Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.


Teemu Tanila

Joo ny selvis. Eli mulla on ollu tapana ottaa YouTubessa aina siitä videon alta se url kun eka painaa Share nappulaa. Sen kun kopsaa niin ei pelaa. Sitten jos ottaa urlin suoraan videon osotekentästä niin alkaa pelittään :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:50
Joo ny selvis. Eli mulla on ollu tapana ottaa YouTubessa aina siitä videon alta se url kun eka painaa Share nappulaa. Sen kun kopsaa niin ei pelaa. Sitten jos ottaa urlin suoraan videon osotekentästä niin alkaa pelittään :)

HEUREKA, näin ne asiat selvii, olkoon tämä tarina opetuksena täällä ketjussa. :-X

Teemu Tanila

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:50
Joo ny selvis. Eli mulla on ollu tapana ottaa YouTubessa aina siitä videon alta se url kun eka painaa Share nappulaa. Sen kun kopsaa niin ei pelaa. Sitten jos ottaa urlin suoraan videon osotekentästä niin alkaa pelittään :)

HEUREKA, näin ne asiat selvii, olkoon tämä tarina opetuksena täällä ketjussa. :-X

Jeps, ilmeisesti foorumin softa ei osaa resolvoida tota lyhempää urlia jonka saa sillä Share napilla. Luulen että se kahteen kertaan oleminen ei ole se varsinainen ongelma, testasinkin sitä siellä huumoriviestissä muuttamalla sitä toiseen kertaan ollutta urlia normi tekstiksi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 23.03.12 - klo:19:50
Joo ny selvis. Eli mulla on ollu tapana ottaa YouTubessa aina siitä videon alta se url kun eka painaa Share nappulaa. Sen kun kopsaa niin ei pelaa. Sitten jos ottaa urlin suoraan videon osotekentästä niin alkaa pelittään :)

HEUREKA, näin ne asiat selvii, olkoon tämä tarina opetuksena täällä ketjussa. :-X

Jeps, ilmeisesti foorumin softa ei osaa resolvoida tota lyhempää urlia jonka saa sillä Share napilla. Luulen että se kahteen kertaan oleminen ei ole se varsinainen ongelma, testasinkin sitä siellä huumoriviestissä muuttamalla sitä toiseen kertaan ollutta urlia normi tekstiksi.

Totta, ei osannut silleen muuttaa, mut auto-embed muuten helpottaa kummasti videoiden postaamista ja näkymistä foorumilla, on meinaan tuki melkosen monelle videopuulaakille.
En hokannut kysyä mistä kopsaat osotteen, tässä oppi itekkin uutta. shakehands_1

Vuorela

23.03.12 - klo:20:14 #95 Viimeisin muokkaus: 23.03.12 - klo:20:19 käyttäjältä Vuorela
Edit. Pitäs ehkä lukea ensin ketju loppuun asti.

Ei tunnista "youtu.be" muotoisia osoitteita, mutta tunnistaa "www.youtube.com" muotoiset osoitteet videoiksi?


Esim.
http://youtu.be/U7NA_Alu_HI
Two Clicks Out 12: Street Bike at the Track

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.03.12 - klo:20:14
Edit. Pitäs ehkä lukea ensin ketju loppuun asti.

Ei tunnista "youtu.be" muotoisia osoitteita, mutta tunnistaa "www.youtube.com" muotoiset osoitteet videoiksi?


Esim.
http://youtu.be/U7NA_Alu_HI
Two Clicks Out 12: Street Bike at the Track

Jep, noin se menee ja varmin tapa näyttää olevan et kopsaa osotteen oman selaimen riviltä, sillon pelittää.

Turder

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.12 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.03.12 - klo:20:14
Edit. Pitäs ehkä lukea ensin ketju loppuun asti.

Ei tunnista "youtu.be" muotoisia osoitteita, mutta tunnistaa "www.youtube.com" muotoiset osoitteet videoiksi?


Esim.
http://youtu.be/U7NA_Alu_HI
Two Clicks Out 12: Street Bike at the Track

Jep, noin se menee ja varmin tapa näyttää olevan et kopsaa osotteen oman selaimen riviltä, sillon pelittää.

Ja toi on helppo kopsata vaikka mistä soittolistasta tai jos menee related videoista toiseen tms., kopioi osoiteriviltä osoitteen alun ensimmäiseen &-merkkiin asti. Itsekin tuon kanssa turasin aikanaan ennen kuin älysin (jarska neuvoi)innocent_1

Turder

Päivällä oli foorumi nurin ja jotain päivityksiä näytti tulevan. Ei pelitä youtube-linkit enää.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Turder - 01.04.12 - klo:19:58
Päivällä oli foorumi nurin ja jotain päivityksiä näytti tulevan. Ei pelitä youtube-linkit enää.

Jeps, asentelin SEO systeemiä ja oli vähän hankaluuksia...asetukset vielä hakusessa, nyt pitäs taas pelata.

jarska

SEO systeemissä on mukana myös sisäinen Google Analytics foorumin tapahtumista ja tässäpä muutama grafiikka lyhyeltä ajalta.
Kiva seurata pitemmällä jaksolla, mut vaan malliksi ja testin vuoksi parit, osassa näkyy tekstit vähän huonosti siellä alhaalla...

Kuulapää

Logo on hyvä, mutta jotenkin tylsäksi muuttui kokonaisuus kun moto-gp aiheinen tausta jätettiin pois. Ootteko kokeillu läntätä logoa taustan päälle, miltä näyttäisi?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 21.04.12 - klo:13:44
Logo on hyvä, mutta jotenkin tylsäksi muuttui kokonaisuus kun moto-gp aiheinen tausta jätettiin pois. Ootteko kokeillu läntätä logoa taustan päälle, miltä näyttäisi?

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, kunhan saadaan taas beta versiona ollut Logo-ohjelma takas käyttöön, niin kokeillaan tuunailla motskat logon kanssa tonne ylös.
Ohjelma tulee ulos vapun tienoilla, sitten päästään kokeileen.

jarska

Emäntä liimaili eilen gimpillä jo jotain lisuketta ylös.

rranta

22.04.12 - klo:09:07 #104 Viimeisin muokkaus: 22.04.12 - klo:09:09 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.04.12 - klo:09:05
Emäntä liimaili eilen gimpillä jo jotain lisuketta ylös.
jos tuo tarkottaa tuota motogp aiheista kuvaa logon vieressä/alla niin näyttää erittäin buenolta peukku_1

Powered by EzPortal