Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Koodi numero 2 testissä, korjaantuko SamiN ja Nitrous?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.11.13 - klo:08:57
Koodi numero 2 testissä, korjaantuko SamiN ja Nitrous?
Nyt ei näy enää sitä ylimäärästä tekstiä tuon bannerin päällä, mutta profiilikuva ja "Näytä....." -linkit on tuon MP-rata logon päällä eli sivun vasemmassa laidassa. Koneella toimii Chromella ilma ongelmia.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

SamiN

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.11.13 - klo:08:57
Koodi numero 2 testissä, korjaantuko SamiN ja Nitrous?

välimuistin tyhjentämisen jälkeen toimii aivan oikein
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.11.13 - klo:14:24
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.11.13 - klo:10:51edit. Linkkiä en saanut millään toimimaan. Se jättää yhden :-merkin pois. Jarska korjaa. (eli http:n jälkeinen : jää pois.) Linkkiä luodessa, :-merkki on paikallaan. Tallennuken jälkeen ei.


Korjattu  sign0027 

Ei jätä mitään merkkiä pois vaan pitää pyyhkiä ylimääräinen http:// -alku pois jos liitettävässä linkissä jo sellanen on.. yleensä on eli paree vaan pyyhkiä kenttä ensin tyhjäksi.
Editorista poistettu automaattisella täytöllä tuleva alku--> "http://"  pois sotkemasta.
Ei tarvii enää pyyhkiä tekstiä vaan linkki suoraan kenttään ja sille halutessaan nimi.

murmela

Nykiiks muilla tää ruutuu pikselin pari ees taas siinä vaiheessa ku toi "Ilmot" päivittää ittensä, eli 10 sekunnin välein?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Waille

14.12.13 - klo:18:28 #380 Viimeisin muokkaus: 14.12.13 - klo:18:30 käyttäjältä Waille
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.12.13 - klo:17:33
Nykiiks muilla tää ruutuu pikselin pari ees taas siinä vaiheessa ku toi "Ilmot" päivittää ittensä, eli 10 sekunnin välein?
Ilmojen päivittämisestä en tiedä mitään, mutta just tolla tavalla nykii täälläki. Äärimmäisen ärsyttävä ominaisuus.

Edit: eiku joo, näköjään just niin ku sanoit. Onko toi "refresh logo" sen pari pikseliä isompi ku se lippu joka siinä kohdalla normaalisti on, jollon se sysää koko ruutua sen takia vähän alaspäin aina ku se päivittyy?

marko_

Lainaus käyttäjältä: Waille - 14.12.13 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.12.13 - klo:17:33
Nykiiks muilla tää ruutuu pikselin pari ees taas siinä vaiheessa ku toi "Ilmot" päivittää ittensä, eli 10 sekunnin välein?
Ilmojen päivittämisestä en tiedä mitään, mutta just tolla tavalla nykii täälläki. Äärimmäisen ärsyttävä ominaisuus.

Edit: eiku joo, näköjään just niin ku sanoit. Onko toi "refresh logo" sen pari pikseliä isompi ku se lippu joka siinä kohdalla normaalisti on, jollon se sysää koko ruutua sen takia vähän alaspäin aina ku se päivittyy?
Mulla ei nyi, käytössä chrome.

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 14.12.13 - klo:19:13
Lainaus käyttäjältä: Waille - 14.12.13 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.12.13 - klo:17:33
Nykiiks muilla tää ruutuu pikselin pari ees taas siinä vaiheessa ku toi "Ilmot" päivittää ittensä, eli 10 sekunnin välein?
Ilmojen päivittämisestä en tiedä mitään, mutta just tolla tavalla nykii täälläki. Äärimmäisen ärsyttävä ominaisuus.

Edit: eiku joo, näköjään just niin ku sanoit. Onko toi "refresh logo" sen pari pikseliä isompi ku se lippu joka siinä kohdalla normaalisti on, jollon se sysää koko ruutua sen takia vähän alaspäin aina ku se päivittyy?
Mulla ei nyi, käytössä chrome.
Firefoxilla nykii
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Waille

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.12.13 - klo:19:23
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 14.12.13 - klo:19:13
Lainaus käyttäjältä: Waille - 14.12.13 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.12.13 - klo:17:33
Nykiiks muilla tää ruutuu pikselin pari ees taas siinä vaiheessa ku toi "Ilmot" päivittää ittensä, eli 10 sekunnin välein?
Ilmojen päivittämisestä en tiedä mitään, mutta just tolla tavalla nykii täälläki. Äärimmäisen ärsyttävä ominaisuus.

Edit: eiku joo, näköjään just niin ku sanoit. Onko toi "refresh logo" sen pari pikseliä isompi ku se lippu joka siinä kohdalla normaalisti on, jollon se sysää koko ruutua sen takia vähän alaspäin aina ku se päivittyy?
Mulla ei nyi, käytössä chrome.
Firefoxilla nykii
Joo mulla on myös Firefox. Ja siis nykii.

Kuulapää

Chrome ja nykii. Kännykässäkin (N9) nyksyttää.

tamik87

Miks ei banneri näy enää?

marko_

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 15.12.13 - klo:09:15
Miks ei banneri näy enää?
Se oli pakko viiä kaniin kun tuli pikkujouluista niin iso lasku...

jarska

Minä olen ollut taas ryyppäämässä ja heti täällä on katasroohvi päällä.
Join absinttia kuin teiniaikoinani ja nyt menen oksentamaan.
Tsekkaan näitä heti kun olen tolkuissani.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 31.12.13 - klo:17:43
Ei täällä näköjään ainakaan tällä selaimella voi lainata ja vastata. 


Testattu chromella, safarilla, operalla, firefoxilla, IE8:lla.
Millä ei toimi?



Ps. työkalurivin viimeisellä napilla(valkoinen papurus, jossa tekstiä) saa tekstieditorin pois päältä ja voi lainata "manuaalisesti".

pienisopoapina

Semmonen tuli yhtäkkiä mieleen, jotta kun huomasin oman kuvani tuolla rr-kuski -kalleriassa ja ilmoitin siitä kaikille tyttöystävilleni, niin kalleria meni jumiin. Ilmeisesti liikennekiintiö loppui.
Saiskohan tuota kallerianpitäjä Tomppaa suostuteltua siirtään kallerian mpradan palvelimelle?
Ei liikennekiintiö loppuis, jos vaikka mahollisesti vielä joskus lisää mun kuvaia sinne ilmestyis.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal