleen että mikä perhana oikein on kun näkyy pelkkä linkki. Siis editoitko äsken tuota mun viestiä ollenkaan? Nimittäin kun tallensin sen itse niin mä näin kyllä pelkän linkin. Selaimena Chrome 17.0 ja Win7 käyttiksenä. Testaillaas hieman lisää...

EDIT: IE:llä sama homma. Mikähän asetus mulla mahtaa olla väärin ja missä...

En editoinut sun viestiä, näkyi suoraan.
Mä katoin yhtä sun postaamaa juutuupi videoo tuolla huumoriosastolla ja jostain syystä siellä on videon osoite kaks kertaa ja siksi ei toimi, täällä--> http://www.mprata.fi/index.php?topic=31.msg2026#msg2026

Edit: jotain outoo yhteensopivuus ongelmaa on sun koneen, selaimen ja foorumin Embed softan kans. confused_thinking

Mie editoin TT:n postauksen :-[, sillä aikaa ku jarska veteli päikkäreitä. Editin jälkeen vasta näkyi.
Siinä oli osoite kahdesti, urlien sisällä + välissä
Quot homines, tot sententiae.

Teemu Tanila

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:42
Tsekkasin Teemu montaa sun postaamaa juutuupi videoo ja kaikissa sama homma, videon linkki toistuu myös URL-tagien välissä ja silloin ei pelaa.
En tiedä miks sulla sen noin heittää jos kerran postaat vaan pelkän osoitteen kenttään, ethän härpi yläkerran nappeja, etkä lisää tageja...ethän? :D

En oo laittanu :) Laitan kokeeks vielä jonkun YouTube videon tämän säikeen loppuun niin että kopsaan vaan pelkän linkin enkä laita ees mitään omaa tekstiä...


Powered by EzPortal