Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 22.04.12 - klo:09:07
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.04.12 - klo:09:05
Emäntä liimaili eilen gimpillä jo jotain lisuketta ylös.
jos tuo tarkottaa tuota motogp aiheista kuvaa logon viressä/alla niin näyttää erittäin buenolta peukku_1

Tänks, en malttanut odottaa et saadaan logo-ohjelma käyttöön vaan hoputin muijaa, et eikö millään vois gimpillä...eikö millään, vonkasin pahemmin kuin pi***a. :D

jarska

Rata- ja katupyörä keskustelusta pamahti mieleen kun iästä oli puhetta, et mitä jos keskustelualueen profiilissa näkyis ikä ja laittelin sinne.

Onko tuo mielestänne liian "intiimiä" vai annetaanko olla?
Sehän ei ilmesty tonne jos ei ole omaan profiiliin merkannut.

Minusta kiva nähdä suoraan minkä ikäistä porukkaa, toki sen näkee profiilistakin.
Mä en ole tuon asian suhteen ujo, entäs muut?

Grandi67


Nitrous

Antaa olla vaan. Poistaa sitten jos alkaa vaikuttamaan liikaa kirjoituksiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.04.12 - klo:10:13
Antaa olla vaan. Poistaa sitten jos alkaa vaikuttamaan liikaa kirjoituksiin.

Hmm, tässä oli jotain sarkasmia, en vaan tajunnut mitä. reps_1

app


JiiPee66

Lainaus käyttäjältä: app - 23.04.12 - klo:13:48
Ikä esiin.

Ikä on vähän kuin kaljuus, turhaa (ja noloakin) lähtee piilottelemaan.

pienisopoapina

23.04.12 - klo:14:57 #112 Viimeisin muokkaus: 23.04.12 - klo:15:13 käyttäjältä pienisopoapina
Ikää en häpee vaikka lähinäkö on menny, mutta sivulla alkaa olla liikaa kaikkea muuta kuin tekstiä. 

Tämäntyyppinen ratkaisu ois paikallaan: Sliding user information v1 [MOD][SMF2.0] (Sliding user information v1)
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:14:57
Ikää en häpee vaikka lähinäkö on menny, mutta sivulla alkaa olla liikaa kaikkea muuta kuin tekstiä. 

Tämäntyyppinen ratkaisu ois paikallaan: Sliding user information v1 [MOD][SMF2.0] (Sliding user information v1)

Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Raaseri

En minäkään ikää, mahaa enkä hiusten ohenemista häpeä. Silti periaate on nykyään jättää mahd vähän hlökohtaista merkkiä internetiin, jos ei foorumilässytyksiä nickin takaa huomioida. Oli FB pari vuotta, mutta aloin voimaan pahoin miten avoimesti toiset jaksoi ennenkaikkea valittaa asioista joista parantamisvastuu on vain heidän omissa käsissään. Samoin pyrin välttämään tunnistettavat kuvat netissä jne.

Miksi kysyy jotku, mä kysyn mitä hyötyä siitä on? En keksi, potentiaalista haittaa kyllä.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Ööö, mitä meinaat ettei mahdu kuin pari viestiä, mäkin käyn useimmiten Ipadilla ja mulla kyl mahtuu?
Noiden vasemmalla olevien profiilitietojen ei kyllä pitäis mitenkään venyttää leiskaa, aika tiiviisti on display templatessa sumputettu.

Käydään varmasti kylässä ja lähdetään joku päivä porukalla vetään pikku lenkki. ajelu_1

Edit. eiku sullahan taiski olla kilvetön. ;D

Mazze

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Eiköhän tässä kesänmittaan ehditä sielläkin pyörähtää.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:22:10

Edit. eiku sullahan taiski olla kilvetön. ;D

Mutta, jos lainais tuosta vanhasta kilven. Se ei tartte sitä vähään aikaan. idea_1
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Ööö, mitä meinaat ettei mahdu kuin pari viestiä, mäkin käyn useimmiten Ipadilla ja mulla kyl mahtuu?
Noiden vasemmalla olevien profiilitietojen ei kyllä pitäis mitenkään venyttää leiskaa, aika tiiviisti on display templatessa sumputettu.

Josta tuli mieleen että taasen isolla ruudulla pistin styliksellä tonne ylös pelkän hakemistopalkin, ja oikeelle noi uudet viestit fixed. Eli vaikka rullaa sivua ylös alas niin ne pysyy siin paikoillaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal