Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Ööö, mitä meinaat ettei mahdu kuin pari viestiä, mäkin käyn useimmiten Ipadilla ja mulla kyl mahtuu?


Noksun (N97) näytöllä viestikenttä näkyy pirun kapeena, jolloin lyhyestäkin viestistä tulee pirusti rivejä ja saa rullata ihan hulluna. Selaimena puhelimessa on Opera mini.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.04.12 - klo:06:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Ööö, mitä meinaat ettei mahdu kuin pari viestiä, mäkin käyn useimmiten Ipadilla ja mulla kyl mahtuu?


Noksun (N97) näytöllä viestikenttä näkyy pirun kapeena, jolloin lyhyestäkin viestistä tulee pirusti rivejä ja saa rullata ihan hulluna. Selaimena puhelimessa on Opera mini.

Okei, helpottaisko kännyllä käyttöä kun laitoin nyt silleen, et "uusimmat viestit" lohko ei näy muuta kuin foorumin etusivulla, eikä enää viestikentän puolella?
Nyt ei pääse suoraan käsiksi uusimpiin viesteihin, mut varsinainen viestialue laajenee.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.04.12 - klo:07:35
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.04.12 - klo:06:58
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:22:10
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 23.04.12 - klo:21:59
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.04.12 - klo:16:49
Jaano, nämähän on pitkälti makuasioita, mä taas en viittis hooveroida hiirellä aina kun haluan nähdä infoo henkilöstä, mieluummin näkyvissä, ei mua aharista, eikä häiritte nuot tuolla vasemmalla. :-\

Makuasioitahan nämä. Käyn täällä joskus pikkuläppärillä tai jopa kännykällä, niin silloin tympii kun näytölle ei mahdu ku pari viestiä. Virittelin tuon stylishin niin helpotti.
Jos ajelette Mazzen kans, niin käykää kylässä - Kotilehdontie 3.

Ööö, mitä meinaat ettei mahdu kuin pari viestiä, mäkin käyn useimmiten Ipadilla ja mulla kyl mahtuu?


Noksun (N97) näytöllä viestikenttä näkyy pirun kapeena, jolloin lyhyestäkin viestistä tulee pirusti rivejä ja saa rullata ihan hulluna. Selaimena puhelimessa on Opera mini.

Okei, helpottaisko kännyllä käyttöä kun laitoin nyt silleen, et "uusimmat viestit" lohko ei näy muuta kuin foorumin etusivulla, eikä enää viestikentän puolella?
Nyt ei pääse suoraan käsiksi uusimpiin viesteihin, mut varsinainen viestialue laajenee.

Jee jee, nyt näkyy kännylläkin koko näytön levysenä viestit. Huomattavasti helpompi lukee.  peukku_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.04.12 - klo:08:09
Jee jee, nyt näkyy kännylläkin koko näytön levysenä viestit. Huomattavasti helpompi lukee.  peukku_1

No hyvä.
Olen mä joskus jossain muualla voorumilla kokeillut näinkin, kunnes joku sanoi...miksei uudet viestit näy enää viestikenttien puolella kun sieltä oli niin kätevä mennä seuraavaan uuteen. :D
Nojuu, näin ehkä parempi pienellä näytöllä.

raukkis

Saakohan tuota jotenkin käyttäjäkohtaiseksi? Itse tykkäsin kun pääsi joka sivulta suoraan uusimpiin kulkematta lähtöruudun kautta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 24.04.12 - klo:08:54
Saakohan tuota jotenkin käyttäjäkohtaiseksi? Itse tykkäsin kun pääsi joka sivulta suoraan uusimpiin kulkematta lähtöruudun kautta.

Valitettavasti ei saa, pitää valita jompi kumpi.

jarska

24.04.12 - klo:10:08 #126 Viimeisin muokkaus: 24.04.12 - klo:13:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 24.04.12 - klo:08:54
Saakohan tuota jotenkin käyttäjäkohtaiseksi? Itse tykkäsin kun pääsi joka sivulta suoraan uusimpiin kulkematta lähtöruudun kautta.

Äääh, otetaas komento takaisin, saanhan mä ton silleen et jokainen voi halutessaan pudottaa koko lohkon pois jos ei halua nähdä, en muistanut tuota. :-[
Eli sen "uudet viestit" oikeesta yläkulmasta löytyy nyt miinus- merkki, josta lähtee.

Edit: mut näkyy olevan silleen hölmö, et alemmasta miinuksesta(tämän hävitin turhana) jää kuitenki otsikkopalkki näkyviin ja ylempää miinusta saa painaa joka kerta uudelleen poistaakseen se viestikenttien puolella.

Edit2: riippuu näköjään vielä omasta selaimesta/evästeiden asetuksista, google chromella pelaa paremmin, eli palkki pysyy hävöksissä kun miinuksesta klikkaa, safarilla satunnaisesti.
Kavensin muutenkin sekä oikeeta, et vasempaa palkkia, jos sekin helpottas...

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.04.12 - klo:10:08
Lainaus käyttäjältä: raukkis - 24.04.12 - klo:08:54
Saakohan tuota jotenkin käyttäjäkohtaiseksi? Itse tykkäsin kun pääsi joka sivulta suoraan uusimpiin kulkematta lähtöruudun kautta.

Äääh, otetaas komento takaisin, saanhan mä ton silleen et jokainen voi halutessaan pudottaa koko lohkon pois jos ei halua nähdä, en muistanut tuota. :-[
Eli sen "uudet viestit" oikeesta yläkulmasta löytyy nyt miinus- merkki, josta lähtee.

Edit: mut näkyy olevan silleen hölmö, et alemmasta miinuksesta(tämän hävitin turhana) jää kuitenki otsikkopalkki näkyviin ja ylempää miinusta saa painaa joka kerta uudelleen poistaakseen se viestikenttien puolella.

Edit2: riippuu näköjään vielä omasta selaimesta/evästeiden asetuksista, google chromella pelaa paremmin, eli palkki pysyy hävöksissä kun miinuksesta klikkaa, safarilla satunnaisesti.
Kavensin muutenkin sekä oikeeta, et vasempaa palkkia, jos sekin helpottas...
Voinee johtua myöskin siitä, että sulla on foorumin joka osio omalla osoitteella. Ts se asetus menee per osio, ei per koko foorumi?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.04.12 - klo:13:04
Voinee johtua myöskin siitä, että sulla on foorumin joka osio omalla osoitteella. Ts se asetus menee per osio, ei per koko foorumi?

Kyllä, tarkemmin kun tuota testailee niin miinuksesta voi  näköjään tiputtaa uudet viestit palkin vaikka jokaisesta osiosta erikseen ja jättää minne haluaa.

Juha_K

En tiedä onko jo ehdotettu, mutta olisiko siinä mitään ideaa, että keräisi yhteen ketjuun suorat linkit ratojen lähellä sijaitsevista kelikameroista ja mahdollisista nettikameroista? Esim. Alastaron nettikamera http://alastarocircuit.fi/nettikamera.php

Samaan voisi laittaa vaikka sääennusteet, mutta ne taisi jo olla jossain?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

Entä miten olisi hyvät vinkit majoituksesta ratojen lähettyvillä? Varmaan noita on muitakin mitä ratojen sivuilla mainostetaan

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha - 27.04.12 - klo:09:31
En tiedä onko jo ehdotettu, mutta olisiko siinä mitään ideaa, että keräisi yhteen ketjuun suorat linkit ratojen lähellä sijaitsevista kelikameroista ja mahdollisista nettikameroista? Esim. Alastaron nettikamera http://alastarocircuit.fi/nettikamera.php

Samaan voisi laittaa vaikka sääennusteet, mutta ne taisi jo olla jossain?

Sääennusteet löytyy jo etusivulta, mut kelikameroille ja muille voipi ihan hyvin avata oman ketjun. peukku_1
Voin vaikka poimia ketjusta linkkejä myös tonne etusivulle jos näyttää et hukkuvat muihin juttuihin.

jarska

30.04.12 - klo:22:07 #132 Viimeisin muokkaus: 30.04.12 - klo:22:11 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 30.04.12 - klo:19:40
Entä miten olisi hyvät vinkit majoituksesta ratojen lähettyvillä? Varmaan noita on muitakin mitä ratojen sivuilla mainostetaan

Tämä myös hyvä idis, ei muuta kuin ketjua pystyyn ja järkkäilen parhaani mukaan niistä koosteet ja paikan mistä löytää helpoiten. shakehands_1

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.04.12 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 30.04.12 - klo:19:40
Entä miten olisi hyvät vinkit majoituksesta ratojen lähettyvillä? Varmaan noita on muitakin mitä ratojen sivuilla mainostetaan

Tämä myös hyvä idis, ei muuta kuin ketjua pystyyn ja järkkäilen parhaani mukaan niistä koosteet ja paikan mistä löytää helpoiten. shakehands_1

Niin olikin. Just katoin ku Botniaringin majoituspalvelu on Lintulahden ratsutila. Tyttöystävän, joka ei oo kovin innostunut mun rataharrastuksesta (ymmärrän viime juhannuksen jälkeen) ja harrastelee hevosia, voisin saada mukaan kun houkuttelisin hevosmajoituksella - Näin niinku vinkkinä muillekin.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Joku vesisade-hymiö ois paikallaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal