Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 24.01.14 - klo:13:51
Semmonen tuli yhtäkkiä mieleen, jotta kun huomasin oman kuvani tuolla rr-kuski -kalleriassa ja ilmoitin siitä kaikille tyttöystävilleni, niin kalleria meni jumiin. Ilmeisesti liikennekiintiö loppui.
Saiskohan tuota kallerianpitäjä Tomppaa suostuteltua siirtään kallerian mpradan palvelimelle?
Ei liikennekiintiö loppuis, jos vaikka mahollisesti vielä joskus lisää mun kuvaia sinne ilmestyis.


Tyttöystäviesi lisäksi täällä pyörii melkonen määrä jengiä päivittäin ja hyökkäsivät tonne galleriaan, joten ei ihme kun kiintiö loppui.
Pitää kysyä myös palvelimen omistajalta, mutta uskoisin että tilaa löytyy, viestiä vaan mulle jos kiinnostaa.

Voi tehdä joko galleriaan oman alueen tai sitten siirtää koko roskan sellaisenaan, erillisenä.

slowrider

Oli muuten gallerian pitäjä ollut erittäin skarppina! Minun kahdeksan kierroksen YCC-urastanikin (yksi aika-ajo) oli 6 kuvaa :D Parissa ekassa oli katteetkin puhtaat ja lopuissa sitten iskarimehut pitkin kylkiä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 24.01.14 - klo:20:20
Oli muuten gallerian pitäjä ollut erittäin skarppina! Minun kahdeksan kierroksen YCC-urastanikin (yksi aika-ajo) oli 6 kuvaa :D Parissa ekassa oli katteetkin puhtaat ja lopuissa sitten iskarimehut pitkin kylkiä.

Ihme linssilude, Tangon videolla pääosissa, gallerian pitäjän kuviin tarttunu urakalla ja pikkujoulukuvien perkaamisessakin meinas mennä hermot ku joka toisessa kuvassa Slouraider.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.01.14 - klo:20:37


pikkujoulukuvien perkaamisessakin meinas mennä hermot ku joka toisessa kuvassa Slouraider.

No Eihän se nyt minun vika ole. Sinun pitää ottaa se kuvaaja puhutteluun ;)

jarska

Ratatorille on tullut päivityksen myötä uusi ominaisuus.
Oman ilmoituksen työkalurivistä löytyy kohta "Ilmoituksen uusiminen".
Sitä on kätevä käyttää kun oma ilmoitus tippuu aikanaan vähemmän näkyviin ja haluaa nostetta.
Tekstiä ei tarvii kirjoittaa uudelleen, eikä ladata kuvia jos haluaa käyttää samoja kuin vanhassa ilmossa.
Mennään aluksi herrasmies(nais)säännöillä, joka tarkoittaa sitä että ei nosteta omaa ilmoa ennen kuin on vähintään n. 1kk mennyt.
Jos ei toimi noin, niin säännötellään/uhkaillaan/rajoitetaan, kuten suomessa kaikki muukin.

Vuorela

Miksei oikean reunan "uudet viestit" palkkia enää ole kuin http://www.mprata.fi/index.php?action=forum sivulla?

murmela

Ja sekin versio oikeen reunan palkista mikä nyt on foorumin laidassa on iha perseestä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Mulla oli tylsää ja ajattelin kevään kunniaksi kokeilla taas jotain uutta.
Sitte tuliki oikeita hommia ja jäi kesken.
Juujuu, kaikki on nyt perseestä, erilailla ja kamalaa...testailen ja parsin taustalla, pusipusi.

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.03.14 - klo:14:03
Mulla oli tylsää ja ajattelin kevään kunniaksi kokeilla taas jotain uutta.
Sitte tuliki oikeita hommia ja jäi kesken.
Juujuu, kaikki on nyt perseestä, erilailla ja kamalaa...testailen ja parsin taustalla, pusipusi.

Aina yhtä lämmin vastaanotto kaikelle uudelle/muutokselle. :) Mitä vanhemmaks tullaan sitä kauheemmalta se tuntuu. ;)

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.03.14 - klo:14:03
Mulla oli tylsää ja ajattelin kevään kunniaksi kokeilla taas jotain uutta.
Sitte tuliki oikeita hommia ja jäi kesken.
Juujuu, kaikki on nyt perseestä, erilailla ja kamalaa...testailen ja parsin taustalla, pusipusi.
Kerran triidin otsikossa on myös "ehdotukset", niin ehdotan että teet töitä enemmän ja perseilet vähemmän.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.03.14 - klo:14:03
Mulla oli tylsää ja ajattelin kevään kunniaksi kokeilla taas jotain uutta.
Sitte tuliki oikeita hommia ja jäi kesken.
Juujuu, kaikki on nyt perseestä, erilailla ja kamalaa...testailen ja parsin taustalla, pusipusi.
Kerran triidin otsikossa on myös "ehdotukset", niin ehdotan että teet töitä enemmän ja perseilet vähemmän.

Teen aina päinvastoin kuin ehdotat.
Paitsi silloin kun sinulla on jotain järkevää sanottavaa, harvoin tosin. :P  wet-kiss-smiley

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.03.14 - klo:14:03
Mulla oli tylsää ja ajattelin kevään kunniaksi kokeilla taas jotain uutta.
Sitte tuliki oikeita hommia ja jäi kesken.
Juujuu, kaikki on nyt perseestä, erilailla ja kamalaa...testailen ja parsin taustalla, pusipusi.
Kerran triidin otsikossa on myös "ehdotukset", niin ehdotan että teet töitä enemmän ja perseilet vähemmän.

haha, ei mitään armoa.. On tää maailma julma paikka pienelle ihmiselle :)

slowrider

Tästä jarska tykkää..... Tapatalkilla ei toimi  fucking_rain 

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 07.03.14 - klo:20:17
Tästä jarska tykkää..... Tapatalkilla ei toimi  fucking_rain

Ei hätää, iteppähän rupesin tuunaan.
Entäs ny?

jarska

Kiähkiäh murmis..taas mullon ihan liikaa aikaa... :P

Gallerian alasvetolaatikosta löytyy kikkailuja --> Uudet liitteet
Kierrosaikojen alasvetolaatikosta taasen ---> Ratapaketti

Galleria uusiin puihin, aeva nytkähti...ja,ja..ulkoasumuutoksia tais jotain olla...en etes muista kaikkee.
Nyt väliin tumputtamaan ja sitten taas takaisin -->

Powered by EzPortal