Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 02.04.14 - klo:18:58
Kun ei Jarska ole pitkään aikaan rikkonut sivustoa, niin annetaan siihen taas mahdollisuus :)

Etusivun uutisten otsikot on pikkusen hämääviä nykymuodossaan:
"Kuparinen ja Mäkinen avaavat kilpailukautensa Espanjan Jerezissä tänään kello 16:56"

Viikonloppuna noi vasta kisaa eikä tänään... Törkeetä huijata lukioita tuollai. Pelkällä päiväyksellä "tänään" tekstin sijaan toimis otsikot mukavammin.

Sinulla taitaa olla vähän ikävä minun foorumipilkkomistalkoita.

Tarkkasilmäinen(ensikesänä lyötävissä oleva)rataohjus olet, tuo todellakin hämää ja otin RSS-syötteistä ajat pois, näyttää paremmalta ja kitoosh vinkistä.

jarska

Yhtäkkii hokasin et meiton nyt tasan 600 ratapörriäistä.  hesse_mbounce
Melkonen määrä jo.

Reisi

Onko joku bitti poikittain etusivulla? Kännykällä sivu ei aina lataudu ekalla yrittämällä, nyt tietokoneella ei latautunut edes viidennellä yrityksellä, vaan jouduin tulemaan Googlen kautta "Järjestetyt ratapäivät"-linkkiä klikkaamalla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 21.04.14 - klo:12:36
Onko joku bitti poikittain etusivulla? Kännykällä sivu ei aina lataudu ekalla yrittämällä, nyt tietokoneella ei latautunut edes viidennellä yrityksellä, vaan jouduin tulemaan Googlen kautta "Järjestetyt ratapäivät"-linkkiä klikkaamalla.

Jep, olen huomannu asian.
Tutkittu monen koodaajan voimin ja pirullinen bitti ku ei näy missään virheilmossa.
Menee välillä blancoksi(valkonen pruutu), eikä etusivu aukee ja väliin toimii taas pitkään.
Jos menee lakanaksi niin mulla aukee kun painaa selaimen refresh-nappia, joskus pitää kahdesti painaa ennen aukeemista.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.04.14 - klo:08:28
Lainaus käyttäjältä: Reisi - 21.04.14 - klo:12:36
Onko joku bitti poikittain etusivulla? Kännykällä sivu ei aina lataudu ekalla yrittämällä, nyt tietokoneella ei latautunut edes viidennellä yrityksellä, vaan jouduin tulemaan Googlen kautta "Järjestetyt ratapäivät"-linkkiä klikkaamalla.

Jep, olen huomannu asian.
Tutkittu monen koodaajan voimin ja pirullinen bitti ku ei näy missään virheilmossa.
Menee välillä blancoksi(valkonen pruutu), eikä etusivu aukee ja väliin toimii taas pitkään.
Jos menee lakanaksi niin mulla aukee kun painaa selaimen refresh-nappia, joskus pitää kahdesti painaa ennen aukeemista.
Mulla antaa puhelimella internal server erroria etusivulle pyrkiessä silloin tällöin. Olikohan 550 va 505 errorin numero.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

22.04.14 - klo:09:13 #470 Viimeisin muokkaus: 22.04.14 - klo:11:28 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.14 - klo:08:52
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.04.14 - klo:08:28
Lainaus käyttäjältä: Reisi - 21.04.14 - klo:12:36
Onko joku bitti poikittain etusivulla? Kännykällä sivu ei aina lataudu ekalla yrittämällä, nyt tietokoneella ei latautunut edes viidennellä yrityksellä, vaan jouduin tulemaan Googlen kautta "Järjestetyt ratapäivät"-linkkiä klikkaamalla.

Jep, olen huomannu asian.
Tutkittu monen koodaajan voimin ja pirullinen bitti ku ei näy missään virheilmossa.
Menee välillä blancoksi(valkonen pruutu), eikä etusivu aukee ja väliin toimii taas pitkään.
Jos menee lakanaksi niin mulla aukee kun painaa selaimen refresh-nappia, joskus pitää kahdesti painaa ennen aukeemista.
Mulla antaa puhelimella internal server erroria etusivulle pyrkiessä silloin tällöin. Olikohan 550 va 505 errorin numero.

Näyttäis liittyvän jotenki noihin Googlen HTML-koodeihin.
Kun tuuppasin osan mainoksista (joita saa klikata innocent_1 ) samaan lokeroon, ei ainakaan vielä tullunna valkoosta lakanaa.
Seuraillaan..

Edit. taitaapi sittenki liittyä kaikkeen vapaaseen kootiin, HTML, PHP BBC...ei kärsii olla montaa erillistä lohkoo kun tupsahtaa lakanaksi.
      Testaillaan..

Markuss

Onko joku ehdottanut jo chättiä?
Suzuki GSX-R1000 K7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Markuss - 06.05.14 - klo:20:02
Onko joku ehdottanut jo chättiä?

On meillä ollukki pari erilaista sättiä, mut käyttäjiä ei juurikaan.
Toisessa oli mukana myös pikaviestilaatikko, mut tykkäskö siitäkään kukaan ja oliko käyttöö?
Ovat lymyilemässä serverillä ja saadaan kyllä pystyyn jos haluatte.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.05.14 - klo:22:14
Toisessa oli mukana myös pikaviestilaatikko, mut tykkäskö siitäkään kukaan ja oliko käyttöö?

Tuota ei kukaan uskaltanut käyttää, kun kirjoitettu viesti jäi pyörimään pitkäksi aikaa etusivulle :)
Jos se olisi sen verran aktiivinen, että oma kirjoitus näkyisi vaikka päivän, niin sitten sinne voisi jotain kirjoitellakin.

Tosin en sitä ole jäänyt kaipaamaan.

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 07.05.14 - klo:08:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.05.14 - klo:22:14
Toisessa oli mukana myös pikaviestilaatikko, mut tykkäskö siitäkään kukaan ja oliko käyttöö?

Tuota ei kukaan uskaltanut käyttää, kun kirjoitettu viesti jäi pyörimään pitkäksi aikaa etusivulle :)
Jos se olisi sen verran aktiivinen, että oma kirjoitus näkyisi vaikka päivän, niin sitten sinne voisi jotain kirjoitellakin.

Tosin en sitä ole jäänyt kaipaamaan.

Joo, se oli ehkä liiankin tyrkyllä tuossa etusivulla ja tekstit jäi roikkuun.

Entäs tämmönen sätti?
Nimetty nokkelasti rata-chatiksi, löytyy yläkerran työkalurivistä..Radalla otsikon alavalikosta -"Chat"-(saadaan myös enemmän esille jos tarvii).
Laitoin aukeamaan erilliseen ikkunaan, niin helpompi päästä pois.

jarska

Vähän enemmän integrointia peliin(joo, on tää ollu joskus ennenkin, vanhempana versiona, muistelen).
Ylhäällä, chat-napin vieressä näkyypi montako pörriäistä on chatissa ja alhaalla näkyypi keitä siellä luuhaa.
Nyt ei tietty T1mppa uskalla mennä kun näkyy kaikille. hihi1

jarska

14.05.14 - klo:22:31 #476 Viimeisin muokkaus: 14.05.14 - klo:22:51 käyttäjältä jarska
Tyksy-modiin vähän päivitystä.

Tykkäämiset refressaa ajaxilla, ei tarvii sivun latautua.
Boxeissa siistimmät fontit.
Viestien kohdalla olevat tykkäys-boxit avautuu nätemmin.
Ihqu tiakrammi(vihree palkki), joka näkyy viestien profiilikentässä.
Luullakseni tuo laskee tyksyjen määrän/viestien määrä ja arpoo juttujen keskimääräisen "suosion".
Jos kirjoittaa paljon paskaa, kuten minä, eikä peukkuja tipu, palkki näyttää karmean totuuden.(nyt säädetty täysille, good to be a admin)
Lähinnä "viihdearvoa" koko palkilla, kenenkään ei kannate alkaa köyttä rasvaamaan jos vihreä ei vaan millään nouse, mene vaikka radalle siitä.

jarska

27.05.14 - klo:13:51 #477 Viimeisin muokkaus: 27.05.14 - klo:14:12 käyttäjältä jarska
Asensin ultimate profile-modin uudelleen, mulukkasin sitä ja siitä tuli nyt alue nimeltään "Kisaprofiili".

Köyhän asentajan versio hienosta naamakirjan profiilista, mutta eiköhän tuostakin asiat selviä.

Ehkä kuitenkin paremmin löytyy kisakuskeista tietoa kuin ketjuista kaivamalla ja voipi laittaa vaikka linkin pienisopoapinan keräämästä listasta suoraan tonne.

Jokainen voi halutessaan kytkeä toimintaan  -muokkaa profiilia - alasvetovalikosta--> kisaprofiili --> ja rasti ruutuun--> ota käyttöön kisaprofiili.

Osa täyttämisestä tapahtuu normaalin profiilin kautta ja osa kisaprofiilin kautta, selviää helposti kun vähän tutkii.
Toivottavasti et Cat pahastu, mutta tein esimerkin sun kisaprofiilista ja täyttelin sinne jotain valmiiksi.
Kiva jos viitsitte täytellä tuonne tietojanne ja muokkaillaan/lisäillään tietokenttiä jos tarvitaan.

jarska

Heiiij kisatytöt ja pojat, täyttäkää nyt mun mieliksi tuota kisarohviilia, että päästään kyttimään miltä näyttää, kiitos ja märkäsänkinenpusipusi.

jarska

13.06.14 - klo:12:06 #479 Viimeisin muokkaus: 13.06.14 - klo:12:10 käyttäjältä jarska
Joku aika sitten kyselin murmikselta, josko ostaisi (taas) uuden modin nimeltään @Mentions Pro, suomennettuna näppärästi Maininnat-modi.
Murmis totesi turhakkeeksi, mutta ku halavalla sain, asensin sen kuitenkin ja luonnollisesti työnnän sen teille, käytätte tai ette.
Itse kun viisaana miehenä tuota mietiskelin, niin käyttöä voisi olla tilanteissa, joissa ketjuissa halutaan kysyä jotain asianomaiselta, kohdentaa/saada vastaus nopeammin?.. ja myös muut näkevät vastauksen, versus YV.
Wehnä, Bola sun muut eivät kiireisinä miehinä ehdi aina lukemaan ketjujen viestejä ja kun asiaa tulee tänne rivakkaan tahtiin, on tietyn viestin löytäminen helpompaa.
Toki kelle tahansa ratailijalle voipi mainintaa käyttää.
Jenkithän käyttää tätä aika paljon lainauksen korvaajana, jolloin ei tule niitä nälkävuosien mittaisia lainausrimpsuja, me tuskin osataan näin modernia tapaa?
Eli kun täräyttää kenttään "kissantassun" eli @-merkin, niin tulee alasvetolaatikko (mainintaboxi), josta voi valita kenet merkkaa.
@-merkki ja nimimerkin alkuosa tietenkin nopeuttaa valintaa.
Kun merkintä on tehty, saa merkitty ilmoa tonne yläosan tuttuun ilmo-laatikkoon.
Myöskin voi omasta profiilista valita, tuleeko ilmoitusta myös YV:llä taikka sähköpostilla.

Esimerkkinä:  @wehna on kiihkeä rakastaja, joka on yhtä nopea radalla kuin sängyssä.
Nyt Wehnä saa tietoa yläkerran ilmolaatikkoon (tai muihin profiilistaan valitsemiinsa paikkoihin) ja rientää katsomaan suoraan ketjuun, missä hänet on mainittu.

Powered by EzPortal