Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

23.03.14 - klo:23:02 #435 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:23:06 käyttäjältä Cat
Mulla on molempiin kawoihin osaluettelo, jossa siis osien tuotenumerot. Helpottaa vitusti, kun tilaat osia, niin ei tarvi puhelimessa odotella varttia kun se ettii tuotenumeroo niille osille. Voi kattoo ite tuotenumerot valmiiks, ja pirauttaa että nämä kiitos ja se on sillä selvä.


lataan ne tuonne ja pistän "tuotenumerot" sanan perään.


E: pistän sittenki "räjätyskuva" sanan koska siinä näkyy kaikki osat, ja tuotenumerot.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.14 - klo:14:45
Modin tuesta löytyi ohjetta, elikkäs php.ini fileen arvot tsekata ja voluumia kaakkoon:

php_value upload_max_filesize 2M
php_value post_max_size 2M

Yleensä noissa on rajana pelkästään 2M, mut soittelin Tepolle ja meillä on pelkälle kertalataukselle jo 600M rajana, joten en usko että ylittyy vaikka latais sen 6kpl PDF:ää samalla kertaa.

Muistia kuitenki rukattu, joten kokeiles alaviivan Marko uudelleen jos viitsit?

Kokeilin jo eikä vieläkää natsanna,en kyllä muista monen aikaan se oli, meinaan vaan että olitkohan ehtiny vielä säätämään sitä ennen.
Pitää huomena taas testata..

jarska

23.03.14 - klo:23:16 #437 Viimeisin muokkaus: 23.03.14 - klo:23:20 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 23.03.14 - klo:23:09
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.14 - klo:14:45
Modin tuesta löytyi ohjetta, elikkäs php.ini fileen arvot tsekata ja voluumia kaakkoon:

php_value upload_max_filesize 2M
php_value post_max_size 2M

Yleensä noissa on rajana pelkästään 2M, mut soittelin Tepolle ja meillä on pelkälle kertalataukselle jo 600M rajana, joten en usko että ylittyy vaikka latais sen 6kpl PDF:ää samalla kertaa.

Muistia kuitenki rukattu, joten kokeiles alaviivan Marko uudelleen jos viitsit?

Kokeilin jo eikä vieläkää natsanna,en kyllä muista monen aikaan se oli, meinaan vaan että olitkohan ehtiny vielä säätämään sitä ennen.
Pitää huomena taas testata..

Ööö, miksi sää yrität ladata kuutta peedeeäffää kerralla saman otsikon alle, sisältääkö kyseinen merkki/malli noin paljon eri tietoo vai?
Meinaan vaan että jos ovat eri merkistä tai mallista, niin lataa erikseen tai sitten lataat pari kerrallaan, menet uudestaan samaan, valitset muokkaus vaihtoehdon ja lataat loput.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 23.03.14 - klo:22:54
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.14 - klo:16:07
Huolto-ohjeissa alkaa Kawan ratatykit olemaan hyvin edustettuina. :P
Niitä korijataan eniten?  :P

Viritetään rakas ystäväiseni, viritetään..niissä on paljon potentiaalia. ;)

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.14 - klo:23:16
Ööö, miksi sää yrität ladata kuutta peedeeäffää kerralla saman otsikon alle, sisältääkö kyseinen merkki/malli noin paljon eri tietoo vai?
Meinaan vaan että jos ovat eri merkistä tai mallista, niin lataa erikseen tai sitten lataat pari kerrallaan, menet uudestaan samaan, valitset muokkaus vaihtoehdon ja lataat loput.

Nokun neon kaikki gixxerien manuaaleja niin oisin saman otsakkeen alle laittant :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 24.03.14 - klo:07:25
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.03.14 - klo:23:16
Ööö, miksi sää yrität ladata kuutta peedeeäffää kerralla saman otsikon alle, sisältääkö kyseinen merkki/malli noin paljon eri tietoo vai?
Meinaan vaan että jos ovat eri merkistä tai mallista, niin lataa erikseen tai sitten lataat pari kerrallaan, menet uudestaan samaan, valitset muokkaus vaihtoehdon ja lataat loput.

Nokun neon kaikki gixxerien manuaaleja niin oisin saman otsakkeen alle laittant :)

Näin mää vähä arvelinki.
Turhaan yrität tukkia niitä saman otsikon alle jos ei ole samaan malliin kuuluvia.
Laitat ne noin kuten siellä on muitakin merkkejä/malleja ja mä teen niille omat alakategoriat ja siirtelen merkeittäin kun tulee tarpeeksi.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.03.14 - klo:07:34
Näin mää vähä arvelinki.
Turhaan yrität tukkia niitä saman otsikon alle jos ei ole samaan malliin kuuluvia.
Laitat ne noin kuten siellä on muitakin merkkejä/malleja ja mä teen niille omat alakategoriat ja siirtelen merkeittäin kun tulee tarpeeksi.

Nyt niitä on taas menossa sinne ja tällä kertaa omien otsikoiden alle

jarska

 :o Oho, sinnehän olikin ilmestynyt jo paljon tavaraa, kiitos lataajille. wet-kiss-smiley

jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 24.03.14 - klo:07:37
Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.03.14 - klo:07:34
Näin mää vähä arvelinki.
Turhaan yrität tukkia niitä saman otsikon alle jos ei ole samaan malliin kuuluvia.
Laitat ne noin kuten siellä on muitakin merkkejä/malleja ja mä teen niille omat alakategoriat ja siirtelen merkeittäin kun tulee tarpeeksi.

Nyt niitä on taas menossa sinne ja tällä kertaa omien otsikoiden alle

Äläkä nyt lataa sinne mitään Goldwingin manuskoja, Isorosvo menköön vielä ratapyörästä. :P

pienisopoapina

Ei susukin huolto-opas kelvannu. Tämmöstä sannoo: " Temp folder seems to be not valid."

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Vaivalla latasin ratapyörien kuninkaan rompun sinne ja joku hyväkäs kehdannu arvostella sitä peräti yhden lipun verran. reps_1
Tiedä sitten arvosteliko pyörää vai latausta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 24.03.14 - klo:07:48
Ei susukin huolto-opas kelvannu. Tämmöstä sannoo: " Temp folder seems to be not valid."

Sinä saat jo miettiä ihan itekses missä vika. ;)

marko_

Mulla kans parin lataus ei onnistu vaikka erikseen laitoin, 150mb ja 200mb kokosia ovat

jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 24.03.14 - klo:08:54
Mulla kans parin lataus ei onnistu vaikka erikseen laitoin, 150mb ja 200mb kokosia ovat

Jep, ton kokoset tökkii edelleen vaikka menee heittämällä rajoituksista läpi, en ole löytäny vikaa.
Saan kyllä ladattua isommat FTP:llä, mut tarviis saada ne ensin mulle ja ovat aika isoja..

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.03.14 - klo:09:01
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 24.03.14 - klo:08:54
Mulla kans parin lataus ei onnistu vaikka erikseen laitoin, 150mb ja 200mb kokosia ovat

Jep, ton kokoset tökkii edelleen vaikka menee heittämällä rajoituksista läpi, en ole löytäny vikaa.
Saan kyllä ladattua isommat FTP:llä, mut tarviis saada ne ensin mulle ja ovat aika isoja..

Voin jakaa sulle ne google drivesta jos haluut

Powered by EzPortal