Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.03.15 - klo:07:01
Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.03.15 - klo:00:32@jarska , mix foorumi muuttaa svg liite-filun png filux?
Sallituista fileistä puuttui svg.
Lisäsin sen ja nyt pitäs pysyä ennallaan?
Noup, edelleen konvertoi sen pngeegs.
Joku asetus varmaanki jossain palikassa joka lataamisen yhteydessä hoitaa esim noiden isojen kuvien konvertoinnin pieniks.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska


jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.03.15 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.03.15 - klo:22:33
@jarska
Jokos sä oot tän fixanu?

En oo vielä, katon ku kerkeen.


Ny pelaa, kiitos murmikselle konsultaatiosta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 02.04.15 - klo:01:06
Lainaus käyttäjältä: kp - 10.03.15 - klo:21:48
Varmaan asiatekstiä, mut tutut kirjaimet hassussa järjestyksesä :o 
Tekaisin jonkinlaisen käännöksen.

Kiitosta paljon @wbaum 
Laitoin oppaan omaksi sivukseen, joka löytyy "Radalla" namiskan alasvetovalikosta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.04.15 - klo:20:20Mul on käyny mielessä ett saiskohan esim noita ricer-hemmoja houkuteltuu tälle palstalle jos tekis vaikka jonku Mini-jotain osion?
@jarska mitään ajatuksii?
Kovasti tervetulleita ovat hekin mukaan. welcome_1

Mietin vaan, että tarviiko kuitenkaan omaa osiota kun eihän muillakaan luokilla ole ja silti jutut mahtuneet hyvin mukaan.
Ei mulla mitään sitä vastaankaan ole ja äkkiä sellasen tekasee jos tarvetta on?

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.04.15 - klo:20:20Mut mun mielestä fb on v**un paskin alusta ikinä säilöö jotain sellasta tietoo mikä pitäis joskus löytää.

Ai lav juu!!

jarska

Lainaus käyttäjältä: Yallu - 13.04.15 - klo:09:31onko noille minisupereilla kisaamaan/harrastamaan lähteville joku yhteinen forumi jotta muutkin saisi tietää tuollaiset oleelliset seikat?..ettei tollasten juttujen takia menis kenenkään harrastus piloille.
On, mutta sen käyttöaste on tooodella pieni.. http://minisupermoto.proboards.com/

Jep, aika hiljaselta näyttää sivusto.
Kuten sanoinki, kyllä tänne mahtuu pienetkin mukaan jutteleen ja meinaahan se tuo yksi iso hyljekin ajaa moisella.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.04.15 - klo:08:52
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.04.15 - klo:20:20Mul on käyny mielessä ett saiskohan esim noita ricer-hemmoja houkuteltuu tälle palstalle jos tekis vaikka jonku Mini-jotain osion?
@jarska mitään ajatuksii?
Kovasti tervetulleita ovat hekin mukaan. welcome_1

Mietin vaan, että tarviiko kuitenkaan omaa osiota kun eihän muillakaan luokilla ole ja silti jutut mahtuneet hyvin mukaan.
Ei mulla mitään sitä vastaankaan ole ja äkkiä sellasen tekasee jos tarvetta on?
Mä nyt lähinnä mietin sitä että tää foorumi pyörii moottorirata&kyykkypyörä ympäristössä joten kaikki osiot koskee pääasiassa niitä. Sit taas kartingrata ja minipyörä -info toimineis paremmin omassa osiossa jossa niitä koskeva info ois keskitettynä, eikä ympäri foorumia räärään seassa.
Aivan samoin kuin esim orgin foorumilla ratajutut on keskitetty yhteen/kahteen osioon.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 26.07.14 - klo:10:40
Mitä jos joka radalla olis omat alueet ja sinne alle vois siirtää esim kemoran ajolinjat, ja kyseiseltä radalta videoita, datakäppyrää jne.

Vihdoinkin piristyin ja toteutin tämän.

Juha_K

Onko Jarska lisännyt tänne jonkun modin, joka automaattisesti kirjaa tunnuksia sisään? :D
Vai mistä vatusta johtuu, että mun tunnus näkyy kirjautuneena vaikka en ole kirjautunut sisään sitten viime uloskirjautumisen? Sama juttu tosin parilla muullakin foorumilla...
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 16.04.15 - klo:06:59
Onko Jarska lisännyt tänne jonkun modin, joka automaattisesti kirjaa tunnuksia sisään? :D
Vai mistä vatusta johtuu, että mun tunnus näkyy kirjautuneena vaikka en ole kirjautunut sisään sitten viime uloskirjautumisen? Sama juttu tosin parilla muullakin foorumilla...

Mää kyllä nii tykkään teistä, etten päästäs millään ulos, mutta tällä kertaa olen syytön, enkä ole asennellu modia tuollaseen tarkotukseen.

Onko sulla baarissa sama homma, aina vaan kirjautuneena, valomerkin jälkeenkin?

jarska

Hyväksyä pässäytin tuossa uusia jäseniä ja huomasin...

Kabuum!  wave_1


702 kevätkiimaista, pikku slicksin polttajaa sivustolla!!


Kiitos rekkautuneille, ai lav juu ool, tui tui. :-*

Goofy S

Jarskasetä. Se se on mukavan kova tykkäämään. :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Goofy S - 22.04.15 - klo:00:12
Jarskasetä. Se se on mukavan kova tykkäämään. :)

Minoon semmonen herkkis.
700 jäsenen rikkoutumisen vuoksi lanseerasin myös uuden ämpeerata tervehdyksen, jota voi varikoilla käyttää...

oikea käsi menee vasemman olkapään yli selkään ja läpsyttää samalla.
Vasen käsi oikeaan pakaraan, joka puristaa napakasti, mutta vain kerran, ettei mene homosteluksi.

BTW, sulla vaan näyttää rohviilissa iso Zeta viihtyvän. innocent_1

Powered by EzPortal